Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 23. september 2013 #1321 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) De antok det sikkert. Jeg trodde lenge han var gift fordi han alltid sier det sånn! Magasin og blad er synonymer! Nå har jeg kjøpt det, takk for info! Kjøpte du det så raskt? haha Holder på å går igjennom alle ylvis-klippene som jeg har. Det tar tid gitt. Lagrer så og si alt jeg finner, så per i dag så har jeg 405 videofilmer, 24 radiointervjuer også har jeg så klart o-fag og alle sangene på mp3. Mye å rydde opp i. Er så mange som har randome navn som "mcfkj25kwk" og "ylvis75daqkj" Må gjøre det vanskelig for meg selv. haha. Nei jeg er ikke gal, jeg lider av nettbasert-samlemani og hobbyproblemer. Endret 23. september 2013 av SnusmumrikkenXx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 23. september 2013 #1322 Del Skrevet 23. september 2013 Hvem vil ha denne, episode 3 er ute! Sett akkurat 22 sekunder, begynte å le så hardt at jeg måtte ta på pause. Herregud for en åpning. Så nå skal jeg se resten. Her er linken:http://www.youtube.com/watch?v=joH-JFhoEnM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 23. september 2013 #1323 Del Skrevet 23. september 2013 Kjøpte du det så raskt? haha Jeg var i byen utafor en Narvesen da jeg så svaret, så da var det bare å gå inn og kjøpe det! Godt skrevet intervju, det er ikke ofte!! Og fine bilder! Bra de liker å ha fans på egen alder, må være litt slitsomt med alle som er på alder med dattera til Bård, lissom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 23. september 2013 #1324 Del Skrevet 23. september 2013 Vel, da han ble fridd til for en uke eller to siden, så sa han jo at det ville vært ulovlig siden han allerede var gift. Ellers ville jeg melde meg inn som nyfrelst fan. Jeg har aldri brydd meg om Ylvis. Alltid hørt om dem, men aldri sett noe av dem og heller ikke vært interessert i å gjøre det. Men etter The Fox tok helt av, så ble jeg litt smånysgjerrig på det andre de har laget. Så siden jeg nå likevel var syk i helga, så brukte jeg anledninge til å "se meg opp" på skjetsjer og musikkvideoer. The Cabin og Stonehenge var veldig morsomme. Også så jeg Jan Egeland, Jeg heter Finn og Somebody like me - satt først sånn og så sånn Da jeg så parodien på fransk kunstfilm lo jeg så høyt at hunden ble bekymret. Så that's it - jeg er fan! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. september 2013 #1325 Del Skrevet 23. september 2013 Vel, da han ble fridd til for en uke eller to siden, så sa han jo at det ville vært ulovlig siden han allerede var gift. Ellers ville jeg melde meg inn som nyfrelst fan. Jeg har aldri brydd meg om Ylvis. Alltid hørt om dem, men aldri sett noe av dem og heller ikke vært interessert i å gjøre det. Men etter The Fox tok helt av, så ble jeg litt smånysgjerrig på det andre de har laget. Så siden jeg nå likevel var syk i helga, så brukte jeg anledninge til å "se meg opp" på skjetsjer og musikkvideoer. The Cabin og Stonehenge var veldig morsomme. Også så jeg Jan Egeland, Jeg heter Finn og Somebody like me - satt først sånn og så sånn Da jeg så parodien på fransk kunstfilm lo jeg så høyt at hunden ble bekymret. Så that's it - jeg er fan! Kunstfilm? Har du en link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 23. september 2013 #1326 Del Skrevet 23. september 2013 Kunstfilm? Har du en link? http://www.youtube.com/watch?v=ajop7imecgc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. september 2013 #1327 Del Skrevet 23. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ajop7imecgc Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 23. september 2013 #1328 Del Skrevet 23. september 2013 Vel, da han ble fridd til for en uke eller to siden, så sa han jo at det ville vært ulovlig siden han allerede var gift. Ellers ville jeg melde meg inn som nyfrelst fan. Jeg har aldri brydd meg om Ylvis. Alltid hørt om dem, men aldri sett noe av dem og heller ikke vært interessert i å gjøre det. Men etter The Fox tok helt av, så ble jeg litt smånysgjerrig på det andre de har laget. Så siden jeg nå likevel var syk i helga, så brukte jeg anledninge til å "se meg opp" på skjetsjer og musikkvideoer. The Cabin og Stonehenge var veldig morsomme. Også så jeg Jan Egeland, Jeg heter Finn og Somebody like me - satt først sånn og så sånn Da jeg så parodien på fransk kunstfilm lo jeg så høyt at hunden ble bekymret. Så that's it - jeg er fan! For å få tillatelse til å kalle deg "fan", så må du først høre alle episodene av O-fag. Først da får du lov til å kalle deg Ylvis-fan og du er med i klubben. ofag.eikern.net <--- Der er episodene. Advarsel: O-fag bør ikke høres på ute blant folk. Du kommer til å le høyt når du minst venter det. Og du kommer til å smile som en idiot igjennom hele sendingen. All fans av Ylvis, vet hvem Brynjar Kvam er, Geir og gummistrikk. Dersom du ikke vet det, så er du ingen fan av Ylvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1329 Del Skrevet 23. september 2013 For å få tillatelse til å kalle deg "fan", så må du først høre alle episodene av O-fag. Først da får du lov til å kalle deg Ylvis-fan og du er med i klubben. ofag.eikern.net <--- Der er episodene. Advarsel: O-fag bør ikke høres på ute blant folk. Du kommer til å le høyt når du minst venter det. Og du kommer til å smile som en idiot igjennom hele sendingen. All fans av Ylvis, vet hvem Brynjar Kvam er, Geir og gummistrikk. Dersom du ikke vet det, så er du ingen fan av Ylvis. Anonymous poster hash: b48c8...3bb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 23. september 2013 #1330 Del Skrevet 23. september 2013 , Tabris! Til galskapen! Så gøy det må være å på en måte oppdage dem nå, det er jo så mye gøy å se/høre! Også kan du komme inn her og få full forståelse for fjortisfølelser og entusiasme! Og du må selvsagt ikke høre O-fag, men det anbefales! Da kan det hende hunden blir mer enn litt bekymra, haha! Jeg kjørte en gang bil mens jeg hørte på dem, og da jeg stoppa i kø var det en fyr i bilen ved siden av som glodde åpenlyst på meg fordi jeg hylte av latter! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 23. september 2013 Forfatter #1331 Del Skrevet 23. september 2013 Vel, da han ble fridd til for en uke eller to siden, så sa han jo at det ville vært ulovlig siden han allerede var gift. Ellers ville jeg melde meg inn som nyfrelst fan. Jeg har aldri brydd meg om Ylvis. Alltid hørt om dem, men aldri sett noe av dem og heller ikke vært interessert i å gjøre det. Men etter The Fox tok helt av, så ble jeg litt smånysgjerrig på det andre de har laget. Så siden jeg nå likevel var syk i helga, så brukte jeg anledninge til å "se meg opp" på skjetsjer og musikkvideoer. The Cabin og Stonehenge var veldig morsomme. Også så jeg Jan Egeland, Jeg heter Finn og Somebody like me - satt først sånn og så sånn Da jeg så parodien på fransk kunstfilm lo jeg så høyt at hunden ble bekymret. Så that's it - jeg er fan! Velkommen til oss! Jeg anbefaler (som de andre) o-fag, men ikke på kollektivtransport. Erfaring tilsier at du får en del rare blikk Han omtaler Maria som konen sin, men jeg tror faktisk ikke de er gift. Jeg mener jeg leste en gang at han ikke hadde lyst til å gifte seg i det hele tatt. Jeg tror bare han kaller henne det siden de har vært sammen så usannsynlig lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 23. september 2013 #1332 Del Skrevet 23. september 2013 Velkommen inn i varmen her Tabris! Her råder fjortisfaktoren for fullt! For alt det vi vet så kan jo Bård og Maria ha undertegnet samlivskontakter, og da har de jo de samme rettigheten som de som er gift, bare uten å være gift.. Men jeg har blitt påvirket av Snusmumrikken! Jeg tok meg en liten blund på sofaen her i sta, og gjett hvem jeg drømte om.. Det er kjempe masse av detaljene i drømmen som jeg ikke husker, men jeg skulle være med på ett game-show. Der Bård var programleder. Men dette gameshowet var også som ett data spill, jeg måtte klare en og en level for å komme meg videre. Og målet var å komme meg opp til det høyeste nivået for å kjempe i quiz mot den største "bossen"... Vegard! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. september 2013 #1333 Del Skrevet 23. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ajop7imecgc Fantastisk bra! Jeg forsto heller ikke noe. De fikk meg til å tenke på Smith and Jones sin parodi av Bergman, men de banker jo til og med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 23. september 2013 #1334 Del Skrevet 23. september 2013 Men jeg har blitt påvirket av Snusmumrikken! Jeg tok meg en liten blund på sofaen her i sta, og gjett hvem jeg drømte om.. Det er kjempe masse av detaljene i drømmen som jeg ikke husker, men jeg skulle være med på ett game-show. Der Bård var programleder. Men dette gameshowet var også som ett data spill, jeg måtte klare en og en level for å komme meg videre. Og målet var å komme meg opp til det høyeste nivået for å kjempe i quiz mot den største "bossen"... Vegard! Jeg dør på meg! Det er vist smittsomt. Nå er det sånn at jeg gleder meg til jeg skal legg meg om natten, for jeg er så spent på hva jeg drømmer om. Men de beste drømmene kommer når du minst venter det. Å en ting til om o-fag, den største bivirkningen er at du blir svært paranoid når det kommer til Ibux. Jeg er livredd for å få steven johnsons syndrom! Tenker på det vær gang jeg tar meg en ibux og paracet, du kan kanskje få det av paracet også! For det sa de ingenting om Gud hvor forelsket jeg er i Brynjar Kvam, han er drømmemannen. Må høre de igjen snart. Å ja, det at du MÅ høre o-fag, var bare tull. Jeg er ikke slem, jeg er faktisk veldig, veldig snill. Når jeg vil. Og for de som er nye her: Dette er <--- We'gar aka Vegard. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bazinga! Skrevet 23. september 2013 #1335 Del Skrevet 23. september 2013 Å en ting til om o-fag, den største bivirkningen er at du blir svært paranoid når det kommer til Ibux. Jeg er livredd for å få steven johnsons syndrom! Tenker på det vær gang jeg tar meg en ibux og paracet, du kan kanskje få det av paracet også! For det sa de ingenting om Jeg slutta å kjøpe Ibux etter o-fag jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. september 2013 #1336 Del Skrevet 23. september 2013 Noen som vet hvor man finner disse o-fag opptakene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 23. september 2013 #1337 Del Skrevet 23. september 2013 Noen som vet hvor man finner disse o-fag opptakene? http://ofag.eikern.net/ Det var på itunes en gang i tiden, men aner ikke hva som har skjedd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. september 2013 #1338 Del Skrevet 23. september 2013 http://ofag.eikern.net/ Det var på itunes en gang i tiden, men aner ikke hva som har skjedd. Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1339 Del Skrevet 23. september 2013 Episoden med Ylvis. http://www.tv3play.no/program/ellen-degeneres-show Anonymous poster hash: 27f18...e27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1340 Del Skrevet 23. september 2013 Legger merke tli at det stort sett er Vegard som synger i musikkvideoene Ylvis har laget, med unntak av The Fox. Anser de han som en bedre vokalist? Synes Bård synger veldig bra også, jeg...... Anonymous poster hash: e61f2...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå