Gjest Nuske77 Skrevet 1. mars 2004 #1 Del Skrevet 1. mars 2004 Ja da har jeg endelig kommet meg inn i dagbok skrivingen jeg og... Hva som faktisk blir trykket ned er vet jeg ikke da, men det får bare tiden vise... Her er det fritt frem for det meste... Legg igjen en hilsen da og litt grublerer eller opplevelser fra dagen når du er innom... Alltid hyggelig meg litt "dagbok terror" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 1. mars 2004 #2 Del Skrevet 1. mars 2004 Siden jeg klarte å rote meg inn i dagboken din,så får jeg vel legge igjen en liten hilsen!!! Velkommen som dagbok skribent. Stor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 1. mars 2004 #3 Del Skrevet 1. mars 2004 Heia... Har ikke fått meg dagbok enda jeg da, men skal nok klare å drive litt terror her inne ja Finn frem skrive lysten du så tenker jeg dette blir saker ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 2. mars 2004 #4 Del Skrevet 2. mars 2004 takker for hilsningen. Det er alltid Ks det :-) dagen i dag har egentlig vært en helt vanlig fridag. Vært kafetur med en venninne og ellers litt husarbeide og tasting her inne og på msn. Jeg har ikke helt skjønt det enda, men hvorfor går timene så fort på "fridager" og ikke på arbeidsdager.... hmmmmm Det bare må være et eller annet med tidsuret her som ikke stemmer :-? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 7. mars 2004 #5 Del Skrevet 7. mars 2004 Dagen i dag har vært en "sofadag"... Bare ligge å sløve og kombinere små soving og tvtitting... En sånn sikkelig sløvesøndag. Var litt deilig det og da Krabbet ut av sofaen og sjekket mailen. Der lå det mange visdomsord fra en venninne og det var jo bare så innmarri kos :-) Bestemte meg for å legge inn det fineste som bare satte igang tankene mine her for fult. Det er høst, og sauene som er kommet ned fra fjellbeite koser seg og tygger drøv på årets site grønne gress. Koser seg og tygger drøv mens de lykkelig uvitende står og betrakter bonden, som høster inn årets avling av kål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 7. mars 2004 #6 Del Skrevet 7. mars 2004 som dagbokskriver :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 8. mars 2004 #7 Del Skrevet 8. mars 2004 Takker for det marigull :-) kan vel ikke si at jeg er av de som er mest aktive dagbokskrivere da, men... men... Det er nå utrolig kjekt å ha en egen tomleplass Sånn når ånden kommer over meg liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 12. mars 2004 #8 Del Skrevet 12. mars 2004 God Helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. mars 2004 #9 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei, hei, velkommen som dagbokskriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 17. mars 2004 #10 Del Skrevet 17. mars 2004 Takker så mye Fisk, jeg kan ikke skryte av at jeg er den flittigste skribenten da, men, men..... Kan jo hende ånden kommer over meg også og at bokstavene bare ramler ned av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 21. mars 2004 #11 Del Skrevet 21. mars 2004 Da er det søndag og det er blitt ettermiddag alt... Jeg som hadde så store planer for denne dagen, og bare har fått satt på en vaskemasin :oops: Dagen i dag skulle vies fult og helt til "husmor sysler", men "trøster" meg med at planleggingen er den viktigste oppgaven. Det tar jo tid det og da. Har bestemt meg for å gå over hele pallaset mitt. Det er jo en fin tid å gjøre det på nå, det er jo litt vår i luften selv om jeg er veldig klar over at mars måned har en tendens til å være veldig lunefull. Planer for pallasset mitt: Skal rydde og vaske fra loft til kjeller. Skal male over i hvertfall kjøkkenet, men når jeg kommer i gang så kanskje det blir stue og soverommet og. Det får tiden vise.... Men malingsbiten kommer om en stund det tror jeg. PROSJEKT 1: Det er klær. Har begynt med boden nå i dag... dratt frem sekker med vår og sommertøy. Vasker klær for livet nå. Må liksom vaske over det før det blir lagt i skapet... Selv om det er rent, føler jeg det bare MÅ vaskes over. Skal forresten sortere alt også før det skal inn i skapet. Vet det er mange "hyllevarmere" i disse sekkene.... På soverommet er alt klart nå. Der står det en sekk merket "kastes" en sekk merket "gis bort" og en STOR balje merket "beholde". Det skal bare bli så deilig når klesprosjeket er over. Det er jo bare så deilig å bli kvitt alt det en ikke bruker (det beste er at det og blir god plass i skapet til nye ting). PROSJEKT 2: Det er kjøkkenet. Her skal det gåes over alt av skuffer og skap. Alt av ting der som er ødelagt, men bare ikke blitt kastet går i søpla nå. Det blir sikkert endel har jeg på følelsen. Når skuffer og skap er tømt og ting er sortert skal det vaskes ned og males. Har bestemt jeg for at jeg skal ha blå vegger og hvite skaper. I tillegg skal knotter, knagger og diverse håndtak byttes ut. Når dette er gjort blir det jo å sette alt inn på sine respektive plasser igjen og lage en liste over alt det en mangler. I mai kommer feriepengene fra Trygdekontorer, da kommer det og en ny komfyr inn på kjøkkenet mitt. Gleder meg til det :-) Det blri liksom "prikken over i'n" det. PROSJEKT 3: Det er badet. Det er fort og galt i grunnen. Der skal det bare opp nye gardiner, settes inn en kommode, som skal fylles opp med håndklær/kluter og undertøy. Sortering av diverse flasker og bokser kan vel og kanskje være en ide. Er jo masse som bare blir satt lenger og lenger bak i skapet. PROSJEKT 4: Det er soverommet. Litt itvil om jeg skal male over det... Får ta det på sparket, ellers er det ikke noe spesielt som skal gjøres der i grunnen. Det går jo egentlig under klesprosjektet. PROSJEKT 5: Det er stua. Den er ikke ferdig planlagt enda.... ~ Tror jeg får komme meg ut på badet og sette over en vask til og henge opp det som nå ligger i maskinen. Ble LANG kaffepause dette gitt *gremmes litt ved tanken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 21. mars 2004 #12 Del Skrevet 21. mars 2004 OJ.. du mangler ikke ting å drive med i alle fall :-) Fikk lyst til å pusse opp litt selv jeg nå... kanskje gjøre inn noen nye innkjøp til huset. Lykket til i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 21. mars 2004 #13 Del Skrevet 21. mars 2004 Er egentlig en ganske så lat sjel jeg da, så må bare gjøre det nå som jeg har fått ånden over meg. Det skal sies at jeg har sparket meg selv i baken mer enn en gang, og bannet og svartet over at jeg ikke har kommet i gang før :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 22. mars 2004 #14 Del Skrevet 22. mars 2004 Tusen takk for hilsen i dagboken min. :blomst_opp: Og lykke til med alle prosjektene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 26. mars 2004 #15 Del Skrevet 26. mars 2004 Så er det fredag igjen, og uken avsluttes - for min del med en kjapptur innom jobben. Å gleder meg til i morgen, lørdag, ikke ofte jeg har fri på lørdager nei... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det er så mye jeg skal gjøre da, bare "kose meg ting" Ser ut vinduet og da ser jeg bare en stor SOL, og nesten skyfri himmel. Det er jo bare så deilig :-) :-) Sparker meg selv i rompa ut av stolen, foran dataen og ut i finværet... På veien ut vil jeg bare ønske alle her inne en super duper helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 28. mars 2004 #16 Del Skrevet 28. mars 2004 Så er denne helger snart over også... Ser på klokken, og roser meg selv for at jeg har klart å stille den - og i tillegg i riktig retning. Det er ikke dårlig til å være meg det :-) Ellers så har prosjekter vært prosjekter en stund nå, det er sånt som skjer det... Kan jo ikke ta alt på en dag heller liksom, da er det jo ikke mer å gjøre da etterhvert. Dagens motto: Ting SKAL ta tid Nå er det heller ikke mange timene igjen før en ny uke står for døren, nye utfordringer og nye muligheter det kan by på... Kanskje det dukker opp noen spennende øyeblikk og, hmmm hvem vet Lever i håpet jeg inntil det motsatte er bevist. Som den "kontroll/plannleggingsfreaken" jeg er (stjernetegn: Jomfru) så sier det seg selv at hele neste uke og er ganske så godt planlagt alt. Det er alt satt av dager til jobbing, kafebesøk med venninner, handletur med besteforeldre osv. Men sann mine ord, det er og rom for impulshandlinger. Har forresten bestemt at jeg og et par venninne skal starte opp en egen "business". Planleggingen her tar jo og tid. Vi skal starte opp et firma som tilbyr tjenester innen arrangering av festligheter. Tar oss av vert/vertinnerollen og alt som kommer innunder der. Alt fra plannlegging, bestillinger til velkostdrinken. Det kan bli ganske så spennende det ja... Hvilke tjenester som kommer inn i konseptet er jo ikke helt bestemt enda, men vi har en feeling på at vi startet et sted og så lar "markedet" bestemme resten. Det som er viktig er jo at det er en rød tråd igjennom hele ikke nødvendigvis navnet. Gleder meg veldig til å komme sikkelig i gang med dette nå. Har gått med denne drømmen i magen/tankene så lenge nå. Etterhvert som dette tar form skal jeg holde dere oppdatert. Men nå må jeg ta siste rest av pakkingen her, folk som skal på "ferie" i morgen tidlig. Ønsker alle lesere og KG venner en riktig god uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 28. mars 2004 #17 Del Skrevet 28. mars 2004 Ellers så har prosjekter vært prosjekter en stund nå, det er sånt som skjer det... Kan jo ikke ta alt på en dag heller liksom, da er det jo ikke mer å gjøre da etterhvert. Dagens motto: Ting SKAL ta tid :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 1. april 2004 #18 Del Skrevet 1. april 2004 Da er den endelig avgjørelsen tatt. Jeg er singel igjen. Det er litt rart egentlig at jeg ikke lenger har noen som er "min", men det samtidig er det vel det beste. Det var Nuskemannen som tok avgjørelsen, men det var likevel noe som vi begge var enige i utfra hvordan forholdet utviklet seg. Nå er det bare å samle seg igjen og se fremover. Det er sol og sommer og en deilig tid vi går i møte... Får vel komme meg i gang med litt husmorsysler her tenker jeg... Kom arbeidslyst å treng deg på, her skal du motstand finne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. april 2004 #19 Del Skrevet 1. april 2004 Hei! Ville bare innom og si takk for koselig hilsen i dagboken min, og ble litt :o da jeg leste det siste du hadde skrevet her i din egen dagbok. Går du og Nuskemannen fra hverandre? Så trist da, Nuske. Men ut fra det du skriver så virker det som det var et klokt valg som dere begge ønsker. Men vondt er det uansett når et forhold tar slutt... Så du får en trøsteklem av meg :trøste: Håper du har det bra.. Tipper det ikke har gått helt opp for deg enda... Håper du har gode venner og familie som kan støtte deg litt! Uansett så har du jo KG og dagboken din som du kan lufte tanker i hvis du vil! fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 2. april 2004 #20 Del Skrevet 2. april 2004 Takker så mye for hilsenen Hulderjenta :-) Det er nok mye rett i det du sier at bruddet ikke har gått helt opp for meg enda, men det er vel fordi at det har vært så mye som har skjedd rundt meg nå. Har liksom ikke hatt tid til å sette meg ned å tenke over det sånn ordentlig. Dette var jo, som jeg sa, en avgjøresle vi tok i sammen. Vi er fortsatt gode venner, så grunnen til bruddet er at det siste lille mht følelses biten ikke er på plass. Utfra situasjonen pr nå, ser det ut til at vi kommer til å hjelpe hverandre i en overgangsperiode. Dette er og noe jeg selv føler er naturlig ettersom vi er gode venner og det ikke er noen annen person som står å venter for noen av oss i skrivende stund. Dette kan kanskje virke litt rart for mange, men det er helt naturlig for min del. Venner er til for å hjelpe hverandre Men nå skal jeg ta meg en surferunde inne her på KG og deretter komme meg i seng. Skal på IKEA å bruke penger i morgen, og kan ikke være trøtt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå