Gå til innhold

Julegave til ett par (bestekompisen)


Maiava88

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger litt tips til hva jeg skal gi bestekompisen min og kjæresten hans til jul! Før om åra har det bare vært han, og da har jeg kjøpt smykker, "morosaker (drikkelek-spill :fnise: ), cd-er o.l men nå har han fått seg en stødig kjæresten som jeg også vil inkludere i gaven. Jeg kjenner henne ikke så veldig godt enda, så det må bli en gave til dem begge- ikke en til hver.

Hans store lidenskap er bil og puddel-rock :fnise: Hun vet jeg ikke så mye om, hun er i slutten av tjueåra, har ett barn og jobber innen helsevesenet-om det hjelper :lol:

Tar i mot alle tips jeg kan få :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er han/de interessert i å lage mat? Kitch'n har stadig tilbud på litt fancy kjøkkenutstyr som kan passe fint som pargave. Eller så kan du gi noe eksklusiv olivenolje eller annet fint å ha i maten, istedenfor å lage mat med. Gavekort på opplevelser? Dersom han liker bil så liker han kanskje også go-cart, så gavekort for to på go-cart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor de sammen..?

Gavekort på kino? Noe spiselig/drikkbart?

Ja, de har nettopp flyttet sammen :)

Er han/de interessert i å lage mat? Kitch'n har stadig tilbud på litt fancy kjøkkenutstyr som kan passe fint som pargave. Eller så kan du gi noe eksklusiv olivenolje eller annet fint å ha i maten, istedenfor å lage mat med. Gavekort på opplevelser? Dersom han liker bil så liker han kanskje også go-cart, så gavekort for to på go-cart?

Han er ikke så interessert i matlaging som han burde, så kanskje kjøkkenutstyr kan være en idè ;)

41120-27.jpg

:fnise: Som sagt, jeg vet jo ikke så mye om henne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...