Gå til innhold

Iskrem-vaner


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

*Weee* Jeg elsker is. Bra tråd, Milla! hoppe.gif

Friskis: kjempedeilig å slurpe i seg i sommervarmen. enig_animasjon.gif

Daim-is: yammi! Hehe.gif

Sørlandsis - vanilje med sjokobiter med is-kjeks: nam! Nikke.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

En hjemmelaget vaniljeis med friske jordbær i, laget av meg selv, er helt nyyydelig!!

Om jeg skal si det selv... icon_wink.gif

Lisa-Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svenskbrud

Hjortronglass med hjortronlikör! Oooooooh så gott!

Jordgubbs(jordbaer)glass med blåbärslikör, mums!

Vaniljglass med Napoleonkonjak, ujujuj mumsimumsi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg jobbet før, fikk jeg kjøpe 5-litere med skikkelig restaurant-is. Sjokolade med sjokoladebiter.....*slurp* Den gikk på 2-3 dager den! Ellers er jeg mesterlig opptatt av å "lage grøt" av isen, dynke den med sjokolagesaus og kooooooooze meg... Hvis jeg får skikkelig smaken går en 2-liter på strake armen. Trenger ikke asjett, bare boksen og en skje...

Ære være isen!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg jobbet før, fikk jeg kjøpe 5-litere med skikkelig restaurant-is. Sjokolade med sjokoladebiter.....*slurp* Den gikk på 2-3 dager den! Ellers er jeg mesterlig opptatt av å "lage grøt" av isen, dynke den med sjokolagesaus (vaniljeis) og kooooooooze meg... Hvis jeg får skikkelig smaken går en 2-liter på strake armen. Trenger ikke asjett, bare boksen og en skje...

Ære være isen!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam, mye god is her.

Selv foretrekker jeg vanlig vaniljeis (av akseptabel karakter). På isen har jeg litt sterk varm kaffe (så den smelter litt), litt O'boy og masse knuste hasselnøtter, mandler og mørk kokesjokolade. Rører så alt sammen, men ikke så mye at det blir til grøt

Nam nam

Må i butikken en tur....

_________________

- Xantippe - enig.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Xantippe den 2002-06-05 14:08 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hagen Daaz cockies and cream, er den beste isen jeg vet om.

Hennig Olsen is har også noen gode som ikke selges i vanlige butikker, men selges til restauranter etc, vi hadde en spesiallaget isbombe fra dem der jeg jobbet før, den var god den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei alle is-elskere!

Jeg er ikke så glad i vaniljeis, blir litt kvalm av det. Men jeg har nå funnet ut at youghurt-isen Dream med smaken av bringebær og sjokoladebiter smaker helt nydelig med lune kirsebær i sukkerlake over!

God is-sommer folkens icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes royal serien er så simpel. Det er tynn konsisten på den, er ikke skikkelig fyldig og er litt utvannet på en måte. Det er helt klart at det ikke er 100% naturlige råvarer, ikke bare fløte, men en mengde tilsetningsstoffer. Jeg har prøvd de fleste typene, men blir like skuffet hver gang.

Môvenpick går til nød an, den eneste virkelige iskremen er Hagen Daaz - de kan sine saker. Konsistensen er fyldig og kremaktig, det er bare det beste råvarer som er brukt og smakene er vidunderlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle sorbet elskende mennesker:

Prøv Pascal conditori, utrolig bra is. Sammen med alt det andre gode der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke å gå til Pascal jeg! Får et vanvittig behov for å prøve absolutt ALT i kakedisken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler ikke melk så derfor blir det fint lite is på meg.Men saftis går jo bra.Det er meg og barna det icon_smile.gif

Favoritten til både meg og bestemor er LOLLIPOPPP.Men Kræsj pink funker bra det å icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagen Daaz pecan og karamell i sengen sammen med gutten min etter sex. rett fra boksen, mate hverandre... mmmm... vil HJEM!!!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare is-uvaner, jeg... :D

Elsker iskrem over alt i verden! Det er jo mye digg man kan gjøre med is, men basisen bare være Hennig Olsen sin.

Jeg er da sørlending :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mettemo

Tress is fra henning olsen (jordbær,sjokolade,vanilje) med massssssssssssse skjokolade saus. :D

Soft ice med skjokolade dryss mmmmmmmmmm :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:D Vaniljeis med jordbærsyltetøy (uten jordbær=klumper!!!), en god del peanøtter og nok sjokoladesaus....mmmm!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært glad i sorbeter, og her er Mövenpick desidert best....Mango sorbet....Sitron sorbet....Jordbær sorbet....Mmmmmmmmmmmmmmm........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

På ett konditori her i by'n får man kjøpt verdens beste is :D

Den består av konditoriet's selvlaget kjeks, to vanilje kuler og toppet med syltetøy og krem som tilbehør!

Smaken av sommer. Himmelsk! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dream yoghurt-isen liker jeg aller best. Mye på grunn av at den ikke er så mektig. Dette gjør jo naturligvis at jeg spiser mer av den, men....

Akkurat nå har jeg totalt dilla på vaniljen med norske jordbær til... nam

Ellers liker jeg veldig godt karamellfristelsen deres... nam-nam!!!!!

Fløteis er jeg ikke fullt så glad i lenger, nå som jeg er vant til yoghurtisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...