OPIgirl Skrevet 7. november 2012 #41 Skrevet 7. november 2012 Du uttaler deg om at de som tar seg av problemet bør skytes, samtidig som du selv gjør fint lite for å fikse det på en alternativ måte, å skaffe alle et hjem er urealistisk. Jeg tar meg av så mange hjemløse katter jeg har kapasitet til din fjott.
Gjest meh Skrevet 7. november 2012 #42 Skrevet 7. november 2012 Jeg tar meg av så mange hjemløse katter jeg har kapasitet til din fjott. Fortsatt vil du ha de som skyter de villkattene som ingen vil hjelpe på en annen måte skutt? Du vet at alternativet er at de fryser i hjel når vinteren kommer?
Coronas Skrevet 7. november 2012 #43 Skrevet 7. november 2012 Jeg som tilskuer i en alder av 13 år ( 1975 modell), fikk sjokk da naboen ute på landet skaut alle "villkattene". De traff dem ikke i hodet, men ble skadeskutt og mannen med våpen gikk og sanket de inn og knuste inn skallen med stein. GRUSOMT syn!!!!!! Dyrplageri, som ikke er lov i Norge. Ring mattilsynet eller en lokal jeger som kan bruke våpen. Håper vi snart får dyrepoliti i dette landet!! De lokker hvertfall kattene til seg hvor de blir omplassert eller forsvarlig avlivet. 1
Gjest Crazycatlady Skrevet 7. november 2012 #44 Skrevet 7. november 2012 Jeg som tilskuer i en alder av 13 år ( 1975 modell), fikk sjokk da naboen ute på landet skaut alle "villkattene". De traff dem ikke i hodet, men ble skadeskutt og mannen med våpen gikk og sanket de inn og knuste inn skallen med stein. GRUSOMT syn!!!!!! Dyrplageri, som ikke er lov i Norge. Ring mattilsynet eller en lokal jeger som kan bruke våpen. Håper vi snart får dyrepoliti i dette landet!! De lokker hvertfall kattene til seg hvor de blir omplassert eller forsvarlig avlivet. Herregud, akkurat det jeg tenker på med denne debatten.Syns ikke noe om at hvem som helst skal avlive dyr. Er oppvokst på landet og bestefar tok livet av uønskede dyr.Heldigvis slapp jeg å se det.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå