AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1061 Del Skrevet 15. september 2013 Er jeg den eneste i verden som aldri har sett ylvis?Anonymous poster hash: 86d80...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 16. september 2013 #1062 Del Skrevet 16. september 2013 Tusen takk, tusen takk. vurderer å sende inn historien til tv 2 hjelper deg. Men er usikker på om jeg skal skylde på umulige naboer som klager eller på at huset ikke er lyd-tett. Jeg samler på disney jeg også.. *High five* Jeg skylder på at jeg en dag kanskje blir gravid å at filmene er på tilbud nå. hihi Har ei lang liste med barnefilmer jeg har tenkt å kjøpe, som alle løvenes konge filmene! Også er jeg på utgikk etter den gamle ole brumm filmen, den med de skumle heffalompene som synger å danser. Det er sånn mareritt eller noe, kjempe skummelt! Å den skumle filmen som kom etter karius og baktus, dere something-something-tinnsoldat. Kjempe skummelt! Trur det var den jeg så! Håper de er på tv'en neste gang jeg går ned. Oh! Hvis problemet er at huset ikke er tett nok så må du ringe sinnasnekkern i stede! :O Eller så kan du jo ringe Magnus, han er jo så himmla god til å snekkere.. Wiii!! :D Jeg blir så glad i folk som liker barnefilmerrr!! Awwww! <3 Løvenes konge! :D To av kattene her er oppkaldt fra Løveneskonge! :D Kiara (datteren til Simba og Nala) og Zira (lederen av den onde løvinneflokken i 3'eren). Jeg irriterer meg ihjel for at jeg ikke finner alle Alladin filmene, jeg! Altså 1'eren finner jeg jo over alt, men den der jaffar venner tilbake og de andre finner jeg ingen plass! Huh? Den som kom etter Karius og baktius? Mener du som en 2'er? Det har jeg ikke fått med meg. Eller mener du den neste utgivelsen av Ivo Caprino etter den? Jeg har hele samleboksen av Ivo Caprino Er jeg den eneste i verden som aldri har sett ylvis?Anonymous poster hash: 86d80...69f Ehh.. Ja. Mest sannsynlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bazinga! Skrevet 16. september 2013 #1063 Del Skrevet 16. september 2013 http://www.dagbladet.no/2013/09/16/kultur/the_fox/ylvis/skavlan/musikkvideo/29281285/ Bård og Vegard er på Skavlan på fredag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 16. september 2013 #1064 Del Skrevet 16. september 2013 http://www.dagbladet.no/2013/09/16/kultur/the_fox/ylvis/skavlan/musikkvideo/29281285/ Bård og Vegard er på Skavlan på fredag Takk for at du sa ifra! :D Nå har jeg satt på opptak på det så jeg ikke glemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 16. september 2013 #1065 Del Skrevet 16. september 2013 Er jeg den eneste i verden som aldri har sett ylvis?Anonymous poster hash: 86d80...69f Hvis du mener den eneste som aldri har sett "The Fox" i verden er du nok ikke det. Men om du lurer på om du er den eneste i Norge som aldri har sett NOE av Ylvis, så ja, det vil jeg tro! Dere to! Ikke Disney-diskusjoner! Ylviiiis!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. september 2013 #1066 Del Skrevet 16. september 2013 Hvis du mener den eneste som aldri har sett "The Fox" i verden er du nok ikke det. Men om du lurer på om du er den eneste i Norge som aldri har sett NOE av Ylvis, så ja, det vil jeg tro! Dere to! Ikke Disney-diskusjoner! Ylviiiis!! Ylvis liker også disney! http://www.youtube.com/watch?v=J__2E91Xc5g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 16. september 2013 #1067 Del Skrevet 16. september 2013 Ylvis liker også disney! http://www.youtube.com/watch?v=J__2E91Xc5g Omg!! Se for dere Ylvis i en disney film!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 16. september 2013 #1068 Del Skrevet 16. september 2013 Okey, jeg skal være grei å si noe Ylvis greier i stede da :D I går så hadde vist hjernen min overbelastning av Ylvis, så jeg kalte den minste kattungen her for Ylvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 16. september 2013 #1069 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) http://www.bt.no/tv/Gull--grastein-fra-lokal-TV-Ylvis-2966446.html#.UjSZvLU4UqQ Idag er de verdensstjerner og inviteres til verdens største talkshows, men en gang var de tenåringer som danset på Fana skoleteater Aww!!Morsomt at Calle var der også! Har dere sett den med bandet i Ohio som spiller The Fox i pausen på en kjempestor fotballkamp?Okey, jeg skal være grei å si noe Ylvis greier i stede da :DI går så hadde vist hjernen min overbelastning av Ylvis, så jeg kalte den minste kattungen her for Ylvis.. Endret 16. september 2013 av Rainbow81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. september 2013 #1070 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Okey, jeg skal være grei å si noe Ylvis greier i stede da :D I går så hadde vist hjernen min overbelastning av Ylvis, så jeg kalte den minste kattungen her for Ylvis.. Hahaha Jeg vil ha to katter som skal hete Ylvis Tre og ylvis Fire. Fine navn det. Også vil jeg ha en som skal hete Taxi. Ey! Han kan hete Radio Taxi. HAHAHA Jeg leste "guttungen" å ikke kattungen! for et sammentreff, kanskje Ylvis er et bra kattenavn Endret 16. september 2013 av SnusmumrikkenXx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 16. september 2013 #1071 Del Skrevet 16. september 2013 Hahaha Jeg vil ha to katter som skal hete Ylvis Tre og ylvis Fire. Fine navn det. Også vil jeg ha en som skal hete Taxi. Ey! Han kan hete Radio Taxi. HAHAHA Jeg leste "guttungen" å ikke kattungen! for et sammentreff, kanskje Ylvis er et bra kattenavn Jeg sitter bare å venter på å få inn to fosterkatt brødre her jeg nå som jeg kan døpe Bård og Vegard! Til mitt eget forsvar da så heter faktisk kattungen Elvis da, så det var ikke sååå feil da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bazinga! Skrevet 16. september 2013 #1072 Del Skrevet 16. september 2013 Aww!! Morsomt at Calle var der også! Har dere sett den med bandet i Ohio som spiller The Fox i pausen på en kjempestor fotballkamp? Måtte fnise litt da jeg så Calle. Uventa! Men jeg er overasket over hvor lite Bård har forandret seg egentlig. Syns han snakker på samme måte. Vegard derimot, han syns jeg nesten ikke er til å kjenne igjen. Og bandet i Ohio! Imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. september 2013 #1073 Del Skrevet 16. september 2013 Det ligger noen få klipp i arkivet til Fana skoleteater' nettside. Om jeg ikke husker feil så er det noen små klipp fra forestillinger og lydklipp for de fleste forestillingene. Men de er i så dårlig kvalitet at det er nesten umulig å se hvor de er å om de er der. Jeg orker ikke å leite det opp nå, men det er bare å gå igjennom arkivet rundt 1999 og tilbake. Vegard var der i 1996 ihvertfall, rundt 1998/1999 så sluttet begge. sånn ca. rundt der Det står hvem som er med i forskjellige forestillingene. Det er et videoklipp og to lydklipp hvor jeg tydelig så/hørte en av de, 98% sikker på at jeg så/hørte en av de ihvertfall. Hehe. Spennende å snoke i fortiden, siden nettaviser sjelden legger ut klipp og bilder fra tiden før ylvis 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. september 2013 #1074 Del Skrevet 16. september 2013 et av de beste intervjuene jeg har lest. Mye spennende. Sikkert lest det før, det har jeg, men en gang til skader ikke. http://www.dagbladet.no/2011/12/09/magasinet/sondag/musikk/teater/stand_up/19349280/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 16. september 2013 #1075 Del Skrevet 16. september 2013 et av de beste intervjuene jeg har lest. Mye spennende. Sikkert lest det før, det har jeg, men en gang til skader ikke. http://www.dagbladet.no/2011/12/09/magasinet/sondag/musikk/teater/stand_up/19349280/ "Men nå står han endelig her, eldstebror Ylvis. Med latin lover-krøllene stikkende ut av lua. De brune, bedårende øynene. Smilet. Boybandsjarmen." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 16. september 2013 Forfatter #1076 Del Skrevet 16. september 2013 Flaks jeg sitter her midt i sofaen min og den eneste jeg plager er vell gubben. Men han er vant til at så fort han legger seg så begynner jeg å spille youtube klipp å le høyt, så han overlever nok Okey, nå ser jeg jo i tråden her at dere er jo like gale som meg, så da kan jeg trykt fortelle! Var litt redd for å virke for hysterisk, men tror ikke det er stor fare for det For en god del år siden, tror det måtte ha vært mens jeg gikk på videregående, så var klassen min på Pirbadet i Trondheim. Og plutselig, midt forran trynet på meg, der sto de. I trange badebokser.... Jeg trudde jeg skulle dø! XD Og JA, jeg ble selvfølgelig totalt fjortis, og turte ikke å gå bort til de.. Den første flausen jeg gjorde var det at det var jo ikke noe hemmelighet for de i klassen hvilket syn jeg hadde på de, så jeg sto å sa til bestevenninden min "Åh herriguuuud, jeg tror jeg besvimer!! Vegard er jo bare så helliskes peeeen!!" Og da kniset venninnen min bare å ba meg se over skulderen min. 2 meter bak meg sto selvfølgelig Bård med verdens største "Haha! Jeg skal sladdre-smil"... Jeg DØDE! Etter den flausen så ble jeg jo så flau at jeg skulle liksom spille "cool" jeg da, å liksom ikke bry meg om at de var der og bare overse de. Men uansett hvor jeg gikk, uansett hvilket basseng jeg gikk i. Vegard var alltid rett bak meg! Og da jeg gikk opp i basenget med strøm (For dere som ikke har vært der, det er ett sånn basseng med ett hjørne der man kan snurre rundt og rundt en sånn påle bare ved hjelp av strømmen i vannet). Så kom han jammen der også! Og der er det litt vanskelig å holde kontroll. Så vannet skyldte han opp over meg, så han lå å kavet oppå meg, iallefall 10-12 ganger!! Jeg fikk ikke sove DEN natten, for å si det slik... Ja har du hørt på maken til opplevelse?? Er det RART jeg døde, liksom?? Jeg har jo faktisk ligget i vannet hud mot hud med vegard! (men det må ikke gjesten lese altså... fått med meg i tråden her nå at hun får litt spesielle tanker ) Jeg savner fortsatt det intervjuet fra Senkveld, jeg. Det var så utrolig bra, skjønner ikke hvorfor det har blitt fjernet fra overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 16. september 2013 #1077 Del Skrevet 16. september 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. september 2013 #1078 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg savner fortsatt det intervjuet fra Senkveld, jeg. Det var så utrolig bra, skjønner ikke hvorfor det har blitt fjernet fra overalt Kan du forklare intervjuet? Er det fjernet det som lå på youtube? Å det er to episoder på på tv2 sumo... trur den fra youtube og en fra 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. september 2013 #1079 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg ville likt å sett episoden fra showman, så den en gang men så forsvant videoen! Tv2 er så irriterende, videoene forsvinner så raskt. Også ligger det igjen ubrukelige bilder som er der for å irritere meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 16. september 2013 Forfatter #1080 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Kan du forklare intervjuet? Er det fjernet det som lå på youtube? Å det er to episoder på på tv2 sumo... trur den fra youtube og en fra 2006 Ja, det er fjernet fra youtube. Tror det kom i fjor, gutta var på senkveld, og Vegard var i slaget. Det var der de fikk Harald til å le akkurat da han tok en slurk av vannet sitt. Det dette bildet er tatt. Endret 16. september 2013 av Gjesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå