Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. september 2013 #1401 Del Skrevet 27. september 2013 Hvilken sang vil dere si er deres absolutte favoritt? Kan bare velge èn. For meg blir det "Jeg heter Finn". Ufattelig morsom satire på "new money" (Jeg knekker sammen hver gang jeg ser/hører "Har slime-line tv, type Bang Oluf"), utrolig fengende versjon av sangen, og - må jeg få lov å si - en Vegard som er så pen at jeg er sikker på at det er en lov mot det der ute et sted. Hva med dere? Min favoritt er.. å herregud, får jeg virkelig bare velge én?! Det går ikke, beklager men det er mulig. Men ukens favoritt er: Da vet du at det er jul. Fordi den gir meg julestemning. Og vi har hatt en del frostnetter i det siste, og det gir meg også julestemning. Forrige ukes favoritt var og litt i uken her: The Cabin Et ord: SPAGHETTI! Jeg dør på meg hver gang. Jeg må bare få det ut en plass; jeg er faktisk forelska i Bård, og det er helt forferdelig. Jeg tenker på han dag inn lg dag ut, og lager meg helt sjuke scenarioer i hodet der det alltid ender med at vi går til sengs... Herregud! Jeg er for gammel til dette!!! Men åh.... så kjekk!!!!! Jeg har bare syke drømmer om de, skrevet om de tidligere. Hvor blant annet Bård og Vegard gitet seg, med hverandre. Så trur nok du er mer normal enn det jeg er Alle har fantasier, bedre at du fantaserer om Bård enn f.eks sex med dyr eller barn eller noe annet som er sykt og helt feil. Så du får kos deg med Bård så mye du vil. Hvordan du vil. Så lenge du ikke blir psykotisk og stalker han og prøver å leve ut drømmene dine da, da burde du ring galehuset med en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattinka Skrevet 27. september 2013 #1402 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg er rimelig 100% sikker på at "Jeg heter Finn" er en parodi på The Ting Tings "That's not my name". http://www.youtube.com/watch?v=v1c2OfAzDTI Selfølgelig er det, det. Trodde alle skjønte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. september 2013 #1403 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Aaaawwww for noen nydelige unger! Jeg dåner. Første gangen de har lagt ut bilder av barna, sånn av ansiktet. (utenom under intervjuet til norges peneste/flotteste hjem eller noe sånt) http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10152009 Og btw... føttene til Vegard ser digre ut på bilde. Enten så har han for store sko... eller så har han svære føtter. Har ikke sett det før. Endret 27. september 2013 av SnusmumrikkenXx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattinka Skrevet 27. september 2013 #1404 Del Skrevet 27. september 2013 Aaaawwww for noen nydelige unger! Jeg dåner. Første gangen de har lagt ut bilder av barna, sånn av ansiktet. (utenom under intervjuet til norges peneste/flotteste hjem eller noe sånt) http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10152009 Og btw... føttene til Vegard ser digre ut på bilde. Enten så har han for store sko... eller så har han svære føtter. Har ikke sett det før. Omg! Peneste ungene ever. Å såå like Vegard. De har tydelig fått hans "italienske" utseende med mørke øyne og krøllete hår..Dååån Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 27. september 2013 #1405 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg er rimelig 100% sikker på at "Jeg heter Finn" er en parodi på The Ting Tings "That's not my name". http://www.youtube.com/watch?v=v1c2OfAzDTI Ja, det visste jeg. Og jeg har alltid likt den sangen, men denne versjonen var jo bare enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. september 2013 #1406 Del Skrevet 27. september 2013 Omg! Peneste ungene ever. Å såå like Vegard. De har tydelig fått hans "italienske" utseende med mørke øyne og krøllete hår..Dååån Mads er som snytt ut av nesen på faren! Har kun sett tre bilder, et sendt på IKMY, brille og i avisen. Men de er helt like. Det ser du på bildet også, ansiktsformen og øynene. En liten mini-Vegard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. september 2013 #1407 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Fant to sider hvor det ligger noen bilder Las Vegas - turen. En fra scenen, og en fra..ehm the red carpet (husker ikke hva det heter på norsk) Om du vil lagre de, høyre klikk og åpne i ny fane. også endrer du siste bokstaven til X. Altså htp:cafa.cwkeo/mfkelw.jpg <-- liksom lenke. endre W til "x". Det står "l" i stedet for w. så får du det i større format". http://www.zimbio.com/photos/Ylvis/iHeartRadio+Music+Festival+Day+1+Show/GU9jPUgpEXN http://www.zimbio.com/photos/Vegard+Urheim+Ylvis+ker/iHeartRadio+Music+Festival+Day+1+Backstage/WCGgp9M7c9q Endret 27. september 2013 av SnusmumrikkenXx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattinka Skrevet 27. september 2013 #1408 Del Skrevet 27. september 2013 Fant to sider hvor det ligger noen bilder Las Vegas - turen. En fra scenen, og en fra..ehm the red carpet (husker ikke hva det heter på norsk) Om du vil lagre de, høyre klikk og åpne i ny fane. også endrer du siste bokstaven til X. Altså htp:cafa.cwkeo/mfkelw.jpg <-- liksom lenke. endre W til "x". Det står "l" i stedet for w. så får du det i større format". http://www.zimbio.com/photos/Ylvis/iHeartRadio+Music+Festival+Day+1+Show/GU9jPUgpEXN http://www.zimbio.com/photos/Vegard+Urheim+Ylvis+ker/iHeartRadio+Music+Festival+Day+1+Backstage/WCGgp9M7c9q Jeg synes faktisk datteren var mer lik jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattinka Skrevet 27. september 2013 #1409 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg synes faktisk datteren var mer lik jeg Siterte feil innlegg btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 27. september 2013 #1410 Del Skrevet 27. september 2013 Alle har fantasier, bedre at du fantaserer om Bård enn f.eks sex med dyr eller barn eller noe annet som er sykt og helt feil. Så du får kos deg med Bård så mye du vil. Hvordan du vil. Så lenge du ikke blir psykotisk og stalker han og prøver å leve ut drømmene dine da, da burde du ring galehuset med en gang Jeg koser meg bare inni hodet mitt Har jo samboer og forhåpentligvis snart en baby, så noe annet ville vært rart, hehe. Men fantasiene får ingen ta fra meg... sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. september 2013 #1411 Del Skrevet 27. september 2013 Siterte feil innlegg btw Hun er ganske lik, men har samme ansiktsform som Helene. Men hvis du ser på de barnebildene så ser du at ansiktsformen er farlig likt. Og Vegard hadde ikke så mye krøller da han var yngre. Ihvertfall ikke på de bildene. Vanskelig å vite hvordan håret til Mads er da. Men bare fordi Emma har mye krøller nå, så betyr ikke det at hun har det senere også. Jeg hadde slike krøller, helt like (som var tortur btw) men nå har jeg mer store korketrekkere. som når du bruker krølltang,men det er slik som håret blir dagen etter. Jeg koser meg bare inni hodet mitt Har jo samboer og forhåpentligvis snart en baby, så noe annet ville vært rart, hehe. Men fantasiene får ingen ta fra meg... sukk Fantasier er bra å ha. Kanskje du kan skrive en bok om fantasiene. Blir vell litt mer i retning 50 shades - bøkene da Uten pisk og lær.. hahah nå begynte jeg å tenke på big boy vidar. Han er vell ikke med i fantasiene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 27. september 2013 #1412 Del Skrevet 27. september 2013 Hun er ganske lik, men har samme ansiktsform som Helene. Men hvis du ser på de barnebildene så ser du at ansiktsformen er farlig likt. Og Vegard hadde ikke så mye krøller da han var yngre. Ihvertfall ikke på de bildene. Vanskelig å vite hvordan håret til Mads er da. Men bare fordi Emma har mye krøller nå, så betyr ikke det at hun har det senere også. Jeg hadde slike krøller, helt like (som var tortur btw) men nå har jeg mer store korketrekkere. som når du bruker krølltang,men det er slik som håret blir dagen etter. Fantasier er bra å ha. Kanskje du kan skrive en bok om fantasiene. Blir vell litt mer i retning 50 shades - bøkene da Uten pisk og lær.. hahah nå begynte jeg å tenke på big boy vidar. Han er vell ikke med i fantasiene? Jeg har nok stoff til å skrive ei bok iallefall!! Åh, herregud? NEI!! hahahhaha!! Men en ting jeg har lurt på... hvordan har det seg at Vegard er helt svart i håret og har brune øyne, mens Bård er lys og har blå øyne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. september 2013 #1413 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Jeg har nok stoff til å skrive ei bok iallefall!! Åh, herregud? NEI!! hahahhaha!! Men en ting jeg har lurt på... hvordan har det seg at Vegard er helt svart i håret og har brune øyne, mens Bård er lys og har blå øyne? Gener. Slik er det med meg og mine søsken også. Meg: Brunt hår, brune øyne Søster: Blondt hår, blå øyne søster: Rødt hår, blå øyne. Mamma: Brunt hår, brune øyne Pappa: Brunt hår, blå øyne Så det er altså kun jeg som har arvet fargene til mamma.Ingen andre av søstrene mine har arvet direkte hår/øye farger. Endret 27. september 2013 av SnusmumrikkenXx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 27. september 2013 #1414 Del Skrevet 27. september 2013 Men en ting jeg har lurt på... hvordan har det seg at Vegard er helt svart i håret og har brune øyne, mens Bård er lys og har blå øyne? Dette har jeg også tenkt på. Jeg ser tydelig søskenlikheten, men likevel litt kult og rart at Bård har slett, blondt hår og blå øyne mens Vegard har krøllete, mørkt hår og brune øyne. Temmelig uvanlig at søsken er så forskjellige, (men samtidig så like). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. september 2013 #1415 Del Skrevet 27. september 2013 Dette har jeg også tenkt på. Jeg ser tydelig søskenlikheten, men likevel litt kult og rart at Bård har slett, blondt hår og blå øyne mens Vegard har krøllete, mørkt hår og brune øyne. Temmelig uvanlig at søsken er så forskjellige, (men samtidig så like). Jeg har aldri sett på det som uvanlig.. Men det kan vell være fordi ingen av søstrene mine ligner på meg, eller hverandre. Men, det er to par søstre jeg skjenner (to forskjellige søsken par altså), som det er 1 år imellom. Og de er så like at de ser ut som tvillinger! Siden jeg var liten har mamma sagt at jeg ble kjøpt på tilbud på Fretex. Men hun måtte beholde meg for hun mistet returlappen. Kanskje det er sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 28. september 2013 #1416 Del Skrevet 28. september 2013 Jeg må bare få det ut en plass; jeg er faktisk forelska i Bård, og det er helt forferdelig. Jeg tenker på han dag inn lg dag ut, og lager meg helt sjuke scenarioer i hodet der det alltid ender med at vi går til sengs... Herregud! Jeg er for gammel til dette!!! Men åh.... så kjekk!!!!! U and me both Bård er helt fantastisk kjekk........... og jeg er også egentlig "for gammel" til slikt men men............ og når det er sagt, så er jeg nok litt småforelska i Vegard også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 28. september 2013 #1417 Del Skrevet 28. september 2013 Jeg er eldre enn Ylvis-gutta, så jeg føler meg bittelitt malplassert i denne tråden noen ganger. Tjihi, det skjønner jeg egentlig! Det er bra det finnes flere fans i tredveåra! Jeg er på alder med Bård - skjønner ikke hva det er med de gutta som vekker fjortisen i meg altså! Ble litt skuffet når jeg så at Magnus dukker opp neste gang. Hadde hørt at han skulle være med, men slo meg til ro med at det ikke var sant siden han ikke hadde vært med til nå. Uansett så har han vokst litt på meg denne sesongen, og jeg smiler innimellom av det han gjør (stor forskjell fra i fjor bare det...). Ikke jeg heller, blir jo helt fnisetifnis-fjortis av å se dem. Borte er den voksne og rasjonelle personen, og det dukker opp en rar og sprudlende småjente. Magnus er fortsatt irrriterende, men ja, jeg har faktisk humra litt av ting han har sagt/gjort. Men synes fortsatt det er snodig at Ylvis liker ham SÅ godt som de tydeligvis gjør. Jeg må bare spørre Startet denne besettelsen etter "what does the fox say?" Defnintivt ikke, det hadde igrunn vært ganske tåpelig. Begynte vel mest når IKMY kom på tv, men har alltid likt dem på et nivå. Det har bare tatt mer og mer av etter hvert, gjorde vel det mest på slutten av 2011-sesongen, tror jeg! Ehm, jeg beklager fjortisfaktoren her nå, men... ... er det andre her som også synes de begge er latterlig pene...? Virkelig! Det er jo ikke helt normalt å være SÅ pen og norsk? Jeg er som Dragonfly lesbisk, og likevel, to ganger i uka foran tven er jeg visst ikke så lesbisk lenger, tydeligvis. Hvilken sang vil dere si er deres absolutte favoritt? Kan bare velge èn. For meg blir det "Jeg heter Finn". Ufattelig morsom satire på "new money" (Jeg knekker sammen hver gang jeg ser/hører "Har slime-line tv, type Bang Oluf"), utrolig fengende versjon av sangen, og - må jeg få lov å si - en Vegard som er så pen at jeg er sikker på at det er en lov mot det der ute et sted. Hva med dere? Oj, vanskelig! Bare én? Jeg digger "Jeg heter Finn" jeg også. Men yndlingssang? *Se på Spotify-lista* Står mellom Pressure og Egeland, tror jeg. Begge er veldig kule, men så er Vegard veldig kjekk på den motorsykkelen i regnet, da, så da blir det kanskje den! Jeg må bare få det ut en plass; jeg er faktisk forelska i Bård, og det er helt forferdelig. Jeg tenker på han dag inn lg dag ut, og lager meg helt sjuke scenarioer i hodet der det alltid ender med at vi går til sengs... Herregud! Jeg er for gammel til dette!!! Men åh.... så kjekk!!!!! Haha, så morsomt! Jeg kjenner meg igjen, altså! Jeg har også mange rare scenarier i hodet. Bare at jeg aldri ender DER med noen av dem, da, de er jo tross alt menn, selv om de tydeligvis er heterounntaket mitt. Men jeg har to tankegreier likevel, den ene der det kanskje muligens blir litt kyssing, og den mest vanlige, der de plager meg fordi de finner ut at jeg er fan i en seriøs sammenheng. Siden jeg er tidligere journalist ser jeg for meg at jeg får jobb et sted der de skal komme på intervju, feks i en avis eller radiostasjon, og at noen tipser dem om at jeg er skikkelig fan. Og da kommer de og klenger på meg og prater helt normalt og ertende, sånn "hei, hvordan har du det?" *lene seg over og kysse på kinnet* og "obs, var ikke meningen å lande på fanget ditt". Litt sånn som Kiarapus opplevde i virkeligheten, bare under litt andre forhold! Aaaawwww for noen nydelige unger! Jeg dåner. Første gangen de har lagt ut bilder av barna, sånn av ansiktet. (utenom under intervjuet til norges peneste/flotteste hjem eller noe sånt) http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10152009 Og btw... føttene til Vegard ser digre ut på bilde. Enten så har han for store sko... eller så har han svære føtter. Har ikke sett det før. Aww, så søte! Ser ikke ut som foreldrene får med seg at det blir tatt bilder, hehe! Åh, det må være SÅ mye bedre for Bård og Vegard å bo i Oslo. Selv om de jobber mye får de mye mer tid med familien enn før. De kan levere dem på skole og barnehage og lese for dem om kvelden, ikke bare tilbringe store deler av tiden med å pendle. Apropo lese for barna, så dere bildet fra barneboka Bård leste i for Jens? Fant to sider hvor det ligger noen bilder Las Vegas - turen. En fra scenen, og en fra..ehm the red carpet (husker ikke hva det heter på norsk) Om du vil lagre de, høyre klikk og åpne i ny fane. også endrer du siste bokstaven til X. Altså htp:cafa.cwkeo/mfkelw.jpg <-- liksom lenke. endre W til "x". Det står "l" i stedet for w. så får du det i større format". http://www.zimbio.com/photos/Ylvis/iHeartRadio+Music+Festival+Day+1+Show/GU9jPUgpEXN http://www.zimbio.com/photos/Vegard+Urheim+Ylvis+ker/iHeartRadio+Music+Festival+Day+1+Backstage/WCGgp9M7c9q Fine bilder! Fine gutter! Syns det blir bedre og bedre på tv nå, hvert program blir enda morsommere enn det forrige. Og ofte er torsdagen bedre enn tirsdagen, kanskje fordi de da allerede har vært igjennom én innspilling og er blitt "varme i trøya". Ler fortsatt av slossingen, ser for meg at det har vært en del sånne situasjoner på turné opp gjennom åra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 28. september 2013 #1418 Del Skrevet 28. september 2013 Haha, så morsomt! Jeg kjenner meg igjen, altså! Jeg har også mange rare scenarier i hodet. Bare at jeg aldri ender DER med noen av dem, da, de er jo tross alt menn, selv om de tydeligvis er heterounntaket mitt. Men jeg har to tankegreier likevel, den ene der det kanskje muligens blir litt kyssing, og den mest vanlige, der de plager meg fordi de finner ut at jeg er fan i en seriøs sammenheng. Siden jeg er tidligere journalist ser jeg for meg at jeg får jobb et sted der de skal komme på intervju, feks i en avis eller radiostasjon, og at noen tipser dem om at jeg er skikkelig fan. Og da kommer de og klenger på meg og prater helt normalt og ertende, sånn "hei, hvordan har du det?" *lene seg over og kysse på kinnet* og "obs, var ikke meningen å lande på fanget ditt". Litt sånn som Kiarapus opplevde i virkeligheten, bare under litt andre forhold! Jeg drømte en "normal" drøm i natt! okey den var ikke helt normal. Okey dette blir kleint. Men.. ja. Det er det her jeg husker. Jeg og Vegard satt i badekaret. Det var veldig romantisk med tente lys og romantisk musikk. Også kysset han meg. Plutselig så ble vannet rødt. Også gikk opp fra badekaret og så meg i speilet. Jeg blødde fra ansiktet. Halve ansiktet mitt var borte! Også snudde jeg meg og så på Vegard. Han så helt gal ut! Og han var også dekket av blod, mitt blod. Også løp jeg ut av badet, med Vegard etter meg. Men så tok han meg igjen også beit han av meg resten av ansiktet. Men så kom Bård og reddet meg. Så kjørte vi til sykehuset. Også krasjet vi med en elg. Så våknet jeg. Jeg våknet klokken 6. På en f** lørdag! Men så la jeg meg igjen. Jeg drømte noe annet også.. rett før den jeg beskrev over. Men klarer ikke helt å huske hva det var. Det var noe med et toalett, museum, ei gammel dame og en rar sikkerhetsvakt. Og noe med at Bård og Vegard stjal en toalettbørste laget av gull... Også tisset jeg i kryss med enten Bård eller Vegard, husker ikke helt hvem. Og ja, jeg våknet av at jeg måtte veldig på do! Var så trøtt i går kveld at jeg orket ikke å gå på do før jeg la meg. Jeg også vil ha en normal, dirty drøm!! Hvorfor må mine alltid være helt syke! Den dagen jeg har en såkalt "våt drøm" om Bård eller Vegard, da skal jeg fortelle dere den. Også skal jeg ut å feire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1419 Del Skrevet 28. september 2013 Noen som vet om torsdagens episode har blitt lagt ut noe sted? Folk er så treige til å legge ut! Jeg er også forelsket i Bård. Det er helt slitsomt Anonymous poster hash: 93ff7...cca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 28. september 2013 #1420 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Noen som vet om torsdagens episode har blitt lagt ut noe sted? Folk er så treige til å legge ut! Jeg er også forelsket i Bård. Det er helt slitsomt Anonymous poster hash: 93ff7...cca Det var reprise i går! (Veldig hjelpsomt, I know!). Det ligger på TvNorge sin nett-tv, da, men det må man vel betale for. Haha, det ER slitsomt med sånt! Tenker på dem hele tida, nesten, jo. Skulle tro jeg var fjorten eller noe. Ikke trettito. Har dere tenkt på at denne tråden ikke ligger på et lukket forum, men på internett helt åpent, så det er nesten bare et google-søk unna for at Ylvis kan lese det? Ser for meg lattermild høytlesning på en trøtt og sein kontordag. I tilfelle: Hallo, vi er ikke gale, altså! Vi bare digger dere! Endret 28. september 2013 av Rainbow81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå