Gjest Månestøv Skrevet 30. oktober 2012 #1 Del Skrevet 30. oktober 2012 Da lager jeg meg en dagbok her for å virkeligjøre tanken omom at vi skal få en liten en i begynnelsen av Juli! Blir nok litt mer aktiv når graviditeten kjennes mer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 30. oktober 2012 #2 Del Skrevet 30. oktober 2012 Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 30. oktober 2012 #3 Del Skrevet 30. oktober 2012 Gratulerer! Ikke planlagt men absolutt ønsket her også ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 31. oktober 2012 #4 Del Skrevet 31. oktober 2012 Tusen takk for det! 5 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 8. november 2012 #5 Del Skrevet 8. november 2012 Gratulerer så mye med spiren i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 10. november 2012 #6 Del Skrevet 10. november 2012 Tusen takk for det Pjusk Nå begynner "moroa" kjenner jeg, ømme pupper, og kvalme Det positive er at jeg har vært røykfri i over to uker nå, og jeg må si jeg faktisk ikke savner det. Savner litt å kunne ta meg et glass vin med venninnene eller spise ost og kjeks men jeg klarer meg! Lurer på hvordan det skal bli med hunden vår som "storebror", han er jo vant med å være i sentrum hele tiden, og er nok ganske bortskjemt på oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 10. november 2012 #7 Del Skrevet 10. november 2012 Gratulerer, håper alt går strålende, at den er frisk, overlever og at du slipper unna de verste symptomene. Er du 6-7 uker på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 10. november 2012 #8 Del Skrevet 10. november 2012 Tusen takk! Ja, det håper jeg også, mye man skal bekymre seg for Er 6 + 3 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 20. november 2012 #9 Del Skrevet 20. november 2012 8 uker i morgen! Er så sulten at det verker i magen, men tanken på mat gjør meg kvalm. Huff *selvmedlidende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 20. november 2012 #10 Del Skrevet 20. november 2012 8 uker i morgen! Er så sulten at det verker i magen, men tanken på mat gjør meg kvalm. Huff *selvmedlidende* Hurra for 8 uker i morgen Føler med deg altså. Her om dagen var jeg veldig sulten og ble ganske kvalm, først da skjønte jeg hvor fin form jeg er i nå For fra uke 6 til 12-13 var jeg bare kjempe kvalm og hadde ikke lyst på noen ting! Det går som oftest over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 21. november 2012 #11 Del Skrevet 21. november 2012 Får håpe det Stine! Pleier å være sykt matglad, men når en går rundt med en følelse av at man ikke har spist på flere dager, så er det fryktelig irriterende! Aldri trodd at sultfølelse kunne være plagsom På fredag er det vinkveld, så blir spennende å se hvordan jeg skal klare å forklare at jeg bare kan drikke av min egen vin, samtidig som jeg har sluttet å røyke... hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 4. desember 2012 #12 Del Skrevet 4. desember 2012 Første ul i dag! *spent* var visst et litt dårlig apparat så får ikke sett all verdens, men får i alle fall bekfreftet at alt er ok, og at jeg er så mange uker som jeg tror. Mannen tar seg fri for å være med så det er jo kjempe koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 4. desember 2012 #13 Del Skrevet 4. desember 2012 Åå! Er så glad jeg har en slik fantastisk lege! Hadde en kjempe fin kontroll og fikk se hjerteslag <3 nå er det bare to uker igjen til de magiske 12! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 27. desember 2012 #14 Del Skrevet 27. desember 2012 13 uker i går! I morgen er det ul, med et skikkelig apparat denne gangen. Utrolig spent:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 28. desember 2012 #15 Del Skrevet 28. desember 2012 Da har jeg vært på ul! Alt stod bra til med den lille som viste seg å være en aktiv liten krabat! Begynner neeesten å gå opp for meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå