Lutetium 71 Skrevet 21. september 2013 #1261 Skrevet 21. september 2013 Da ble det platekontrakt gitt! Men håper de får gjøre ting på sin måte. Og ikke blir sånne "seriøse" artister, det har vi nok av. Men det er bare en Ylvis i verden. De skal også være med på Late Night with Jimmy Fallon 9.Oktober Den platekontrakten var allerede istand: http://www.dagbladet.no/2013/09/21/kultur/musikk/youtube/the_fox/ylvis/29391278/
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 21. september 2013 #1262 Skrevet 21. september 2013 Jeg håper, å tviler på at de ikke kommer til å prøve å toppe The Fox. De er best når de ikke prøver og når de gjør det de elsker. Jeg trur at dette med platekontrakten er noe de bare vil prøve ut. Gjøre noe nytt. Men de kommer garantert tilbake med tvshow eller sceneshow igjen. De har jo gjort mye rart, men det er talkshow som er drømmen. Der får de gjøre hva de ville, jobbe på scene, med sketsjer, musikk, reise til nye plasser, prøve ut nye ting osv. De har mye mer å spille på når det kommer til talkshow. Så jeg tviler på at de dropper alt og fokuserer på musikken. Musikk har bare en birolle i det de driver på med. Detter er da mine tanker og observasjoner. Hvem vet, kanskje de drømmer om å bli den neste Justin Bieber eller Jackson 5 (som da blir Ylvis 2). 2
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 21. september 2013 #1263 Skrevet 21. september 2013 (endret) Den platekontrakten var allerede istand: http://www.dagbladet.no/2013/09/21/kultur/musikk/youtube/the_fox/ylvis/29391278/ Jeg leste det. Men det er ingen som har skrevet om det før nå. å btw. Det er vell kanskje for mye å håpe på, men jeg skulle ønske tv norge/nrk sendte noe av det de gjorde for mange år siden. Et lite tilbakeblikk. Hvor de startet liksom. Som f.eks Ylvis 1 og 2. (bedre kjent som Ylvis en kabaret og Ylvis en Konsert) Eller noe fra absolutt Norsk! Men det er vell for mye å håpe på Endret 21. september 2013 av SnusmumrikkenXx
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1264 Skrevet 21. september 2013 Er det andre enn meg som syntes selve sangen på Ellen var... ikke særlig bra? Jeg synes det er kjempeflott at gutta gjør suksess, og liker også The Fox veldig godt. Men når den ble sunget live på Ellen så ble det temmelig... falskt og kaotisk? Når Ellen og publikum synger med og de står på en scene som ikke akkurat er rigget for dette blir det jo ikke av samme kaliber. Fremføringe i morges i Las Vegas var på et helt annet nivå, rett og slett fabelaktig. Synes for øvrig det er litt trist at vi ser at Janteloven lever i beste velgående her på forumet... Tror ikke folk her inne vet hvor svært det er. Å delta på Ellen, Synge live på iHeartRadio Music Festival, kontrakt med Warner Music (!!!!!) og det som måtte komme videre i form av gjester i talkshow etc. er enkelt og greit imponerende og helt sinnsykt herlig for dem og også Norge. Dessverre er det slik i Norge at mange rett og slett ikke klarer å unne folk suksess og skal i stedet prøve å finne ting som er galt. Ylvis har laget en monsterhit og får nå belønningen. Det bør applauderes og det blir bare patetisk og ynkelig å komme med utsagnt som "jeg skjønner ikke hele greia" og sangen er dårlig etc. PS! Det er for øvrig full forvirring rundt platekontrakten som visstnok skal være signert. Warner vil ikke bekrefte dette: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10143447 Anonymous poster hash: e61f2...338 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 21. september 2013 #1265 Skrevet 21. september 2013 (endret) Når Ellen og publikum synger med og de står på en scene som ikke akkurat er rigget for dette blir det jo ikke av samme kaliber. Fremføringe i morges i Las Vegas var på et helt annet nivå, rett og slett fabelaktig. Synes for øvrig det er litt trist at vi ser at Janteloven lever i beste velgående her på forumet... Tror ikke folk her inne vet hvor svært det er. Å delta på Ellen, Synge live på iHeartRadio Music Festival, kontrakt med Warner Music (!!!!!) og det som måtte komme videre i form av gjester i talkshow etc. er enkelt og greit imponerende og helt sinnsykt herlig for dem og også Norge. Dessverre er det slik i Norge at mange rett og slett ikke klarer å unne folk suksess og skal i stedet prøve å finne ting som er galt. Ylvis har laget en monsterhit og får nå belønningen. Det bør applauderes og det blir bare patetisk og ynkelig å komme med utsagnt som "jeg skjønner ikke hele greia" og sangen er dårlig etc. PS! Det er for øvrig full forvirring rundt platekontrakten som visstnok skal være signert. Warner vil ikke bekrefte dette: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10143447 Anonymous poster hash: e61f2...338 Jeg har ikke sett så mye til janteloven her på forumet. Men på kommentarene på VG, dagbladet og Tv 2 derimot. Der kryr det av folk som det oser sjalusi av. Jeg er glad på deres vegne, å ønsker de all hell og lykke. Jeg elsker at de er så mye i media for tiden. For det betyr nye bilder og videoer, som jeg elsker. Men ikke alle som er så gira over det som meg. Så de kaster bort energi på skrive dritt på nett. Jeg vet ikke hvor lenge du har fulgt Ylvis, men jeg har gjort det siden 2007. Men kan ikke si at jeg ble "fan" før ca. 2009. Og "The Fox" er ikke noe spesielt i mot setning til hva de har gjort tidligere. Den er bra, så og si alt de har gjort er bra. Men jeg ser ikke noe spesielt med den, musikalsksett. Å btw. Fremføringen i Las Vegas var "fabelaktig" fordi de brukte playback Men det var jo fordi de ikke hadde tid til å skaffe band og spille live. Men gud hvor søte de var i de kostymene! Endret 21. september 2013 av SnusmumrikkenXx 2
Tabris Skrevet 21. september 2013 #1266 Skrevet 21. september 2013 AB: Angående Las Vegas så var det playback. Ikke at det gjør noe, men det er med og forklare at det høres bedre ut. Og jeg unner dem ALL suksess de kan få av dette! 2
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 21. september 2013 #1267 Skrevet 21. september 2013 Et gammelt klipp. Fra i fjor eller noe sånt. Det er et lydklipp, intervju. Det er på engelsk. Litt ned på siden. Anbefaler å lese alt, bruk google translator. funker best å ta det på russisk-Engelsk enn Norsk. Selve intervjuet er skrevet ned under. http://kloop.kg/blog/2013/05/17/ylvis-my-ne-hoteli-oskorbit-ky-rgy-zstantsev-matershinny-mi-slovami/
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1268 Skrevet 22. september 2013 Et gammelt klipp. Fra i fjor eller noe sånt. Det er et lydklipp, intervju. Det er på engelsk. Litt ned på siden. Anbefaler å lese alt, bruk google translator. funker best å ta det på russisk-Engelsk enn Norsk. Selve intervjuet er skrevet ned under. http://kloop.kg/blog/2013/05/17/ylvis-my-ne-hoteli-oskorbit-ky-rgy-zstantsev-matershinny-mi-slovami/ Ikke alle liker Ylvis like godt. Google translate: Nordmenn - en fallen nasjon. I et land der har vunnet juvenile rettsvesenet, hvor Barnevarn velger barn uten grunn, der slektninger pedofile tillatt rundt barn, ikke kan være noe annet. Du kan vente i 10-15 år, og disse untermenshi seg degenerert. I mellomtiden kan du samle på torget og brenne flagget til Norge. Klar til 1000 soms donere til å kjøpe en stor vakker flagg fra landet i nord, for å brenne det. Anonymous poster hash: f5648...4a4
Kiarapus Skrevet 22. september 2013 #1269 Skrevet 22. september 2013 Hoj, det var godt dere skrev det var playback på den ilr konserten.. Jeg tenkte "okey, det der er playback.. Jeg håper ikke folk blir sure nå..". Men så var dere også klar over det. *lettet* Men verdensomspennende platekontrakt??... *hyperventilere litt* Jeg er skikkelig redd dette kommer til å gå utover IKMY. Hvordan skal de få tid til å gjøre klar showene nå som de har så mye å gjøre? Blir det mer på de nå så må de jo få inn noen til å planlegge showet for de, og da vil det ikke bli like bra. Uansett hvor proffe de er så klarer ingen å få sammen ett program like godt som de selv...
Tabris Skrevet 22. september 2013 #1270 Skrevet 22. september 2013 Det viser seg at det var litt misvisende, dette med platekontrakten. Den kontrakten var visst i boks før alt dette skjedde, om jeg forsto det riktig. Det er ikke noe som har skjedd de siste dagene.
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 22. september 2013 #1271 Skrevet 22. september 2013 Det viser seg at det var litt misvisende, dette med platekontrakten. Den kontrakten var visst i boks før alt dette skjedde, om jeg forsto det riktig. Det er ikke noe som har skjedd de siste dagene. Slik har jeg også forstått det. Også er det noe med den personen som ga en kommentar ang saken. Ingen har funnet ut om det var en løgn, for å få oppmerksomhet eller hva det var. Ingen har fått tak i verken manageren til Ylvis eller han som ga kommentaren. Men platekontrakten har de hatt en stund nå ja, men det har ikke blitt skrevet om før nå. Så siden ingen hadde hørt noe om det, så antok de at det var noe nytt. 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 22. september 2013 #1272 Skrevet 22. september 2013 Er det noen her som fulgte Ylvis FØR 2007. Altså før Ylvis 3. Får jeg lurer på en ting, "Ylvis - En konsert", jeg mener at sangene "knipse med venstre", "soho meu" og "Reven på hønsejakt" er fra nettopp denne forestillingen. Eller tar jeg helt feil? "I kjempeform" er også med, dette vet jeg. 1
Kiarapus Skrevet 22. september 2013 #1273 Skrevet 22. september 2013 Er det noen her som fulgte Ylvis FØR 2007. Altså før Ylvis 3. Får jeg lurer på en ting, "Ylvis - En konsert", jeg mener at sangene "knipse med venstre", "soho meu" og "Reven på hønsejakt" er fra nettopp denne forestillingen. Eller tar jeg helt feil? "I kjempeform" er også med, dette vet jeg. Jeg har fulgt de siden 2001, så det må vell være godkjent? :D Jeg har litt dårlig husk, men hvis du hadde spurt "hvilken forestilling er disse sangene fra", så hadde jeg svart En konsert ganske sikkert
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 22. september 2013 #1274 Skrevet 22. september 2013 Jeg har fulgt de siden 2001, så det må vell være godkjent? :D Jeg har litt dårlig husk, men hvis du hadde spurt "hvilken forestilling er disse sangene fra", så hadde jeg svart En konsert ganske sikkert Trur det er det.. Har lyst til å høre med Nrk om det er mulig å kjøpe den. For da er det den som ble sendt på nrk. 1
Rainbow Skrevet 22. september 2013 #1275 Skrevet 22. september 2013 Jeg er også så godt som helt sikker på at det er fra den forestillingen. Det er jo band bak og sånn. Det er i alle fall ikke fra den første (En kabaret), for den så jeg på teater.
Kiarapus Skrevet 22. september 2013 #1276 Skrevet 22. september 2013 Trur det er det.. Har lyst til å høre med Nrk om det er mulig å kjøpe den. For da er det den som ble sendt på nrk. Vi skulle ha spleiset vettu. Kjøpt det de har i arkivene og kopiert opp ett eget eksemplar til alle som spleier..
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 22. september 2013 #1277 Skrevet 22. september 2013 Vi skulle ha spleiset vettu. Kjøpt det de har i arkivene og kopiert opp ett eget eksemplar til alle som spleier.. God plan. hehe. skulle ønske de sendte det på tv'en igjen!
Kiarapus Skrevet 22. september 2013 #1278 Skrevet 22. september 2013 God plan. hehe. skulle ønske de sendte det på tv'en igjen! Ja det skulle jeg også ønske! Det er kanskje hakket billigere for oss om vi alle sender mail til nrk å ber om reprise? Og hvis de hadde sendt det igjen så hadde vi IKKE kommet til å tatt det opp altså... Hehe
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 22. september 2013 #1279 Skrevet 22. september 2013 Ja det skulle jeg også ønske! Det er kanskje hakket billigere for oss om vi alle sender mail til nrk å ber om reprise? Og hvis de hadde sendt det igjen så hadde vi IKKE kommet til å tatt det opp altså... Hehe Jeg har allerede sendt mail I sta, derfor jeg lurte på om det er fra "Ylvis - En konsert". Spurte også om den kan kjøpes, dersom de ikke vil sende den på TV. Men jo flere som spør om ønske reprise, jo bedre. Så gjør det! Det skader ikke å sende en mail. 1
Kiarapus Skrevet 22. september 2013 #1280 Skrevet 22. september 2013 Jeg har allerede sendt mail I sta, derfor jeg lurte på om det er fra "Ylvis - En konsert". Spurte også om den kan kjøpes, dersom de ikke vil sende den på TV. Men jo flere som spør om ønske reprise, jo bedre. Så gjør det! Det skader ikke å sende en mail. Hva er mail adressen? Jeg skal jammen sende mail med en gang jeg også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå