Rainbow Skrevet 28. september 2013 #1441 Del Skrevet 28. september 2013 Lurer på hvordan konene deres ville ha reagert om de leste denne tråden Det er enten bedre eller litt mer skremmende enn "jeg elsker dere mer enn Justin Bieber!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1442 Del Skrevet 28. september 2013 Fytti, jeg hadde dødd hadde Ylvis dukket opp på vårt julebord! Og sangen er jo like rå live, fantastisk! Anonymous poster hash: 138dc...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 28. september 2013 #1443 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Nei nå blir jeg gal snart. Jeg har så lyst til å vite hva de synger! Forstår jo noe, så klart. Men ikke alt. Blir så nysgjerrig. http://www.youtube.com/watch?v=Kx32zJqiLz0 Btw. Bård er bare helt skjønn! Og se på krøllene til Vegard!. Jeg trur jeg ble litt nyforelsket nå. <-- bolledeig Endret 28. september 2013 av SnusmumrikkenXx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 29. september 2013 #1444 Del Skrevet 29. september 2013 Nei nå blir jeg gal snart. Jeg har så lyst til å vite hva de synger! Forstår jo noe, så klart. Men ikke alt. Blir så nysgjerrig. http://www.youtube.com/watch?v=Kx32zJqiLz0 Btw. Bård er bare helt skjønn! Og se på krøllene til Vegard!. Jeg trur jeg ble litt nyforelsket nå. <-- bolledeig Krøllene til Vegard ja.......*sukk*........ I det ene øyeblikket er jeg helt klart mest forelska i Bård.........men så plutselig så er det Vegard........haha...ikke greit når de er så uforskammet pene begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1445 Del Skrevet 29. september 2013 Denne er så søøøøt. Hvilket show er denne fra? Tror dette var det første showet jeg så. Anonymous poster hash: 93ff7...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 29. september 2013 #1446 Del Skrevet 29. september 2013 Denne er så søøøøt. Hvilket show er denne fra? Tror dette var det første showet jeg så Den er fra "Absolutt Norsk" som de hadde små innslag i, et program med Rune Larsen som programleder. Gikk på begynnelsen av 2000-tallet på NRK. Skulle ønske det fantes mange flere klipp fra det programmet enn de få som ligger ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1447 Del Skrevet 29. september 2013 Aha. Jeg kommer søren ikke på hvilket show jeg så. Husker bare den bilsketsjen som jeg forklarte tidligere i tråden. Jaja, søte var de nå hvertfall:) Nå begynner Ylvis å ta helt av oppi hodet mitt. Drømte i natt at jeg skulle ha eksamen, og alle spørsmålene var fra The Fox!! Et av svarene var Ring-ding-ding-ding-dingeringeding! LOL Anonymous poster hash: 93ff7...cca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. september 2013 #1448 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg har så lyst til å se ett show med de! Men de kommer vel aldri til Bodø igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 29. september 2013 #1449 Del Skrevet 29. september 2013 Aha. Jeg kommer søren ikke på hvilket show jeg så. Husker bare den bilsketsjen som jeg forklarte tidligere i tråden. Jaja, søte var de nå hvertfall:) Nå begynner Ylvis å ta helt av oppi hodet mitt. Drømte i natt at jeg skulle ha eksamen, og alle spørsmålene var fra The Fox!! Et av svarene var Ring-ding-ding-ding-dingeringeding! LOLAnonymous poster hash: 93ff7...cca Hvis du klarer å huske sånn ca når det var kan du kanskje finne det ut. Hvis det er veldig lenge siden var det sikkert "En kabaret", for "en konsert" var vel mer sanger og mindre sketsjer, mens Ylvis III og 4 jo er av nyere dato. "En kabaret" var jo på en måte det nasjonale gjennomnbruddet rundt 2002. HAHA, for en morsom drøm! Det er da man begynner å lure på om man har tenkt litt vel mye på dem i det siste! Jeg har dem i drømmene om natta noen ganger selv, men nå husker jeg det ikke, bare at de var der. Jeg har så lyst til å se ett show med de! Men de kommer vel aldri til Bodø igjen.. Det kan vel hende! Nå er det nok mest tv, men det kan jo hende de kommer til å ville gjøre sceneting igjen og dra på en skikkelig turné igjen. Ellers har vi jo i alle fall Ylvis III på dvd, og firer’n kommer vel også snart ut! Syns forøvrig fantasihistorien din var veldig søt! Hørtes koselig og romantisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 29. september 2013 #1450 Del Skrevet 29. september 2013 Aha. Jeg kommer søren ikke på hvilket show jeg så. Husker bare den bilsketsjen som jeg forklarte tidligere i tråden. Jaja, søte var de nå hvertfall:) Nå begynner Ylvis å ta helt av oppi hodet mitt. Drømte i natt at jeg skulle ha eksamen, og alle spørsmålene var fra The Fox!! Et av svarene var Ring-ding-ding-ding-dingeringeding! LOL Anonymous poster hash: 93ff7...cca JEG FANT DET UT!!!!!!!! *hopper opp og ned* Programet heter "Ylvis - et fjernsynsprogram". Hvis du vil se det igjen, send mail til "[email protected]" og si at du ønsker at de sender det på TV igjen. Jo flere som sender inn, jo større sjanse. Jeg gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. september 2013 #1451 Del Skrevet 29. september 2013 Det kan vel hende! Nå er det nok mest tv, men det kan jo hende de kommer til å ville gjøre sceneting igjen og dra på en skikkelig turné igjen. Ellers har vi jo i alle fall Ylvis III på dvd, og firer’n kommer vel også snart ut! Syns forøvrig fantasihistorien din var veldig søt! Hørtes koselig og romantisk ut! Ååååh, det finnes på DVD??? Hvorfor tenkte jeg ikke på det??? *søkerpåcdon.com* . Ja, den var veldig koselig... hahahha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 29. september 2013 #1452 Del Skrevet 29. september 2013 Herrigud, dere er gale damer! Tenk å være så opphengte i noen kjendiser da..... *totalt uskyldig fjes* Dere har skravvlet masse de siste dagene, og jeg har selvfølgelig humret godt for meg selv mens jeg har lest all deres galskap! Og hvis ylvis skulle rote seg inn hit; KOM DERE HJEM TIL BERGEN MED EN GANG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 29. september 2013 #1453 Del Skrevet 29. september 2013 Billettene har kommet, så da er det nedtelling til 5.november og #IKMY 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 29. september 2013 #1454 Del Skrevet 29. september 2013 Billettene har kommet, så da er det nedtelling til 5.november og #IKMY Jeg og vil! Men du får kose deg. Blir vell sykt braaa. Må fortelle oss alt etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 29. september 2013 #1455 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg og vil! Men du får kose deg. Blir vell sykt braaa. Må fortelle oss alt etterpå! Takk Det blir helt fantastisk Jeg skal avgi full rapport.......hvis jeg overlever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 29. september 2013 #1456 Del Skrevet 29. september 2013 Takk Det blir helt fantastisk Jeg skal avgi full rapport.......hvis jeg overlever Du skal ikke sitte i VIP setene, vell??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 29. september 2013 #1457 Del Skrevet 29. september 2013 Du skal ikke sitte i VIP setene, vell??? Prøvde på det, men de forsvant litt for fort Heldigvis nesten.........vet ikke om jeg hadde kommet levende fra det Har vanlige billetter, men tenker det blir heftig nok bare å se dem live Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 29. september 2013 #1458 Del Skrevet 29. september 2013 Det blir det nok helt sikkert! Jeg var der tre ganger forrige sesong, og må jo igjen i år! Veldig gøy, og man får se så mye mer enn det som kommer på tv. Er mye som klippes bort! Skal du på den sene eller tidlige innspillingen den dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 29. september 2013 #1459 Del Skrevet 29. september 2013 Det blir det nok helt sikkert! Jeg var der tre ganger forrige sesong, og må jo igjen i år! Veldig gøy, og man får se så mye mer enn det som kommer på tv. Er mye som klippes bort! Skal du på den sene eller tidlige innspillingen den dagen? Nå ble jeg deprimert. Jeg hadde så lyst til å dra i høstferien, men hun jeg spurte ville ikke dra Jeg håper det blir enda en sesong, slik at jeg får lengre tid på å mase på henne. Kanskje det blir neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 29. september 2013 #1460 Del Skrevet 29. september 2013 Det blir det nok helt sikkert! Jeg var der tre ganger forrige sesong, og må jo igjen i år! Veldig gøy, og man får se så mye mer enn det som kommer på tv. Er mye som klippes bort! Skal du på den sene eller tidlige innspillingen den dagen? Skal på den tidlige, det var det eneste som var ledig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå