Gå til innhold

Days of our lives

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh jeg takler ikke hun calliope dama. Synes hun er irriterende og dårlig skuespiller.

Anonymous poster hash: 79801...1e0

helt enig !!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det egentlig noen av dem som er gode skuespillere? :P Spesielt de minste barna har et goooodt stykke å gå når det gjelder talent.

Tragisk serie, men har man først sett noen episoder så må man likso bare se hvordan det går videre...selv om det tar åååår før det faktisk skjer noe..

EJ og Sami syns jeg bare bør bli sammen igjen, de er jo helt på bærtur begge to. Rafe bare irriterer meg, han er for ordentlig.
Carly er også plagsom, men mest p.g.a. utseendet tror jeg...hun myser noe voldsomt! Hva er greia?? Skal det liksom gjøre henne mer troverdig som skuespiller? :P

Ellers, den byttinga de driver med i serien kunne de også spart seg...eller om de absolutt må bytte, kan de i det minste finne noen som har visse likheter med den som forrige.
Tragisk serie som sagt, men hjelpes så opphengt man blir i den likevel ;)

Anonymous poster hash: f59b9...a1f
Skrevet

noen måtte jo ta over den mysingen når john black ikke er der ...

men ja, hun har litt sånn smell the fart- tryne

• Liker 1
Skrevet

noen måtte jo ta over den mysingen når john black ikke er der ...

men ja, hun har litt sånn smell the fart- tryne

Haha enig :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Den beste som er "med" må vel være dr Drake Ramoray :fnise:

Anonymous poster hash: a17b5...c5e

Skrevet

Den beste som er "med" må vel være dr Drake Ramoray :fnise:

Anonymous poster hash: a17b5...c5e

Hvem er det ? :klo:

Skrevet

Hvem er det ? :klo:

drake er den karakteren joey i friends lissom spiller i dool :)

Gjest Sunshine23
Skrevet

Oh er så lei av Chole. Herregud går det an å bli mer dum??

Gjest Sunshine23
Skrevet

Åh jeg takler ikke hun calliope dama. Synes hun er irriterende og dårlig skuespiller.

Veldig enig, Å hvorfor skriker hun alltid når hun snakker?

AnonymBruker
Skrevet

Omg. hun derre Nicole må virkelig få seg et liv snart. Kan ikke hun bare la Brady og Arianna være i fred?

Skrevet

The Dr Baker/Hope storyline er så patetisk at jeg river av meg håret i frustrasjon snart!! :bond:

Irriterende at Hope mener at Ciara bare dikter opp ting hele tiden og sånn når hun faktisk snakker sant!

• Liker 2
Skrevet

Er jo også veldig typisk at ting kommer nesten fram - som da Ciara skulle vise fram sekken sin med lommebøkene.

At ikke Brady skjønner hva Nicole driver med er jo også ganske utrolig.

At 'legeduden' som er sammen med Chloe ikke spør hva det er hun faktisk har gjort siden hun flere ganger nesten har kommet med sannheten.

Skrevet

Er jo også veldig typisk at ting kommer nesten fram - som da Ciara skulle vise fram sekken sin med lommebøkene.

At ikke Brady skjønner hva Nicole driver med er jo også ganske utrolig.

At 'legeduden' som er sammen med Chloe ikke spør hva det er hun faktisk har gjort siden hun flere ganger nesten har kommet med sannheten.

Ja dette irriterer meg grenseløst!!!!!

Hadde min kjæreste sittet og vært helt på gråten over noe han hadde gjort, så ville jeg jo vite HVA han har gjort som er så ille. Å Hvorfor kan ikke bare Chole fortelle hva Carly liksom har gjort mot henne enn å bare å skrike " Din bitch. Du som har gjort dette mot meg. Hvordan kunne du?" Hadde jeg vært henne, så ville jeg krevd å vite hva jeg liksom har gjort her.

PS: Har ikke sett på gode og onde dager på over en uke, så vet ikke om det har skjedd noe mer siden sist.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har lagt merke til at alltid når Stefano eller EJ kommer inn i stuen, så tar de seg et glass drink?

Ja jeg er skikkelig fan og legger merke til slike detaljer :fnise:

Anonymous poster hash: fcdd1...f98
AnonymBruker
Skrevet

Melanie er så plagsom. Hun har da ingen ting med hva Stephanie gjør og den episoden hun skulle sjekke hva som var i vesken hennes var jo bare tåpelig. :roll:

Anonymous poster hash: fcdd1...f98
  • Liker 1
Skrevet

Det som er spesielt med denne serien er jo at folk switcher fra å være slem til snill og motsatt rett som det er . Stephanie var jo bare snill mens nå er hun litt mer bitchete , Sami er jo i nærheten av å være snill - hun har jo alltd vært superbitch . Nicole var vel også om ikke snill så angrende synder en liten stund - men det gikk vel ganske fort over .......

Gjest Sunshine23
Skrevet

Så teit at Sami har blitt så snill og fornuftig nå. I motsetning til det hun var før. Savner den tiden før da hun var super bortskjemt, utspekulert og bitchy.

Det var så gøy før da Sami og Carrie kranglet om Austin og Lucas ville ha Carrie. Sami gjorde ALT i sin makt for å få Austin. Synd hun ikke gjør det samme med Rafe :(

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp så lei jeg er at Chole skal gi Carly skylden for at hun var utro. My god.!! Stå for det du har gjort og slutt å synes så synd på deg selv :roll:

Anonymous poster hash: 9191e...03d
  • Liker 1
Skrevet

Kan noen gi meg en kort oppsummering om hva som skjedd`?

Siste episoden jeg fikk se var når Bo, Brady og de fikk en tlf om at noe hadde skjedd med Victor og vi fikk se Vivian gråte på slutten av episoden. Hva skjedde med Vic?

Skrevet

Å hva er greia mellom Kate og hun derre Mrs Woods dama?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...