Gå til innhold

Ikke planlagt, men absolutt ønsket


Gjest Månestøv

Anbefalte innlegg

Gjest Månestøv

Da lager jeg meg en dagbok her for å virkeligjøre tanken omom at vi skal få en liten en i begynnelsen av Juli! Blir nok litt mer aktiv når graviditeten kjennes mer på kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Månestøv

Tusen takk for det Pjusk :laugh:

Nå begynner "moroa" kjenner jeg, ømme pupper, og kvalme :( Det positive er at jeg har vært røykfri i over to uker nå, og jeg må si jeg faktisk ikke savner det. Savner litt å kunne ta meg et glass vin med venninnene eller spise ost og kjeks :wow: men jeg klarer meg! Lurer på hvordan det skal bli med hunden vår som "storebror", han er jo vant med å være i sentrum hele tiden, og er nok ganske bortskjemt på oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Gratulerer, håper alt går strålende, at den er frisk, overlever og at du slipper unna de verste symptomene.

Er du 6-7 uker på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

8 uker i morgen! Er så sulten at det verker i magen, men tanken på mat gjør meg kvalm. Huff *selvmedlidende*

Hurra for 8 uker i morgen :) Føler med deg altså. Her om dagen var jeg veldig sulten og ble ganske kvalm, først da skjønte jeg hvor fin form jeg er i nå :P For fra uke 6 til 12-13 var jeg bare kjempe kvalm og hadde ikke lyst på noen ting! Det går som oftest over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Får håpe det Stine! :danse:

Pleier å være sykt matglad, men når en går rundt med en følelse av at man ikke har spist på flere dager, så er det fryktelig irriterende! Aldri trodd at sultfølelse kunne være plagsom :fnise:

På fredag er det vinkveld, så blir spennende å se hvordan jeg skal klare å forklare at jeg bare kan drikke av min egen vin, samtidig som jeg har sluttet å røyke... hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Månestøv

Første ul i dag! *spent* var visst et litt dårlig apparat så får ikke sett all verdens, men får i alle fall bekfreftet at alt er ok, og at jeg er så mange uker som jeg tror. Mannen tar seg fri for å være med så det er jo kjempe koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Åå! Er så glad jeg har en slik fantastisk lege! Hadde en kjempe fin kontroll og fikk se hjerteslag <3 nå er det bare to uker igjen til de magiske 12!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Månestøv

Da har jeg vært på ul! Alt stod bra til med den lille som viste seg å være en aktiv liten krabat! Begynner neeesten å gå opp for meg nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...