Gjest LILLIBLAZE / unplugged Skrevet 2. mars 2004 #1 Del Skrevet 2. mars 2004 Vi skal ha barnevakt for 4 åringen vår senere i uken. Hva betaler vi en jente på 14 i timen for å sitte barnevakt? Håper noen kan hjelpe meg litt på vei _________________ Lilliblaze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 2. mars 2004 #2 Del Skrevet 2. mars 2004 hvor lenge skal hun sitte, og når på døgnet er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danielle 73 Skrevet 2. mars 2004 #3 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei Jeg syntes at et sted mellom 40-50 kr. timen går greit. Men det kommer også helt anpå. Skal hun sitte mer enn 4 timer, synes jeg det vil være en selv følge å gi noe mindre. Det kommer også annpå når tid på døgnet hun skal sitte også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilliblaze unplugged Skrevet 2. mars 2004 #4 Del Skrevet 2. mars 2004 Det må jeg si var raske svar :-) . Vi skal på revy så hun skal sitte fra ca kl 18:00 til ca 00:30(kanskje et lite pluss på den tiden..husker ikke helt når siste buss kjører hjemover.). Jeg hadde faktisk tenkt meg et sted mlm 200-250 kroner. Kan ikke regne med de prisene jeg selv fikk da jeg satt barnevakt i forrige årtusen en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 2. mars 2004 #5 Del Skrevet 2. mars 2004 Synes det høres helt greit ut med noe mellom 2-300. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. mars 2004 #6 Del Skrevet 2. mars 2004 Vi betaler kr 50,- pr time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #7 Del Skrevet 2. mars 2004 Synes også det hørtes greit ut med 200-300 kr. Selv husker jeg at jeg tjente 200 kr for å passe en gutt på 5 år i 8 timer hver tirsdag (16.00-24.00). (Men dette er 8-9 år siden tror jeg, jeg var også 14 år......) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annevenn Skrevet 2. mars 2004 #8 Del Skrevet 2. mars 2004 Vi har en pålitelig og grei jente (som vi kjenner familien til SVÆRT godt) som sitter barnevakt for oss innimellom. Vi betaler stort sett 30 kroner timen, og det synes hun er mye. Men hun er jo to år yngre enn din barnevakt.... Kanskje vi bør øke vår betaling? Er det flere som bruker barnevakt på 12 år? Må kanskje legge til at de bor i nabohuset, og at moren hennes alltid sier hun kan ringe ned dit om det er noe. Hun er sykepleier, så det er jo betryggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. mars 2004 #9 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg sitter en del barnevakt for venner og bruker å få rundt 50 kr timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. mars 2004 #10 Del Skrevet 2. mars 2004 jeg sitter for tvillinger på 3 år, ettermidag og kveld. Får 85 kr timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 2. mars 2004 #11 Del Skrevet 2. mars 2004 Mellom 50 - 100 kommer litt ann på. Ville gitt en sum for kvelden ikke bare for timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #12 Del Skrevet 3. mars 2004 Min barnevakt til mine tre unger får 60 kroner timen, mat,drikke og fri tilgang til internet. HUn er kjempefornøyd. Jenta er 20 år, har ikke førerkort, så da betaler vi drosjen hennes hjem og vi henter henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilliBlaze ikke innlogget Skrevet 3. mars 2004 #13 Del Skrevet 3. mars 2004 Takk for alle svar! Jeg er kanskje litt enig i at vi kanskje skal gi en pris for kvelden og ikke for timene hun sitter. (ihvertfall når det blir en 6-7 timer) Blir vi sen betaler vi selvsagt drosjen hjem for henne dersom hun ikke ønsker å ligge over til dagen etter. _________________ LilliBlaze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå