Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Gjesten

Anbefalte innlegg

Gjest SnusmumrikkenXx

:hoppe::hoppe::hoppe: Tuuuusen takk for at du la det ut!! Flinka! :D Det funker supert her enda iallefall! :danse: Og jaaa, scan inn det du har! Og del med oss andreee! :hoppe:

Jeg hadde et bilde av etiketten (heter det det?) til en cola flaske, en bussbilett og papiret til en kinder maxi

Å viste dere at det å få sjampo i øyet gjør veldig, veldig vondt?! Flere år siden det skjedde sist, før nå. og nå renner det tårer fra øyet... OMG jeg må nok ringe 113! Jeg har ganske sensitive øyne, så kan være derfor jeg gråter på ett øye. Eller.... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde et bilde av etiketten (heter det det?) til en cola flaske, en bussbilett og papiret til en kinder maxi

Å viste dere at det å få sjampo i øyet gjør veldig, veldig vondt?! Flere år siden det skjedde sist, før nå. og nå renner det tårer fra øyet... OMG jeg må nok ringe 113! Jeg har ganske sensitive øyne, så kan være derfor jeg gråter på ett øye. Eller.... :sjokkert:

Tenker du gråter fordi Bård og Vegard er så vakre at du blir helt rørt, ikkesant?? :fnise::fnise::danse: Neida :icon_lol: Prøv å skylle øyet med saltvann, eller eventuelt linsevæske, hvis du har :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Tenker du gråter fordi Bård og Vegard er så vakre at du blir helt rørt, ikkesant?? :fnise::fnise::danse: Neida :icon_lol: Prøv å skylle øyet med saltvann, eller eventuelt linsevæske, hvis du har :Nikke:

Jeg gråter for jeg fant nettopp ut at jeg aldri kommer til å få Bård OG Vegard, jeg må velge en. *snufs*

Har pyrisept.. det funker vell i øyet. Eller har det for mye salt? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare prøver noe nå jeg. Men det kan hende de forsvinner etter en stund da.. Har skjedd med andre nettsider ihvertfall.

Ta å høyreklikk på bilde også åpne i ny fane. Da blir det stooooort.

Side 1:

http://i43.tinypic.com/2w4kzli.jpg

Side 2:

http://i44.tinypic.com/29xyrzd.jpg

Det ser litt kornete ut, men det er faktisk helt likt som i bladet. Samme kvalitet på fargene og alt. Nå ble jeg jammen meg imponert. Kommer til å sitte her å scanne inn alt jeg finner nå. :danse:

Si i fra om linkene failer etter noen minutter eller noe, eller om du vet om en bedre måte å dele bildene på.

OH maiii gaad, Bård på det første bildet der!!! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter for jeg fant nettopp ut at jeg aldri kommer til å få Bård OG Vegard, jeg må velge en. *snufs*

Har pyrisept.. det funker vell i øyet. Eller har det for mye salt? :fnise:

Ja.........ikke lett å velge mellom de to :grine::fnise:

Haha, pyrisept anbefales IKKE i øyet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH maiii gaad, Bård på det første bildet der!!! :wow:

Mhm..........han har litt sånn "bedroom eyes"....... :wow::lur::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm..........han har litt sånn "bedroom eyes"....... :wow::lur::lur:

Hehe, også i dress da... hvis ikke jeg får våte drømmer om han i natt, så veit ikke jeg :laugh::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Ja.........ikke lett å velge mellom de to :grine::fnise:

Haha, pyrisept anbefales IKKE i øyet! :fnise:

Åja, trudde pyrisept kan brukes til alt jeg. Sånn seriøst. hahah. Lærer noe nytt hver dag. Skylte øyet i kaldt vann. Gråter litt, men ikke så mye.

Hehe, også i dress da... hvis ikke jeg får våte drømmer om han i natt, så veit ikke jeg :laugh::lur:

De er så jummy i dress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ;);) Bård har en tendens til å dukke opp i drømmene mine også......... :lur::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så jummy i dress

Alltid jummy! Men jeg føler ingenting for Vegard! Vet ikke hvorfor :o

Hihi ;);) Bård har en tendens til å dukke opp i drømmene mine også......... :lur::lur:

Fytti, vi er en gjeng gærne damer her inne altså!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Vegard er så skjønn! Han er som en liten chubby teddybjørn! Vil bare klemme å kose på han.

Men Bård. Mmmmm jummy hønk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gærne?? neeeeiiiida.......alldeles ikke...... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegard er så skjønn! Han er som en liten chubby teddybjørn! Vil bare klemme å kose på han.

Men Bård. Mmmmm jummy hønk!

Vegard er liksom ikke helt min type........ hahhha, men Bård ja!!! jummy jummy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, han kan heller susse meg!! Og jeg tenkte faktisk akkurat på det med håret da han sa det :fnise:

Tenk å få susse på Bård a.......... :rodmer::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SnusmumrikkenXx

Ååh, han kan heller susse meg!! Og jeg tenkte faktisk akkurat på det med håret da han sa det :fnise:

Jeg tenkte akkurat det samme! Susse meg i stedet!!!! Ikke calle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå pene guttene er i dag!

Døde nesten litt da jeg så Bård :hjerte::P

Anonymous poster hash: 93ff7...cca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...