Gjest agurk Skrevet 1. mars 2004 #1 Del Skrevet 1. mars 2004 Noen som har erfaring med noen av disse flakene? Det er jo så masse rare tuter på flasker nå, venner ungen seg til uansett eller lønner det seg å vente og se? Litt dumt å kjøpe inn masse flasker og så vil ikke ungen ha de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anneca Skrevet 1. mars 2004 #2 Del Skrevet 1. mars 2004 Vi bruker avent. Egentlig ganske tilfeldig, men Dr. Brown er mye dyrere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Killer ikke logget Skrevet 1. mars 2004 #3 Del Skrevet 1. mars 2004 Vi har brukt begge deler. Er mest fornøyd med Brown. Den holder best etter lang tids bruk. Avent blilr litt mere slitt... Jeg tror nok barnet ditt vil venne seg til den ene eller den andre uansett merke. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 1. mars 2004 #4 Del Skrevet 1. mars 2004 Sønnen min nektet å drikke av flaske, han. Han begynte rett på glass, for han skjønte ikke at han måtte suge av flasken. Så jeg kjøpte inn en hel haug av flasker helt forgjeves. Men så slipper jeg avvening fra flaske, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 2. mars 2004 #5 Del Skrevet 2. mars 2004 her i huset har vi prøvd det meste, men begge jentene våre har til slutt endt opp med avent! meget bra serie, er kjempefornøyd!!!! (og ja vi har også prøvd dr brown). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 2. mars 2004 #6 Del Skrevet 2. mars 2004 avent helt klart. lettere å vaske dem og pga den store åpningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest olive Skrevet 2. mars 2004 #7 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg er veldig fornøyd med DrBrowns. Fine flasker fordi luft ikke svelges ut av flasken. Minstejenta vår vil forresten ikke ha Avent-smukkene på flaskene, de er mye hardere enn DrBrowns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 2. mars 2004 #8 Del Skrevet 2. mars 2004 Avent har fungert bra her i huset :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 2. mars 2004 #9 Del Skrevet 2. mars 2004 Her i huset brukes Avent og Sano om hverandre. Om du er usikker på hvilket merke du bør velge; kjøp en av hver så tester du ut før du går til innkjøp av flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 2. mars 2004 #10 Del Skrevet 2. mars 2004 Da M var "nyfødt" ville han hvertfall ikke ha Avent sine smokker.Jeg prøvde de først fordi jeg hadde pumpen fra Avent. Prøvde masse forskjellige, men de eneste han ville ha, var NUK. Nå har jeg byttet til MAM, med stort hull i, og det går ned som inegnting. Fordelen var her at MAM-smokken passet på NUK-flaskene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 2. mars 2004 #11 Del Skrevet 2. mars 2004 Her i gården funket både Dr. Browns og Avent utmerket. Men for all del, hold deg langt unna pumpa til Dr. Browns. Tror jeg var gjennom tre stykker før jeg endelig fikk lånt en elektrisk pumpe hos et søskenbarn av meg. Pumpa til Dr. Browns gikk bare i stykker! På butikken sa de at flere opplevde at den gikk i stykker. Man måtte demontere den på en spesiell måte, mente de. Ja ja, anbefales ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 2. mars 2004 #12 Del Skrevet 2. mars 2004 vi brukte avnet, enklest og få tak i. Har aldri hatt noen problemer med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå