Gå til innhold

Nuskes skriblerier

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei og god påske :-)

Tusen takk for den kjempehyggelige meldingen du la igjen i dagboken min, var veldig koselig å lese.

Vil ønske deg en kjempegod påske, håper du kommer til å kose deg masse!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nuske77

Det var kos det vet du TinaK. Jeg er vel ikke den flinkeste dagbok skribenten da, men, men... Er uansett veldig kos å følge med dere to. Det jeg skrev i dagboken til Lilleputt det kommer fra hjertet og det er bare sånn jeg er. Har og har alltid hatt et stort hjerte for de som trenger hjelp og støtte. Etterhvert som jeg er blitt eldre har jeg og lært meg å lese forskjellen på dem som faktisk trenger en samtalepartner og dem som bare "sutrer".

Jeg vet og at det er mange former for "sutring", og er helt klar over at det er en form som er et signal på at det ligger noe annet og dypere bak, som personen ikke får frem - altså et rop om hjelp OG dem er jeg der for 110%. Dem som "sutrer" bare for å fortelle verden hvor ille denne dagen har vært, men i mine øyne ikke har reelle problemer overser jeg. Forresten "overser" er feil ord. Jeg ser dem, og snakker med dem, men jeg yter ikke det siste ekstra.

Det er litt vanskelig å forklare dette her, men som et "banalt eksempel" kan jeg si: Jeg prioriterer heller tid på en person som er blitt missbrukt på en eller annen måte fremfor en som klager over menssmerter.

ÆSJ finner ikke de rette ordene nå *grrrrr* Må forklare dette senere tror jeg isteden, når fingrende treffer de rette tastene så igjen de rette ordene kommer frem.

*Fortsatt god påske til alle som er innom her*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Skjønner hva du mener :-) Er vel litt sånn selv. Vil gjærne stille opp for folk som har det litt vanskelig, mye fordi jeg fikk såppas lite støtte selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuske77

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ i dag er jeg bare så fornøyd med meg selv :ler::ler: Jeg startet jo på prosjektene mine her for en stund siden - kan vel ikke si at jeg har vært altfor rask og flink da :oops: :oops: Men nå er jeg endelig ferdig å gå igjennom alt som er her. På Onsdag kommer det en container å henter alt sammen (spleisa på en sammen med en venninne som skal flytte og bor like ved meg) Skal bare bli så deilig og kaste sekker og esker oppi den boksen altså. Har esker og sekker i hele stua mi da (bare der det er stor nok lagringsplass), er et deilig syn da :-) :-) Men som alle andre som har en slik opprydding, lurer jeg nå på hvorfor jeg har så mye jeg så absolutt burde kvittet meg med for lengt. Det er helt utrolig hvor mye rart en har innerst i skuffer og skap - for ikke å snakke om boden :oops:

Denne uken blir det nye stress, egentlig neste også.... Skulle jo tatt å vasket over hele "pallasset" mitt også. Hmmm vet ikke helt når jeg skal få tid til det da, men hybelkaniner nå jo skuffes ut også. De parrer seg så innmarri hele tiden atte... Og for ikke å snakke om all den sanden som ligger i gangen her - kunne blitt sandkasse til naboungene med den mengden der :wink:

Tror forresten jeg skal begynne med å kjøpe en sekk blomsterjord i morgen, så kan jeg ta en "vårfrisker" på de enda "vintertrøtte" blomstene mine...

Får vel komme meg bort fra dataen litt vel å skrive en huskeliste over det som skal gjøres de neste to ukene... Så er det bare å nyte siste rest av Påskesola ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Så flink du er da, rydder og styrer og holder på! Bare jeg holder rommet mitt ryddig så er jeg fornøyd :ler:

Håper du har hatt en koselig påske, takk for fine meldinger i dagboken min :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...