Gå til innhold

En gjeng med gutter som provoserer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ville prøvd å finne ut hvem foreldrene er, og tatt en telefon. Husker at det var en periode på barneskolen hvor vi var en gjeng som prøvde å teste litt grenser i nabolaget med å ringe på og stikke av, og selvfølgelig var det de som ble mest sinna det var artigst å plage mest.

Synd og si det, men dersom du ikke finner ut hvem foreldrene er ville jeg prøvd å ignorere det så godt jeg kan. Å skape provokasjon er jo akkurat det sånne unger vil, og da gjelder det å ikke bite på agnet. Om de gjør alvorlig herverk som å skade eiendom, dyr ect. ville jeg prøvd å formidle at politiet kan bli innblandet.

Og som et ps. til avsporingsdebatten: så er jeg jente, og de jeg var med da vi var på plagerunde var også jenter. Ikke noe å være stolt av, men nei, det er ikke bare gutter som driver med slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men det er greit å oppfordre til hærverk og bedriten oppførsel for "sånn er barn"? Når man gang på gang prøver å snakke til barn som gir fullstendig f så er det ikke rart at man klikker til slutt. Og nei, jeg oppfordrer ikke til vold mot barn. Men en del av disse er jo gærne og bør bli satt på plass.

Hvem har oppfordret til hærverk her?

Og jo du oppfordrer til vold. Du skrev at han burde banke dritten ut av de. Og jeg siterer deg en gang til:

Bank dritten ut av de

Endret av flesvik
Gjest Elissima
Skrevet

Hvem har oppfordret til hærverk her?

Og jo du oppfordrer til vold. Du skrev at han burde banke dritten ut av de. Og jeg siterer deg en gang til:

Som sagt, når man har prøvd alt, hva foreslår du at man skal gjøre? When talking doesn't help at all? Kom heller med et forslag på det du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...