Lullu Skrevet 1. mars 2004 #1 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei! Tenkte å velge disse to sangene som solosanger i kirken. "From this moment" er 100% bestemt. Ble litt usikker på "Ave Maria". Blir denne også ofte brukt i begravelser? Da er det jo litt kjedelig å ha den i bryllupet... Eller hva forbinder dere "Ave Maria" med? Noen som har tips til hva vi evnt. kan ha istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 1. mars 2004 #2 Del Skrevet 1. mars 2004 Ave Maria går fint an i bryllup den Andre forslag: The rose, Mitt hjerte er ditt, Wind beneath my wings (med Bette Midler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 1. mars 2004 #3 Del Skrevet 1. mars 2004 Anki1971: Jeg lurer på denne "Mitt hjerte er ditt". Hvem har den? Hvor får man tak i den? Og har du teksten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 1. mars 2004 #4 Del Skrevet 1. mars 2004 Kan du ikke sende meg en PM? Har teksten til melodien et sted på maskina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lampeskjerm Skrevet 1. mars 2004 #5 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei! Tenkte å velge disse to sangene som solosanger i kirken. "From this moment" er 100% bestemt. Ble litt usikker på "Ave Maria". Blir denne også ofte brukt i begravelser? Da er det jo litt kjedelig å ha den i bryllupet... Eller hva forbinder dere "Ave Maria" med? Noen som har tips til hva vi evnt. kan ha istedet? Jeg kan jo si at jeg aldri har hørt Ave Maria i begravelser (og jeg har vært i ganske mange begravelser de siste årene). Jeg forbinder Ave Maria mest med konserter faktisk, og jeg har også hørt den i bryllup. Og om Ave Maria hadde vært brukt mye i begravelser, betyr det ikke at den ikke kunne brukes i bryllup. De salmene og solistinnslagene som er mest vanlige i bryllup er også velbrukte til begravelser. The rose er et eksempel på det. Hilsen Lampeskjerm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 2. mars 2004 #6 Del Skrevet 2. mars 2004 Vi hadde Ave Maria, det er fordi jeg og min familie har en spesiell tilknytning til sangen. Har aldri hørt den på begravelser, men derimot noen bryllup Hadde også "det vackrasta" som en barndomsvenninne sang til oss, sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå