Gjest gurimalla Skrevet 2. november 2012 #21 Skrevet 2. november 2012 Nei aldri! (regner ikke med småslossing tidlig på barneskolen)
Silfen Skrevet 2. november 2012 #22 Skrevet 2. november 2012 Ja, en gang. En full mann som utviste aggressiv atferd overfor eldste datteren min og meg.
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 2. november 2012 #23 Skrevet 2. november 2012 (endret) Nei, slår aldri folk. Nærmeste jeg har kommet var da en fyr slo kompisen min når vi ventet på kjøre hjem fra byen. Fant ut at det ble for dumt at vi som var tre skulle banke han opp så vi slang han i bakken og stjal alle klærne hans bortsett fra bokseren. Endret 2. november 2012 av NMS 1
Gjest Blur Skrevet 3. november 2012 #24 Skrevet 3. november 2012 Ja. Har slått noen på byen som yppet seg på meg - de fikk skamjuling. Det var en lang sak bak dette fra før av, og de ville ikke slutte. Jeg hadde ikke drukket noe alkohol. Har også slått kjæresten, men ikke med vilje. Det gnanger fortsatt i samvittigheten. Jeg sitter på kjøkkenstolen og har ørepropper i ørene. Og han skulle ta et grep på meg som vi lærte på treninga dagen før. Da slo jeg driiiit hardt og traff han rett i nyra.. Ellers så pleier jeg å være snill!
Papirbit Skrevet 3. november 2012 #25 Skrevet 3. november 2012 oi,her var det mange flinke til å slå fra seg! Har aldri slått noen og kan ikke se for meg det som noe annet enn komisk og mislykket! Jeg kunne kanskje ha dyttet hvis jeg var ordentlig sur... Tror at jeg vil følge med på denne tråden litt
Adele Skrevet 3. november 2012 #26 Skrevet 3. november 2012 (endret) Jeg har vært ung og dum, det skal sant sies. Så ja. Jeg har slått til noen. Både jenter og gutter. Eller.. Det blir vel mer face slap. Første var en kompis av meg på u.skolen som var litt bølle mot meg, men vi har alltid vært venner til tross. Til slutt ble jeg så lei av at han slo meg etter i kinnet etter en tannlegetime at jeg slapped han tilbake. Han lo av det hele, men jeg tror ærlig talt han fikk vondt. Jenta var ei på byen, i utlandet, drita og 19 år, hvor hun presterte å begynne å bitche mot meg. Det hele endte med at jeg dro til henne, og hun fikk en fyr til å "bortføre" meg ved å si at jeg var prostituert. Han tilbød meg skyss, og jeg var desperat etter å komme meg hjem, bort fra hele "åstedet". Skal sant sies at vi bodde ved horestrøket uten å vite om det selv. Jeg har aldri tilgitt henne for dette. Til og med eksen min. Han var så idiot. Møtte opp på døra høy og skulle lage faenskap. Kalte meg hore osv. Jeg fikk vel et lite black moment akkurat der og da. Mye som skjedde i det forholdet, og han hadde undertrykt meg veldig de 1.5 mnd vi holdt sammen som samboere (forholdet varte i 1 år og 3 mnd, men så ikke hvem han VAR før vi flyttet sammen). Edit: føler at jeg kommer litt dårlig ut her nå, ettersom to av tre av de jeg har slått til har kalt meg for h-ordet. Men det er så absolutt ikke meg. Jenta var fordi jeg ikke var over eksen (ikke han jeg nevnte), og fordi jeg HARDT prøvde å komme over han ved å få en fling med en annen der vi bodde. Eksen fordi jeg hadde begynt å date andre ETTER at vi hadde slått opp. Endret 3. november 2012 av adele.bethune
Ego Skrevet 3. november 2012 #27 Skrevet 3. november 2012 Jeg har klappet til en fyr som absolutt skulle klå meg på rumpa. Ga ham flere advarsler og sa til slutt i fra at 'en gang til så klapper jeg til deg'. Angrer ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #28 Skrevet 3. november 2012 Slo til en dame som var altfor klåfingra på byen. Sa ifra flere ganger at jeg ikke var interessert men hun ble bare verre og verre. Anonym poster: edcca7e19c69a7281d7e3ef045a85edf
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #29 Skrevet 3. november 2012 Jeg slår de som maser om å få pengene mine på gaten. Står dem midt i fleisen. Anonym poster: 0478f12d91e0380ac74136cbc39f9781
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #30 Skrevet 3. november 2012 Jeg slo min (nå eks) samboer med flat hånd i ansiktet da han kom hjem om morgenen etter en natt med elskerinnen. Jeg hadde prøvd å få tak i ham hele natten. Jeg var høygravid og redd for å være hjemme alene. Han flyttet ut den dagen. Anonym poster: 699aa5c6570129310f99778de0b371b7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #31 Skrevet 3. november 2012 Jeg slo en innpåsliten mann på byen. Ingenting jeg er stolt av, men vaktene gjorde ingenting, han ble ikke skremt av kompisene mine som ba ham om å reise til helvete og han fulgte etter meg og tafset meg på steder som er forbeholdt kjæresten min. Jeg var livredd for at han skulle dra meg med inn på do og voldta meg, så je slo to ganger med knyttet neve. Han blødde fra det ene øyet da jeg var ferdig. Det ironiske er at etterpå gikk han og sa i fra til vakten. Jeg hadde allerede pratet med vakten, han hadde holdt øye med oss og mannen ble selv kastet ut. Jeg fikk gratis drikke. Dette er ikke noe jeg er stolt over i dag, og jeg tror jeg ville forlatt uteplassen før det kom til stykket med en venn hvis det samme skjedde i dag. Men der og da hadde jeg hjertet i halsen, følte meg truet og presset opp i et hjørne og så ingen annen utvei. Anonym poster: 0a9d5a3050f178645810a37ff32818d8 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #32 Skrevet 3. november 2012 Veldig lenge siden. Prøver å holde meg unna bråk, for jeg vet at hvis jeg først havner i slosskamp, så vil jeg hevne meg på personen etterpå, og vil nødig havne i fengsel for drap som hevn. Anonym poster: 209ab3a474b01d7e439cadf44a76867e
Namine Skrevet 3. november 2012 #33 Skrevet 3. november 2012 Ja, jeg har slått, men kun i selvforsvar, og jeg prøver å unngå det så godt det lar seg gjøre. Jeg har blitt slått flere ganger enn jeg har slått. Kanskje greit å få med at jeg er dørvakt, ellers vil vel ikke noe av dette gi mening. :gjeiper: Sto i døra da to gutter kom gående, dritings. Nektet de i døra, å prøvde å forklare at det var for fulle, men hjertelige velkommne igjen neste helg. Det var tydeligvis ikke bra nok, så han ene sugde tak i meg, mens han andre begynte å slå. Han som holdt meg slapp taket når en av de andre vaktene tok tak i han. Han som sto å slo meg, måka jeg til med all kraft, så han svimte av, satte på håndjern, å overleverte begge to til politiet. Slo også når en fløy på meg, å sverget på og skulle drepe meg med kniv, slikt tar jeg selvfølgelig ikke sjangsen på. Jeg slo også nå to stykker begynte å sloss, jeg gikk i mellom, og han ene knuste en flaske å prøvde å stikke den i magen på meg (takk gud for stikkvest og rask reaksjon!) Jeg kan ikke komme på noen spesielle hendelser hvor jeg husker å ha slått utenom disse. Jeg slår aldri med mindre det er siste utvei, og kun hvis livet eller helsen min står i fare, og veldig mange av konfliktene har jeg heldigvis klart å løse med kommunikasjon, eller rett og slett bært folk ut når nok er nok. :gjeiper:
Gjest BM2 Skrevet 3. november 2012 #34 Skrevet 3. november 2012 Namine kan vente en slibrig PM fra Vanemagi
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #36 Skrevet 3. november 2012 Nei, det har jeg ikke. Jeg har bare en IQ på 88, men den er ikke så lav at jeg slår folk. Eneste gangen jeg slo noen, var da jeg kom først i mål på 60-meteren. Anonym poster: 0b9a99f7c12f1960c140648cd05e676e
Gjest Surrehodet Skrevet 3. november 2012 #37 Skrevet 3. november 2012 Jeg hadde en tur til Arendal i min pure ungdom. På byens utested var det forferdelig kjedelig, så jeg bestemte meg for å haike til Kristiansand. Jeg spurte en tilfeldig fyr om hvilken vei jeg måtte gå for å komme til E18 slik at jeg kunne haike ut av den dustebyen. Han bare så dumt på meg og svarte ikke (For en snill sjel, han så vel at jeg ikke kunne haike alene i den tilstanden en Lørdagsnatt) Etter en stund listet jeg meg opp bak ham, tok venstrearmen min rundt halsen hans, og slo til ham med knyttet neve. Så marsjerte jeg ut...Mente jeg var i min fulle rett, han ville jo ikke hjelpe meg. Jeg skammer meg den dag i dag
Singha Skrevet 3. november 2012 #38 Skrevet 3. november 2012 Tror siste gang var på ungdomsskolen eller noe. Skjønt, det var vel neppe noe veldig alvorlige greier.
Singha Skrevet 3. november 2012 #39 Skrevet 3. november 2012 Jeg hadde en tur til Arendal i min pure ungdom. På byens utested var det forferdelig kjedelig, så jeg bestemte meg for å haike til Kristiansand. Jeg spurte en tilfeldig fyr om hvilken vei jeg måtte gå for å komme til E18 slik at jeg kunne haike ut av den dustebyen. Han bare så dumt på meg og svarte ikke (For en snill sjel, han så vel at jeg ikke kunne haike alene i den tilstanden en Lørdagsnatt) Etter en stund listet jeg meg opp bak ham, tok venstrearmen min rundt halsen hans, og slo til ham med knyttet neve. Så marsjerte jeg ut...Mente jeg var i min fulle rett, han ville jo ikke hjelpe meg. Jeg skammer meg den dag i dag Slapp av. Vold er visst helt vanlig i Arendal, så ingen skjede skadd.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #40 Skrevet 3. november 2012 Kan bare komme på at jeg har slått noen en gang. Det kunne nok ha blitt løst på andre måter enn å slå, men det var slik jeg taklet situasjonen. Var for noen år tilbake da jeg var ute på byen med noen venninner. Var ikke så mange mennesker der den kvelden og vi sto ganske alene ved gangen til toalettene. Plutselig kommer det en fyr og tar tak i hodet mitt og presser meg inntil bussen og prøver å kysse meg. Slo han ha så hardt jeg kunne med albuen i halsen av ren refleks, han kom seg raskt vekk og så ikke noe mer til han. Var jo ikke så forferdelig, men jeg følte meg fanget og jeg kysser virkelig ikke tilfeldige karer på den måten. I tillegg hadde jeg kjæreste, det hadde så klart ikke vært noe annerledes om jeg hadde vært singel, man tar ikke bare å presser seg på folk på den måten. Anonym poster: 420ba7b1bb0251882bb9342b8974e093
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå