Rainbow Skrevet 8. juli 2014 #2241 Skrevet 8. juli 2014 Tror ikke det. Alt jeg fant av linker var gammelt eller funka ikke lenger, og på TVN virka det som de bare har det nyeste. Og det ligger ikke oversatt, noe det meste som finnes på nettet gjør. Jeg satte på opptak via appen min, men med mindre den var på riktig kanal tar den bare opp fra der jeg begynte. Hvis jeg mot formodning tok opp hele kan jeg få det over på dataen og legge det ut! Det var moro det jeg fikk sett, i alle fall. Vegard ble helt svett av et tv-spill de spilte sånn Wii-aktig hvor de måtte hoppe og svinge med hele kroppen. IKMY blir fantastisk gøy! Også er det spennende at det skal være live!
Rainbow Skrevet 18. juli 2014 #2245 Skrevet 18. juli 2014 (endret) Husker dere at vi snakka om de små klippene på Youtube fra gamlegamle dager, med en konsert? Som folk skrev til NRK for å få sendt i sin helhet? DEN ER PLUTSELIG PÅ YOUTUBE!!! Endret 18. juli 2014 av Rainbow81 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #2246 Skrevet 18. juli 2014 Det jeg liker med Ylvis er at de er litt på kanten, men likevel gjør de ikke narr av folk på en stygg måte. Noen ganger bommer de litt ja, men det gjør jo alle som driver med komi. Syns de virker som noen skjønne gutter! Anonymous poster hash: c6dd9...60e 3
Rainbow Skrevet 29. juli 2014 #2247 Skrevet 29. juli 2014 Jaa, AB, det gjør/er de virkelig! To artige ting: Denne siden finnes fortsatt, den har Bård designa i 2001! Og på enkelte av konsertene på turneen de har nå har ikke Calle vært med. Det vil si at der Calle vanligvis drar en jente opp på scenen og synger "You Raise Me Up" med airhorn, har Vegard gjort det istedet. He-rr-e-guuh-d! Jeg er Bård-jente, men altså.... (Den som har filma har ganske dårlig kamera, men man ser det godt likevel... 1
Bazinga! Skrevet 29. juli 2014 #2248 Skrevet 29. juli 2014 Vegard-jente Så de skulle samarbeide med Stargate igjen. Spent på hva som kommer nå ÅH! Gleder meg til høsten! 1
Ixnay Skrevet 29. juli 2014 #2249 Skrevet 29. juli 2014 To artige ting: Denne siden finnes fortsatt, den har Bård designa i 2001! Synd man ikke kan bestille cd-en
Rainbow Skrevet 2. august 2014 #2251 Skrevet 2. august 2014 Haha, ja!! Nydelige i den der! Syns det er festlig at mange utenlandske fans ikke skjønte at det er et tulleintervju, men trodde at fyren er frekk med dem bare for å være ekkel. Måten de oppfører seg på, svarer, og til og med hvordan de er kledd burde gjøre det tydelig at det er kleint med vilje! Bård er så søt!
Rainbow Skrevet 3. august 2014 #2252 Skrevet 3. august 2014 Husker dere videoen med Bård som synge Brilleslange med Knudsen & Ludvigsen? Når han ikke klarer Østlandsk Sh-lyd på begynnelsen av "slange", så det blir sånn søt Bergens-s på akkurat det ordet? Anyway, en større del av konserten finnes på nettet, den er ikke merka som Ylvis, så det er ikke så lett å finne den. Her er Bård, Sondre Lerche, Julian Berntzen (paranormal abductioooon) og Tarjei trommis i et band. Og noen til og, tror jeg. De backa Knudsen og Ludvigsen på Øyafestivalen, og innimellom sang de litt selv også. Rundt 14 min snakker Bård som Brynjar Kvam, før, under og etter Spøkelseshus-sangen. Helt på slutten synge Sondre en sang, og på slutten av den igjen er Bård med på refrenget. Han er så søøt, også bare 24 år! 2
kaffelaffe Skrevet 7. august 2014 #2253 Skrevet 7. august 2014 (endret) Jeg digger Ylvis så mye at jeg var nødt til å registrere meg her Endret 7. august 2014 av kaffelaffe 4
Rainbow Skrevet 7. august 2014 #2254 Skrevet 7. august 2014 Strålende! Velkommen til tråden vår! (Holdt på å skrive "min" siden det stort sett er jeg som skriver her for tida, men jeg vet det leses, og satser på at aktiviteten tar seg opp når IKMY begynner igjen!) Dette er forøvrig et søtt radiointervju, for en gangs skyld litt oppegående spørsmål! Litt skuffa over slutten, men! 1
kaffelaffe Skrevet 7. august 2014 #2255 Skrevet 7. august 2014 Takk for det Godt å se at det finnes flere fans over 14 år... Skal på IKMY i høst og gleeeder med allerede!
Rainbow Skrevet 17. august 2014 #2256 Skrevet 17. august 2014 Ja, det er fint med en møteplass for folk som ikke er enten tenåringer eller godt oppi førti-femti-åra, det virker som mange utenlandske fans er der! Gjesten, husker du at vi drømte om at vi kunne få samla hele Nyhende et sted? En fan fra Finland har gjort det! Her er alt fra 2006, og forhåpentligvis kommer det fra 2008 etter hvert også! 1
Gjesten Skrevet 17. august 2014 Forfatter #2257 Skrevet 17. august 2014 Ja, det er fint med en møteplass for folk som ikke er enten tenåringer eller godt oppi førti-femti-åra, det virker som mange utenlandske fans er der! Gjesten, husker du at vi drømte om at vi kunne få samla hele Nyhende et sted? En fan fra Finland har gjort det! Her er alt fra 2006, og forhåpentligvis kommer det fra 2008 etter hvert også! Åååååå Takk for at du viste meg det! Hurra!
Gjest Belle âme Skrevet 17. august 2014 #2258 Skrevet 17. august 2014 Elska ylvis <3 Liker den talestyrte heisen, sjøl om eg hadde fått heilt panikk og anfall om det hadde skjedd meg
Bazinga! Skrevet 20. august 2014 #2259 Skrevet 20. august 2014 Tatt fra facebook: Statister til musikkvideo søkes: Vi leter etter menn og damer over 30 år som kan være med på innspilling i morgen torsdag 21. August fra klokken 08 - 18 i Oslo. Send mail til [email protected] Noen som føler seg kallet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå