AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #21 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg tror jeg er ganske morsom, men det tror vel de fleste gutter. Humoren du spør om krever vel at man har en del referanser(som også de andre må ta, men ikke br se før du gjør dem oppmerksom på det) Også at man tør å tenke høyt. Andre greie egenskaper for å være morsom er å se når man kan spinne videre på vitsene og når man bør stoppe. Om du ser på de fleste komikere så er de ofte gode på å immitere andrees stemmer og lyder, det er ganske lett form for humor og krever ikke mer enn nettopp å kunne immitere. Selvironi er også bra, jeg bygger mye av humoren min rundt meg selv. Da risikerer man jo at de faktisk ler av deg, men det må man jo tåle. pass også på å ha riktig publikum! Anonym poster: 4489fe9fe60b9c882af5dc74d5fc813b Mye bra! Men å imitere blir for teatralsk, jeg liker mer underfundig humor. Jeg vet akkurat hva jeg vil, men ikke hvordan jeg skal få det til Anonym poster: 9fc32be0c27f3717de4528de801cc1c6
197 Skrevet 5. november 2012 #22 Skrevet 5. november 2012 Vil tørre å påstå at man får litt humor av å se på komedie-serier. Jeg så veldig mye på det i oppveksten, og tror det er der jeg har fått det fra. Ellers er det nok ikke mye å gjøre Du kan sikkert fake det med å ha noen bra historier på lur, men det holder bare så og så lenge. Kjappe kommentarer og replikker er det beste!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå