Gjest aam1972 Skrevet 1. november 2012 #1 Del Skrevet 1. november 2012 Finner den ikke noensted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 1. november 2012 #2 Del Skrevet 1. november 2012 I kjøleskapet? Under jakken? Bak kommoden? Bilen? Vaskemaskinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 1. november 2012 #3 Del Skrevet 1. november 2012 Mellom sofaputene. I posen du bærte matvarene hjem i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #4 Del Skrevet 1. november 2012 I microen? Anonym poster: 05644eeb3437e721604ca24eb7176acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cessie Skrevet 1. november 2012 #5 Del Skrevet 1. november 2012 Mellom bilsetene? Eller min favoritt: Oppå biltaket (lærte til slutt... the hard way). Hvor er du sikker på at du hadde den sist? Og hva har du gjort/hvor har du vært etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aam1972 Skrevet 1. november 2012 #6 Del Skrevet 1. november 2012 Sjekket - negativt resultat, godt forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aam1972 Skrevet 1. november 2012 #7 Del Skrevet 1. november 2012 I kjøleskapet? Under jakken? Bak kommoden? Bilen? Vaskemaskinen? Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aam1972 Skrevet 1. november 2012 #8 Del Skrevet 1. november 2012 Mellom sofaputene. I posen du bærte matvarene hjem i? Huff - brukte posen som søppelpose .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 2. november 2012 #9 Del Skrevet 2. november 2012 I lomma til polakken som stod bak deg på t-banen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 2. november 2012 #10 Del Skrevet 2. november 2012 ...eller lommen til nordmannen bak deg på t-banen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 2. november 2012 #11 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg har den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aam1972 Skrevet 23. november 2012 #12 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg fant den ikke i kjølekapet eller bilen. Og beynte å tenke på han som sto litt for nærme meg på Rimi den dagen. Kunne det være en lommetyv? Og etter to uker så har jeg fått bekreftet at den ble stjålet. Heldigvis sperret jeg alle kortene så snart jeg ikke fant dem, men i går fikk jeg brev om at rentene på kjøpskreditten min har begynt å løpe. Jeg har ikke søkt om noen kjøpskreditt, så da var det full rulle med telefoner til bank og kredittselkaper, politi og biltilsyn. Så nå har jeg lagt inn en anmeldelse for ID tyveri, bank og butikk har anmeldt for svindel, men jeg tror nok at dette også havner i den store bunken av uløste saker. Før i tiden så hadde jeg to lommebøker, en for bankkort og busskort - en for alt annet. Tror jeg skal gå tilbake til den løsningen, da får de iallefall ikke med seg alt på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå