Gjest agurk Skrevet 1. mars 2004 #1 Del Skrevet 1. mars 2004 Noen som vet hvor man får kjøpt slik dampsterilisator til flasker? Har vært på elkjøp, expert, emfi, apotek.. Ja og noen fler. Noen som aner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2004 #2 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva skal du med det? Går det ikke like bra å koke dem? Skal barna være barn eller drivhusplanter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 1. mars 2004 #3 Del Skrevet 1. mars 2004 Tenkte mer i retning drivhusplanter ja.. Er mor lat så må hun da får guds skyld få lov til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2004 #4 Del Skrevet 1. mars 2004 Tenkte mer i retning drivhusplanter ja.. Er mor lat så må hun da får guds skyld få lov til det mor er lat, mor er lat, mor er lat. '' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigerpus Skrevet 1. mars 2004 #5 Del Skrevet 1. mars 2004 Noen som vet hvor man får kjøpt slik dampsterilisator til flasker? Har vært på elkjøp' date=' expert, emfi, apotek.. Ja og noen fler. Noen som aner??[/quote'] Jeg kjøpte på apoteket. Avent beregnet for bruk i mikrobølgeovn. Den var veldig grei. Har sett dem i større mat-butikker også. Tiger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #6 Del Skrevet 1. mars 2004 Før puttet man de opp i en kaserolle å kokte de. Enda et skapt behov? Blir som en som jeg var på besøk til, hun hadde kjøpt bleiedispenser til å ha dritbleier i. Hun fylte den opp til den ble full før hu tømte den. Spurte hvorfor hun ikke gikk ut i søpla rett på utsiden etter å ha hatt bleien i en pose. Var så tungvint. Ikke var den billig heller. da ungen ble så stor at han tygde mat på glass var dunken stuet vekk. Ingen som forstår at industrien produserer for å selge? Det er ikke for å gjøre det lettvint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mindy Skrevet 2. mars 2004 #7 Del Skrevet 2. mars 2004 De har på Ultra iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 2. mars 2004 #8 Del Skrevet 2. mars 2004 Før puttet man de opp i en kaserolle å kokte de. Enda et skapt behov? Blir som en som jeg var på besøk til, hun hadde kjøpt bleiedispenser til å ha dritbleier i. Hun fylte den opp til den ble full før hu tømte den. Spurte hvorfor hun ikke gikk ut i søpla rett på utsiden etter å ha hatt bleien i en pose. Var så tungvint. Ikke var den billig heller. da ungen ble så stor at han tygde mat på glass var dunken stuet vekk. Ingen som forstår at industrien produserer for å selge? Det er ikke for å gjøre det lettvint.. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma til to Skrevet 2. mars 2004 #9 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg trodde det fantes slike som gikk på strøm?? Håpet i grunnen på det. For jeg skal reise bort med barna en periode, og siden jeg skal bo på hotel, har jeg ikke direkte tilgang på kasseroller og kokeplater. Hadde vært veldig praktisk med en slik ting man kan ha på hotelrommet for å sterilisere flaskene. Vi har også en slik apparatur for å varme flasker og barnemat på glass i for dem som ikke har tilgang på mikro eller kokeplater... Den har til og med adapter slik at vi kan bruke det i bilen! Og gudene skal vite at apparatet har vært i bruk. Skriver dette for å understreke at disse tingene faktisk har dekket et reelt behov hos meg, og vært meeeeget velkomne. Er det forresten noen som vet om det er mulig å få tak i slike sterilisatorer som går på strøm??? Trudelutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annevenn Skrevet 2. mars 2004 #10 Del Skrevet 2. mars 2004 Mener å ha sett slike i barneutstyrsbutikker. Men nå er det en stund siden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 2. mars 2004 #11 Del Skrevet 2. mars 2004 Ja det finnes(slike på strøm), vet avent har det iallefall! Men hvor de selges aner jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 2. mars 2004 #12 Del Skrevet 2. mars 2004 de har dt på babyshop i allefall. jeg hivde de bare i vannkokeren og så gikk jeg raskt over til oppvaskmarskin. Vask bare på over 70 grader så dør bakteriene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamie Skrevet 2. mars 2004 #13 Del Skrevet 2. mars 2004 Eg har dampsterilisator fra Avent, som går på strøm. Me har ikkje oppvaskemaskin, derfor var dette en kjærkommen investering. Koking i grøtgryta nar mor vart eg fort lei av. Sterilisatoren har eg brukt daglig i 6 mnd nå. Kjøpte den på Sørbø Barn på Kvadrat. Apoteket kan også bestille om det skulle være nødvendig. Sterilisatoren kosta ca 1200 kr. Det fulgte med 2 avent flasker. Har vært veldig fornøyd med sterilisatoren. Bruker den som sagt ennå, selv om lille mann er blitt 6 mnd. Er ikkje tidkrevande i bruk, har derfor tid til andre ting enn å vokte gryta... Ang flasker, eg har 6 avent flasker og 6 sano baby. Begge flasketypene går greit i sterilisatoren. Dr. brown har eg og brukt. De små og mellomstore får du plass til i maskinen, mens de store er det ikkje plass til 6 om gangen av. Har aldri angra på at eg kjøpte sterilisator, og kommer til å bruke den til neste mann også selv om vi har skaffa oss oppvaskemaskin til da. Best baby buy ever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 3. mars 2004 #14 Del Skrevet 3. mars 2004 Eg har dampsterilisator fra Avent, som går på strøm. Me har ikkje oppvaskemaskin, derfor var dette en kjærkommen investering. Koking i grøtgryta nar mor vart eg fort lei av. Sterilisatoren har eg brukt daglig i 6 mnd nå. Kjøpte den på Sørbø Barn på Kvadrat. Apoteket kan også bestille om det skulle være nødvendig. Sterilisatoren kosta ca 1200 kr. Det fulgte med 2 avent flasker. Har vært veldig fornøyd med sterilisatoren. Bruker den som sagt ennå, selv om lille mann er blitt 6 mnd. Er ikkje tidkrevande i bruk, har derfor tid til andre ting enn å vokte gryta... Ang flasker, eg har 6 avent flasker og 6 sano baby. Begge flasketypene går greit i sterilisatoren. Dr. brown har eg og brukt. De små og mellomstore får du plass til i maskinen, mens de store er det ikkje plass til 6 om gangen av. Har aldri angra på at eg kjøpte sterilisator, og kommer til å bruke den til neste mann også selv om vi har skaffa oss oppvaskemaskin til da. Best baby buy ever Så det er plass til lange tynne flasker og i aventmaskinen? Ikke bare aventflasker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamie Skrevet 3. mars 2004 #15 Del Skrevet 3. mars 2004 Det er plass til vanlige "lange" flasker i sterilisatoren. De må bare "stables" litt annerledes enn avent. Men eg er veldig glad i avent flaskene. Liker disse best. Har sett at noen har erfart at lillemann ikkje klarer suge av avent fra starten. Det er fordi tutten som følger med på aventflaska er for barn fra 2mnd og større. Nyfødte trenger en myker tutt som er lettere å suge av. Dagens reklame fra mg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 3. mars 2004 #16 Del Skrevet 3. mars 2004 http://www.avent.com Det er link til sterilisatoren fra forsiden her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 3. mars 2004 #17 Del Skrevet 3. mars 2004 Takk takk for masse kloke svar! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå