AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Er du som mann romantisk? Hva har du gjort for din kjære? Setter du som mann pris på en romantisk gest fra din utkårede,og hva ville vært minneverdig for deg? Har du som kvinne en romantisk mann? Hva har han gjort for deg? Og hva har du som kvinne gjort for han? Anonym poster: 4f663bfb3f869b014c20ba97cc6fe2e9
Gjest Elissima Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Min kjæreste er superromantisk! Han både viser det og sier det i form av søte tekstmeldinger, og at han gjør masse koselige ting for meg Som f.eks å lage frokost til meg når han er på besøk, ta meg med på middag etc. Jeg tar også vare på han så godt jeg kan, lager god mat til han og er med på aktiviteter han liker.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 jeg kjenner ingen ihvertfall:P Anonym poster: 8c828016023b1e1c04de30163411b15e
Anglofil Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Klart det finnes. Min mann kan være svært romantisk. F.eks så er han alltid opptatt av å stelle i stand til bursdagen min, og det synes jeg er romantisk. Han er ikke veldig glad i å lage mat, men da bretter han opp ermene og lager favorittmaten min, kjøper det jeg elsker av godis og masserer føttene mine. Sistnevnte gjør han støtt og stadig. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Tja, da finnes vel noen , men etter responsen her, tilhører de kanskje en utdøende rase ;P Anonym poster: 4f663bfb3f869b014c20ba97cc6fe2e9
Gjest Gunfreak Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Jeg tror jeg selv er romantisk i hvertfall! 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Jeg tror jeg selv er romantisk i hvertfall! Kom med eksempler da Anonym poster: 4f663bfb3f869b014c20ba97cc6fe2e9
addict Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 Kjæresten min er utrolig romantisk. Aldri vært borti noe sånt før Jeg må le av han innimellom, for jeg er ikke så veldig klissete selv.. Haha. Heldigvis så får han meg klissete da, fordi jeg er forelska Har fått to buketter roser de siste 3 ukene.. Og i går tok han meg med ut i skogen på kvelden. Bekmørkt, snø, skyfri stjernehimmel, også tente vi bål og grillet pølser og marsmellows og drakk kakao :D Han er helt utav denne verden 9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 Selvfølgelig finnes det romantiske menn! Men årsaken til at du aldri havner i forhold med noen av de er at de er homofile alle sammen. Anonym poster: c92d86bbf6d0e2e2f3658cdca5e93e21 4
Gjest Gunfreak Skrevet 4. november 2012 #10 Skrevet 4. november 2012 Kom med eksempler da Anonym poster: 4f663bfb3f869b014c20ba97cc6fe2e9 Vel ikke gjort noe super romantiske ting, men når jeg møtte henne på tog stasjonen hadde jeg med roser. Hadde også gjort klart kveldsmat og dekket på bordet og satt på sterinlys. Jeg sier så ofte jeg kan hvor pen hun er og at jeg er veldig glad i henne. Vi har så vitt møtes, så det er jo mulig jeg bare er slik i begynnelsen, men jeg tror det ikke. Har også lovet henne en romantisk middag ute neste gang vi møtes! 4
Ping! Skrevet 4. november 2012 #11 Skrevet 4. november 2012 (endret) Åh ja, de finnes. I fåtall. Bli vekket med frokost på sengen. Bygd snøgrotte som vi koste oss inni med kakao. Alltid får han til personlige gaver til bursdag og jul. Lager alltid istand jul og bursdag slik jeg hadde dem da jeg var liten. Vi sitter i pysjen sammen og ser på tegneserier om morgenen med mat han har ordnet. Man må finne en mann som ikke er materialistisk, det er min erfaring. Endret 4. november 2012 av Ping! 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #12 Skrevet 4. november 2012 Vel ikke gjort noe super romantiske ting, men når jeg møtte henne på tog stasjonen hadde jeg med roser. Hadde også gjort klart kveldsmat og dekket på bordet og satt på sterinlys. Jeg sier så ofte jeg kan hvor pen hun er og at jeg er veldig glad i henne. Vi har så vitt møtes, så det er jo mulig jeg bare er slik i begynnelsen, men jeg tror det ikke. Har også lovet henne en romantisk middag ute neste gang vi møtes! Slikt setter man pris på Anonym poster: 4f663bfb3f869b014c20ba97cc6fe2e9 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #13 Skrevet 4. november 2012 Åh ja, de finnes. I fåtall. Bli vekket med frokost på sengen. Bygd snøgrotte som vi koste oss inni med kakao. Alltid får han til personlige gaver til bursdag og jul. Lager alltid istand jul og bursdag slik jeg hadde dem da jeg var liten. Vi sitter i pysjen sammen og ser på tegneserier om morgenen med mat han har ordnet. Man må finne en mann som ikke er materialistisk, det er min erfaring. Tenker det samme. Anonym poster: 4f663bfb3f869b014c20ba97cc6fe2e9 3
Gjest Katten. Skrevet 4. november 2012 #14 Skrevet 4. november 2012 Jeg er romantisk på min egen måte. Det trengs litt større tankekapasitet enn diamanter for å forstå den, dog. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #15 Skrevet 4. november 2012 Jeg er romantisk på min egen måte. Det trengs litt større tankekapasitet enn diamanter for å forstå den, dog. Med romantikk mener jeg ikke dyre gaver, men ting som øvrige har nevnt. Så du må gjerne komme med dine eksempler. PS: Ikke alle damer synes det er stas med dyre smykker o.l Jeg for eksempel er utrolig allergisk mot metall, selv ikke ekte gull tåler jeg, så øredobber, ringer og smykker som er tett mot kroppen gjør at jeg hovner opp og får utslett. Anonym poster: 4f663bfb3f869b014c20ba97cc6fe2e9 1
Gjest gjestmann Skrevet 5. november 2012 #16 Skrevet 5. november 2012 En gang var jeg romantisk... Jeg møtte ei jente, jeg visualiserte et forhold før det ble noe av. Reiser til syden, romantiske turer på stranden, solnedganger, koselige hjemmekvelder osv. Tenkte på å se henne i øynene, hvor mye jeg elsket å se henne smile, hvor mye jeg elsket å få henne til å le. Uansett, ble ikke noe av dette, lærte av dette at det ikke er lurt å se for seg slike forhold. Har hensiktsmessig transformert meg til en "douchebag". Når jeg snakker med kvinner har jeg null forventninger til noe som helst, og planlegger aldri noe spesielt, kommer på noe i farten. Det funker faktisk. Menn som for alltid er håpløse romantikere investerer så mye emosjonelt i et kvinnfolk at de til slutt baserer sitt selvbilde og sin selvfølelse på sin kjære, og derfor blir knust ved et endt forhold. Det er ikke mannlig i det hele tatt. Derfor er det bedre å være en som ikke bryr seg, men heller bare setter pris på hvert øyeblikk for hva det er, og ikke noe mer utover det. Det er ikke sunt for menn å tro at det bare finnes "en" spesiell jente der ute, da investerer de alt for mye følelser og energi i hver eneste jente fordi hun kanskje er "the one". Dette er IKKE bra i lengden, og de fleste ser at de må slutte å investere emosjonelt. Romantikere har det ikke bra.
WinterDawn Skrevet 5. november 2012 #17 Skrevet 5. november 2012 De finnes - og en av dem bor heldigvis under samme tak som meg Han gjør utrolig mye, men for å nevne noe: Stod opp kl fem på natten for å snike seg ut av soverommet, bake kake til meg og lage prinsessebursdag med ballonger, krone, rosa duk, fantastisk frokost og verdens fineste ring og øredobber. Jeg elsker nemlig å ha bursdag - og han elsker å gjøre meg glad. Han gir meg blomster i ny og ne, uten baktanker. Han setter alltid mine behov først, og gjør alt han kan for at jeg skal være lykkelig. Han tar meg med på kjøretur langt inni gokk bare for å sjekke om man kan se stjernene ordentlig (jeg blir gal av å være inne i flere timer, så han er flink til å "lufte" meg selv om han elsker å bare være inne selv). I tillegg er han skikkelig mannemann, og for meg er denne kombinasjonen helt unik. Jeg er så heldig 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #18 Skrevet 5. november 2012 Klart vi finnes. Senest i går gjorde jeg i stand en skikkelig førbursdagsfeiring til en veldig god venninne (som jeg typisk nok har falt for). Gjorde alt av innkjøp på lørdag, god middag, kake, vin og cava, filmer av hennes favorittregissør. Vi tilbringet nesten hele dagen sammen og jeg tok av meg det aller meste. Det er kanskje en tynn grense i det å være romantisk og trøffel, men hva gjør man ikke for de man er glad i? Men det mest romantiske var noe jeg gjorde for eksen min mange år tilbake. Ganske lang historie så den tar jeg en annen gang. Anonym poster: 6a56fcd7841d74077bc63f7951e1cc94 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #19 Skrevet 5. november 2012 Jeg er så heldig Dagens understatement:-) Anonym poster: 10b3dc712c1fee100c73fed820556313 1
missdior Skrevet 5. november 2012 #20 Skrevet 5. november 2012 min kjære er ikke romantisk i det hele tatt..... eksempel; meg: ææh, jeg fryser! han: åja meg: skal du ikke låne meg jakken din da? han: nei, dette får bli ei lekse sånn at du lærer deg å kle på deg meg: gleder meg til vi kan være sammen i helgen, bare jeg og du! han: jeg ville egentlig game da. jaja meg: .... meg: skal vi dra på date i dag? det er lenge siden vi har gjort! han: jeg vil ha grandiosa. meg: åja.. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå