moon11 Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 jeg leste på et sted på.netta at uvf seksjon på rikshospitalet er stengt til mars 2013? er det riktig noen har info om det..?:@
Nique Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Vi holder på med IVF på riksen nå, så jeg har mine tvil på at det stemmer.
moon11 Skrevet 1. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2012 Jeg vet ikke ..håper ikke det fordi jeg henvist til der for behandling..
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Hei! Jeg lurte på det samme!! Jeg ble henvist fra mitt lokale sykehus til IVF-seksjonen på Riksen. Fikk jo aldri noe svar, så til slutt ringte sykehuset mitt og hørte om de ikke hadde fått brevet. De svarte da at de hadde flyttet avdelingen til Ullevål og at brevet var videresendt dit... Har fått time på Ullevål nå! Merkelig, sist var jeg nemlig på Riksen... Anonym poster: e1a8a02add10059eff15d812f9af1362
Nique Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Kanskje de har stopp av nye pasienter? Det er ihverfall fullt med folk der hver gang jeg er inne for kontroll osv, så de har ikke lagt ned. Merkelig
Gjest Pippi1979 Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Jeg har hørt at de stenger fra 12.november og ut året. Fikk først høre mars jeg og, men det siste var nå at de åpner igjen i januar. Tror en del blir overført til Ullevål i denne perioden. Er visst pga helsetilsynet har pålagt riksen om å bygge om laboratoriet sitt.
Lassie Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Dere kan jo ringe dit og spørre, eller se om dere finner det ut her http://www.oslo-universitetssykehus.no/omoss/avdelinger/reproduksjonsmedisinsk/Sider/enhet.aspx
moon11 Skrevet 7. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2012 Ja ..jeg har ringt og det er halv stengt bare labrotariet blir stengt men de jobber med d andre og ullevål kommer igen i full jobb i januar...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå