Adhara Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Fikk lyst til å lage et motemne til "Så tragisk er jeg". Dere som svarte der kan gjerne svare her også. Tror de fleste trenger litt mer positivitet i livet sitt. Hva gjør meg til awesome akkurat nå? Jeg har ENDELIG tatt tak i gammel gjeld og jobber stort med å kontakte og få nedbetalingsplaner. Det føles så deilig å faktisk ha fått viljen og evnen til å betale ned gjelda si. For ei som konsekvent nekta å åpne regninger og shoppa bort alle pengene sine, er dette stor fremgang. Så hva gjør deg awesome? 7
Vulpes Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er nesten ferdig med en powerpoint-presentasjon jeg skal bruke under en fremføring på skolen i morgen, og jeg tror den blir AWESOME. Dermed er jeg også awesome! Også har jeg i det siste vært flink til å handle inn store mengder billige og sunne grønnsaker som jeg har laget forskjellige supper av i store doser, for deretter å fryse ned suppene i porsjonspakninger i fryseren. Så nå har jeg enkel tilgang på en sunn middag de dagene jeg ikke orker eller har tid til å lage middag. Billig, lettvindt og sunt - m.a.o. helt AWESOME! 2
kaprifolen Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har laget et perfekt lite menneske sammen med mannen min, DET ER AWESOME! 4
Rubies_ Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er awesome fordi jeg er meg! Trenger ikke en annen grunn enn det. 2
Adhara Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2012 Hurra for dere alle sammen :D Kjekt med en positiv tråd, for en gangs skyld 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå