Gå til innhold

Har du slått til noen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du slått til noen en gang? Hvorfor det?

Anonym poster: 296102b2feff920ad106ffd2086ba9e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, opptil flere! "Dessverre" er ikke mine slag så veldig powerfulle, så tror ikke folk får så veldig vondt. Men som den lille sinnataggen med "adferdsproblemer" jeg er, er det rett som det er at jeg tyr til vold. Ble heldigvis stanset i rett tid da jeg skulle slå etter purken en fuktig bytur. Hadde nok sittet inne noen måneder for det om jeg hadde fått gjennomført planen min :fnise:

Grunnen til at jeg slår er oftest fordi jeg blir så sinna at jeg ikke klarer å kontrollere sinnet mitt..

Skrevet

Har gjort det en gang.

Han kom inn i vårt hus der vi hadde fest, han var kompis av noen som var invitert. Han presenterer å stjele min vin og jeg sa jo til han at ikke kunne komme inn i et hus som ikke er hans, ta min vin som jeg har betalt mine egne penger og være respektløs på den måten! Han kalte meg en hore, jeg snudde meg og gikk opp i trynet på han og sa bestemt "det sier du ikke til en kvinne". Han ler selvfølgelig og sier en gang til "hore!". Vips, så hadde jeg lagt han ned i gulvet, satt meg oppå han og smalt høyrehånda rett i nesa hans og sier "jeg sa, ikke si det til en kvinne."

Han turte ikke å se på meg mens han satt stille i et hjørne og holdt seg for den blodige nesa.

• Liker 7
Skrevet

Jeg har (i selvforsvar) albuet en rabiat kvinne i ansiktet slik at hun falt og slo hodet så blodet sprutet. Hun ble sendt til sykehus i ambulanse. Ekkel opplevelse.

Har dessuten slått til en ekskjæreste i ansiktet med knyttet hånd. Han gjorde det samme mot meg. Også en ekkel opplevelse, men vi hadde et veldig konfliktfritt forhold ellers og glemte den episoden fort.

Skrevet

Tror jeg har slått ordentlig en gang.

Det var i Finland, akkurat gått av trikken og var bakerst i venneflokken.

Bak meg kommer det to-tre passelig fulle guttunger(okey, de var vel gammel nok til å gå ut på byen), hvor av den ene kommer å stikker fingrene inn i siden på meg, på skøy!

Jeg skvatt med det samme, snudde meg rundt å dælja til han.. Håper det var siste gang han gjorde noe lignende på et fremmed menneske!

Skrevet

Ja..

Pappa - Fikk nok etter et slag i trynet, og slo tilbake.

Samboer -

Eksen - Var dritings og dum nok til å slå tilbake når han slo meg.Jeg endte opp med to ribbeinsbrudd, og blåmerker i flere uker.

En kompiss - Han dro på seg finlandshette og skulle kødde med meg når jeg gikk tur. Gikk i et mørkt smug hvor han plutselig hoppet frem og skrek. Trodde jo det værste, så jeg slo.

Idioten - En fyr som tafset flere ganger, til tross for at jeg både dyttet han bort, og kjeftet på han. Etter flere advarsler, slo jeg når han dyttet meg opp til veggen og prøvde å kysse meg. Knakk nesen hans.

Venninne -

Hater å bruke vold, men når jeg har vært i de situasjonene jeg har vært i har jeg følt at det var helt nødvendig og siste løsning. Har også bitch-slappet noen, men det tells ikke som slag syntes jeg.

Skrevet (endret)

Jeg gav en fyr en albue i sida en gang, bare for å markere at jeg ikke likte at han satt og skubbet seg opp etter meg (Dette var på en liten kjellerbule der det var ganske trangt mellom bordene) og albuen kom etter flere høflige anmodninger. Tror han merka det, for jeg fikk liksom litt mer personlig rom etter det. Mange år sida nå.

Og så heiv jeg en fyr ut av drosja (bokstavelig talt) til en venninne av meg. Han insisterte på å dele taxi og ville ikke ta nei for et svar. Men han tok et hint. Men jeg har ikke direkte SLÅTT noen, så vidt jeg kan huske. Bortsett fra i barndommen, da, men det teller vel ikke.

Endret av Mann 42
Skrevet

Jeg var i mange slåsskamper når jeg var lita pga. mobbing så jeg ble ganske "flink" til å slå ifra meg. Jeg fant ut at det var enklere for meg å forsvare meg på den måten for når jeg prøvde å ta igjen med ord så snublet jeg ofte i ordene/ble så nervøs at jeg stammet eller så begynte jeg å gråte og da ble jeg bare gjort enda mer narr av.

De siste årene har jeg måttet servere noen albuer på konserter fordi hannkjønn av en eller annen grunn syntes det er artig å jukke på ryggen min og slikt. Eklinger.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av Uanonymbruker
  • Liker 2
Skrevet

ofte.

Skrevet

Om nokon snakkar dritt om folk eg tykkjer vel om så sler eg.

Skrevet

Nei, har heldigvis hjerneceller nok til å løse de fleste konflikter uten vold. Jeg synes menn og kvinner som slår eller sloss er den største turn off'en jeg vet om, fulle eller edru.

Anonym poster: aedee82e140c88b7b46904acfd937184

• Liker 1
Skrevet

Nei, har heldigvis hjerneceller nok til å løse de fleste konflikter uten vold. Jeg synes menn og kvinner som slår eller sloss er den største turn off'en jeg vet om, fulle eller edru.

Anonym poster: aedee82e140c88b7b46904acfd937184

Men det er fleire kvinnfolk som likar at mannen står opp for æra deira tykkjer eg. Eg slest stort sett berre om nokon snakkar dritt om målsaka og folk eg ser opp til, i heimbygda mi skjer det mest aldri.

Skrevet

Ja. Sist gang var det selvforsvar og jeg slo henne i bakken, fordi hun tok fart og skulle angripe meg. Ingen fikk jo med seg det, så jeg ble den store stygge ulven :gjeiper:

Skrevet

Ja. Sist gang var det selvforsvar og jeg slo henne i bakken, fordi hun tok fart og skulle angripe meg. Ingen fikk jo med seg det, så jeg ble den store stygge ulven :gjeiper:

Rusdrykk med i bilete?

Skrevet

Har du slått til noen en gang? Hvorfor det?

Anonym poster: 296102b2feff920ad106ffd2086ba9e1

To ganger.

Første gang slo jeg en lærer med flat hånd. Det var på barneskolen og jeg hadde fått lov å være inne i friminuttet han listet seg inn på meg bakfra og løftet meg etter øret. I ren refleks snudde jeg meg rundt og slo med flat hånd over ansiktet. jeg vant den kampen :nigo:

Andre gang slo jeg en kvinne så hardt i armen at hun var gul og blå i over en uke etterpå. Vi var på et utested og hun kilte med i siden. Jeg HATER det mest av alt her i hele verden! Ingenting gjør meg mer fly forbanna. Hun fikk klart og tydelig forklart hva jeg mente om å bli kilt på det viset. Hun kilte gang nummer to, jeg klikket halvveis i vinkel og ba henne gi blanke faen og at om hun gjorde det én gang til så ville hun få et velplassert slag. Hun tok seg til rette gang nummer tre, så jeg slo med all kraft i armen hennes, skjelte henne ut og gikk derfra. var først flere år senere jeg traff på henne igjen og lbe fortalt hvordan armen så ut. Hun beklagde seg i samme slengen.

Skrevet

Oh yes. Ekle overstadig berusede mennesker som ikke klarer å holde fingrene av fatet selv etter flere advarsler får et slag eller to om det synes nødvendig.. :snurt:

• Liker 1
Gjest LostCase
Skrevet

Nei, aldri. Men jeg har kjørt på en eks. Han la seg på panseret mitt da jeg skulle flykte fra han etter at han hadde låst meg inne i leiligheten hans i flere timer...

Skrevet

To ganger.

Første gang slo jeg en lærer med flat hånd. Det var på barneskolen og jeg hadde fått lov å være inne i friminuttet han listet seg inn på meg bakfra og løftet meg etter øret. I ren refleks snudde jeg meg rundt og slo med flat hånd over ansiktet. jeg vant den kampen :nigo:

Andre gang slo jeg en kvinne så hardt i armen at hun var gul og blå i over en uke etterpå. Vi var på et utested og hun kilte med i siden. Jeg HATER det mest av alt her i hele verden! Ingenting gjør meg mer fly forbanna. Hun fikk klart og tydelig forklart hva jeg mente om å bli kilt på det viset. Hun kilte gang nummer to, jeg klikket halvveis i vinkel og ba henne gi blanke faen og at om hun gjorde det én gang til så ville hun få et velplassert slag. Hun tok seg til rette gang nummer tre, så jeg slo med all kraft i armen hennes, skjelte henne ut og gikk derfra. var først flere år senere jeg traff på henne igjen og lbe fortalt hvordan armen så ut. Hun beklagde seg i samme slengen.

Folk som kiler andre i siden fortjener det!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...