Granneman82 Skrevet 3. oktober 2013 #1541 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nå var det akkurat Ylvisreklame på tv'n.........med bare Vegard Vakre mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. oktober 2013 #1542 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ikke lenge igjen nå!! Gleder meg til talestyrt minibank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 3. oktober 2013 #1543 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ikke lenge igjen nå!! Gleder meg til talestyrt minibank Jeg også! Varmer opp med litt klipp på youtube. Og ser at Bård burde klippe seg snart. Håret begynner å bli liiiiiiitt vell langt. Det er vell på norges/nordens herligste lengde nå.. fysj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 3. oktober 2013 #1544 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg også! Varmer opp med litt klipp på youtube. Og ser at Bård burde klippe seg snart. Håret begynner å bli liiiiiiitt vell langt. Det er vell på norges/nordens herligste lengde nå.. fysj Enig! Han er finest med sånn halvlangt, men ikke for langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 3. oktober 2013 #1545 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Enig! Han er finest med sånn halvlangt, men ikke for langt Slik som håret var på starten av sesong 3, da var det akuratt på grensen til å være langt. men går greit. Men nå, nå er det liiiit for langt. ser det godt her, og i dagens episode (så det på sånn sniktitt) Har sangen der i hode også! Er så genialt. Han sier også "ferdig giftet meg". Kanskje han da er gift!!! eller. så er det bare det at han ser på seg selv som gift, men ikke er gift-gift. Bare liksom-gift. Også det med håret, håret hans vokser farlig fort! Feigt! Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig, fra episode 4 til 6 så er det jo laaaangt. Tenk dette klippet er fra ep 4. så ser du om en halvtime hvor langt det er nå. http://www.youtube.com/watch?v=QmnTO-EoZQY Endret 3. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 3. oktober 2013 #1546 Del Skrevet 3. oktober 2013 Slik som håret var på starten av sesong 3, da var det akuratt på grensen til å være langt. men går greit. Men nå, nå er det liiiit for langt. ser det godt her, og i dagens episode (så det på sånn sniktitt) Har sangen der i hode også! Er så genialt. Han sier også "ferdig giftet meg". Kanskje han da er gift!!! eller. så er det bare det at han ser på seg selv som gift, men ikke er gift-gift. Bare liksom-gift. http://www.youtube.com/watch?v=QmnTO-EoZQY Digger hvordan Vegard bare STORkoser seg når Bård driter seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 3. oktober 2013 #1547 Del Skrevet 3. oktober 2013 Digger hvordan Vegard bare STORkoser seg når Bård driter seg ut Og det fortjener han, så mye som Bård hakker og gjør narr av Vegard! Og Bård skal alltid si i fra når Vegard sier eller gjør noe feil. Så det var vell fortjent 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 3. oktober 2013 #1548 Del Skrevet 3. oktober 2013 Og det fortjener han, så mye som Bård hakker og gjør narr av Vegard! Og Bård skal alltid si i fra når Vegard sier eller gjør noe feil. Så det var vell fortjent Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 3. oktober 2013 #1549 Del Skrevet 3. oktober 2013 Herregud jeg fikk nettopp et mini-hjerteinfarkt! Jeg trudde at IKMY startet 20:30. Men så kom jeg på at det starter ikke før om en halvtime. Rakk å kaste pc'en i senga og var halv-veis oppreist da jeg kom på at det ikke har startet enda. Og det skjedde nå nettopp... få minutter etter at jeg skrev her at det starter om en halvtime. Noen ganger så går hjernen min fullt retard. Må være en feilkobling eller noe. En gang så fortet jeg meg for å rekke bussen til skolen, Skiftet klær og sminket meg. Jeg kom meg ut på gårdsplassen da jeg innså at klokken bare var sånn rundt 18-19 om kvelden -_- Jeg bruker alltid å ta av sminke og ta på koseklær når jeg kommer hjem (derfor jeg sminket meg og skiftet klær) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 3. oktober 2013 #1550 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ja! Bård sitt hår er for langt nå altså! Og det vokser jo nesten like fort som mitt! :O Stakkars mann! Men jeg syns vegard sitt vokser fort også jeg da, det bare vises ikke like godt siden han er velsignet med sine nydelige krøller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 3. oktober 2013 #1551 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har sett denne episoden, fordi jeg var der når dem spilte den inn:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 3. oktober 2013 #1552 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ja! Bård sitt hår er for langt nå altså! Og det vokser jo nesten like fort som mitt! :O Stakkars mann! Men jeg syns vegard sitt vokser fort også jeg da, det bare vises ikke like godt siden han er velsignet med sine nydelige krøller Mmmmmmmmmmmm..........de krøllene ja.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 3. oktober 2013 #1553 Del Skrevet 3. oktober 2013 Mmmmmmmmmmmm..........de krøllene ja.......... Jaa! De er nydelige å se på! MEN de er ett HEEEEELV*** å skulle tegne! Jeg startet på å tegne portrett av de, men så langt har jeg bare kommet til skissen og leddgikten min slo fult ut så det var bare å stoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 3. oktober 2013 #1554 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jaa! De er nydelige å se på! MEN de er ett HEEEEELV*** å skulle tegne! Jeg startet på å tegne portrett av de, men så langt har jeg bare kommet til skissen og leddgikten min slo fult ut så det var bare å stoppe Uff da Ylvisrelatert leddgikt rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 3. oktober 2013 #1555 Del Skrevet 3. oktober 2013 Uff da Ylvisrelatert leddgikt rett og slett Nemmlig! Flaks det ikke var en annen håndleddsbevegelse som var brukt med ett fokus på ylvis som første til leddgiktutslaget... *angle face*.. Kanskje jeg må be de om erstatning for vegard sitt hår har gitt meg smerter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 3. oktober 2013 #1556 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nemmlig! Flaks det ikke var en annen håndleddsbevegelse som var brukt med ett fokus på ylvis som første til leddgiktutslaget... *angle face*.. Kanskje jeg må be de om erstatning for vegard sitt hår har gitt meg smerter?? Kanskje vi rett og slett skal ta et samlet søksmål mot håret til Vegard? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 3. oktober 2013 #1557 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kanskje vi rett og slett skal ta et samlet søksmål mot håret til Vegard? YLVIIIIIIISSSSSSSSSSS *hopper opp og ned* Jeg joiner saksmålet. Krøllene er så nydelige at det burde vært ulovlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 3. oktober 2013 #1558 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kanskje vi rett og slett skal ta et samlet søksmål mot håret til Vegard? Beste forslaget jeg har hørt på lenge!! Jeg er MED!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 3. oktober 2013 #1559 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Ketchup-sangen!!!! Minner meg om diskoteket vi hadde en gang i uken på barneskolen. Alle danset til den sangen. Endret 3. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 3. oktober 2013 #1560 Del Skrevet 3. oktober 2013 YLVIIIIIIISSSSSSSSSSS *hopper opp og ned* Jeg joiner saksmålet. Krøllene er så nydelige at det burde vært ulovlig! Hele mannen burde være ulovlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå