Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så en episode av Norges herligste før jeg la meg i går kveld, og nå har jeg lirekasse-sangen på hjernen.. :P

Anonymous poster hash: eea7c...a3a

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd at det blir et program i uken, ikke to da! Men blir spennende med live show :)

Skrevet

Jaaa, det blir spennende! *glede seg til å være publikum* Skjønner godt om de selv ønska å ikke ha to programmer, det blir lettere da, tenker jeg.

Skal noen av dere se dem i sommer? Vi kjører ned til Tønsberg 21. juni. Det er jo faktisk ikke så kjempelenge til!! :danse:

Skrevet

Jaaa, det blir spennende! *glede seg til å være publikum* Skjønner godt om de selv ønska å ikke ha to programmer, det blir lettere da, tenker jeg.

Skal noen av dere se dem i sommer? Vi kjører ned til Tønsberg 21. juni. Det er jo faktisk ikke så kjempelenge til!! :danse:

Nei desverre :(

Absolutt ikke lenge til! Skal det være ute? Blir sikkert kanonbra :)

Må kose dere masse da!

Skrevet

Jeg skal se dem i Stavanger i august. Og yay for sesong fire! :hoppendeglad:

Skrevet

De har lagt ut billetter på billettservice til ny sesong!! :hoppe:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Lenge siden sist... Jeg skal se IKMY Live 7. Oktober. også skal jeg se konserten i Trondheim 27. Juni. :danse:
Noen andre som har planer om å se Ylvis live?

Skrevet

Skal se premieren og den siste innspillingen! :nigo:

Og Tønsberg. Muuuligens Drammen.

Håper det har kommi ut noe fra TvNorge-lanseringen i kveld! Har ikke lett ennå!

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Skal se premieren og den siste innspillingen! :nigo:

Og Tønsberg. Muuuligens Drammen.

Håper det har kommi ut noe fra TvNorge-lanseringen i kveld! Har ikke lett ennå!

Whohoo :danse:

Det har kommet en god del. Mye på instagram.

Men her er to videoer, crowd surfingen er det mange amatør klipp på instagram, ikke noe annet på insta enda.

også er det en video på seher:

http://www.seher.no/se-og-h%C3%B8r-tv/her-tar-ylvis-pressen-p%C3%A5-senga-71991

Det er litt tekst på tv2 videoene, link under begge videoene (til samme artikkel)

http://www.dagbladet.no/2014/06/05/kultur/tvnorge/ylvis/the_fox/i_kveld_med_ylvis/33695438/

http://www.vg.no/rampelys/musikk/ylvis/ylvis-flott-for-billboard-hvis-nico-amp-vinz-gaar-forbi-oss/a/23223264/

Ellers så er det bare artikler hvor de sier det samme om å om igjen. Også er det gjenbruk av gamle bilder.

Skrevet

Takk! :hoppe: Kan alltid stole på deg!

Nå er det leggetid, men fint med noe å kose seg med i morra!

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som leser ylvis fiction på archiveofourown?

Anonymous poster hash: a8b1c...031
Skrevet

Aldri hørt om....

Eller jeg vet jo at det finnes fanfiction, men det blir litt for rart for meg.

Skrevet

Ok, jenter, etter og ha sett altfor mange Ylvis-videoer altfor mange ganger, se om dere er enige med meg i følgende oppsummering:

1. Vegard er klart den beste sangeren (som sett i flere musikkvideoer og som vel Bård selv sier)

2. Bård er best på de rent høye notene (som hørt i The Fox og Janym)

3. Bård er den beste danseren (som sett i Saxobeat).

Hva sier dere? :)

Skrevet

Jeg tror du har rett, Tabris, i alle fall på punkt 1 og 3 :)

Skrevet

Jeg er i Tønsberg og om tre timer går Ylvis på scenen!!! :hoppendeglad:

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde helt glemt å sjekke ut videoene her som Snus la ut. Herregud jeg får så vondt av de dårlige journalistene! "Blir dere lei av hverandre?" :bond: Stakkars gutter som må svare på svada så ofte!

Tror jeg er enig, Tabris. Vegard brukes vel oftest i sanger fordi han har et videre spekter på stemmen, mens Bård kan gå sinnsykt lyst. Og når de har trent på danseintro i studio er det Vegard som må øve mest.

Tønsberg var utrolig bra! Vi var på første rad, og det var nesten i overkant nært. Utrolig gøy, da! :hoppe: Nå er jeg helt Ylvis-fiksert igjen. Og Bård.... Han smilte til meg når de hadde soundcheck, for den var det mulig å gå inn på. Følte meg helt fjortis der jeg sto og prøvde å se ordentlig og voksen ut! :fnise:

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

I dag satt vi og surfa på tv på hotellet vi er på i ferien. Ble sittende og se på masse tull, som Simpsons. Så over på TvNorge, og der var "Hvem kan slå Aamodt og Kjus" som konkurrerte mot YLVIS! Fikk omtrent hjertestans. Trodde det var nytt først, siden jeg har sett reklame for serien. Det var det imidlertid ikke. Det var fra 2010, men har aldri sett det før. MEN vi kom jo over halvveis uti, så nå er alt jeg kan tenke på at vi ikke fikk sett alt!! Ikke er det reprise heller, for det var jo allerede en reprise. Og ikke finnes det på nett som jeg kan se. First world problems!

De var så søte! :fnise:

GLEDER MEG til Drammen og til ny IKMY-sesong. Ylvis er den eneste tingen som gjør det bra at det blir slutt på sommeren.

Skrevet

Så gøy! Ligger ikke ute på tvnorge sin nett-tv heller? MÅ se det selv.

Gleder meg sånn til IKMY :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...