Gå til innhold

Blått kryss!

bollapinnsvin

Anbefalte innlegg

Testet med lyyyyse rosa streker på RFSU både på onsdag og lørdag som var. Jeg og mannen trodde liksom ikke helt det var sant. Så i dag (IKM) tok jeg en CB for å være helt sikker. Nå er det absolutt ingen tvil lenger; knall blått! :sjokk: :D :grinele:

Skjønner det ikke helt selv enda....

Er litt engstelig for at det skal gå galt. Noen som kan gi meg noen tips om hva jeg skal gjøre eller hva jeg skal unngå å gjøre, for å gi den lille spiren min best mulig start på livet! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! :blomst_opp:

Du vet jo selvsagt at du skal holde deg unna røyk og alkohol og være forsiktig med en del legemidler, men bortsett fra det er det ikke så mye å gjøre. Det er jo sånn at hvis det går galt så går det galt, men får ikke gjort så mye fra eller til, og det skjer jo fordi det er noe galt med embryoet..

Det går helt sikkert fint.. slapp av og kos deg med frøet i magen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!

Har du noen symptomer å dele med oss??

Jeg har IKM onsdag/torsdag og venter i spenning! Har veldig ømme bryster (verre enn vanlig før mens) og småvonde stikninger i magen...vi har forsøkt så lenge nå at vi kommer til å få sjokk når/om det klaffer!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme pupper, spesielt på brystvortene og på sidene mot armhulen. Er døds-vondt å ta av seg BHen om kvelden, og må "legge puppene riktig" før jeg skal sove. Periodevis mens-aktige smerter og "sting" av og til. Kan være vondt å strekke magen når jeg ligger i senga. Generelt litt "hoven" i magen, men ikke luft. Også har jeg blitt veldig var på lukter.

Kanskje det klaffer for deg 30++!! :D Har du tenkt på å ta en RFSU-test? (kan tas opptil 7 dager før IKM). Eller vil du vente til ons/tor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har mye de samme sympotomene som deg, Bollapinnsvin!! Hadde vært kult å klart det på egenhånd nå da vi skal til samtale på Riksen!

Jeg venter med å teste - har bare testet 1 gang i løpet av den tiden vi har prøvd og da var jeg 1 uker på "overtid"....

Spennende tider uansett hva som skjer - for oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...