Gå til innhold

Iskrem-vaner


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg elsker iskrem, og jeg skammer meg ikke, men jeg lurer på hvordan dere liker iskremen deres. Nå snakker jeg ikke om pinne is men om is fra boks med ymse typer tilbehør som dere lager selv.

En favoritt hos meg er Royal Irish Cream iskrem med smilsaus og peanøtter. Gjerne litt krem fra boks til også icon_smile.gif

Hva liker dere??

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sandix

1. Mövenpick karamell.

2. Sørlandsis - vanilje med sjokobiter.

Begger fortæres uten forstyrrende tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møvenpick er jo favoritten (karamell, cafe creme og espresso).

Men når jeg lager is hjemme bruker jeg denne vrien:

MASSE is (f.eks vanilje m/sjokobiter)

Heller over litt likør med sjokoladesmak e.l.

Hakket melkesjokolade eller dajmkuler.

Maryland Cookies (knust i biter)

Sjokolade eller cappuchino-saus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste isen er uten tvil Hagen Daaz Strawberry cheesecake.... Det jeg lurer på er NÅR kommer egentlig Ben&Jerry's is til landet?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker is, men etter tre uker i Italia i fjor sommer, synes jeg ikke isen her hjemme smaker så godt lenger... (Jeg rakk å smake på 36 forskjellige smaker!)

Det er litt synd, for det ser fortsatt fristende ut med is, men jeg blir like skuffet hver gang!

Nei, jeg må simpelthen ha italiensk is! Det er SÅ godt!!! Og det finnes jo i alle mulige smaker! Hasselnøtt, grønt eple og kaffe er nok mine favoritter... men alle jeg har smakt har vært herlige!

(For dere som ikke har smakt italiensk is og er i Oslo, stikk innom La Dolce Vita bak Stortinget og prøv! Det er NYDELIG!)

Maiaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hagen Daaz!!!!!!

Men hvor finner jeg den isen her i norge dahhhhhhhhhhhhhhhhhhh????*fortvilet*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maiaa:

Mener å ha sett "bøtter" med italiensk is i fryseren på Meny også.. Tror det var to smaker.. Kaffe/Cappucino smak og Sitron smak.. hvis ikke jeg husker feil.. noen som har prøvd disse? icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns og det er kjempegodt med is, især nå i denne heten. Men er akkurat nå litt irritert, da jeg akkurat nå har vært til lunsj og tenkte jeg skulle forære meg en is i solsteiken. Men, dessverre så tåler jeg ikke melk og må spise saftis, og var innom en Narvesen her i Tromsø, og der hadde de INGEN saftis uten sjokoladetrekk (som det da er melk i....) Sukk, sånn kan det være....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en boks med "italiensk is" som lå i frysedisken på Smart Club, men synes ikke det var helt det samme. Det kan godt være fordi jeg er så utålmodig at jeg spiser den før den har blitt myk... he he(Italiensk is skal nemlig være mykt)

Men den vil nok uansett være best i en italiensk isbar, for de lager den der, og friskt er alltid best!

(hmmm.... tror jeg har lyst på is, jeg...)

Maiaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten lykkelig kommentar fra meg; sjokotrekket på lollipop er uten melk, nammmm det var godt med is!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt Haagen Daaz hos Meny også. Ihvertfall her i Oslo, men de har det sikkert i andre byer også.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste isen er fra Mövenpick (karamell eller mango) - uten tvil! Men den er så dyr.. icon_frown.gif

Så her går det mest i Dream fra Hennig Olsen is (yoghurt sjokoladeis med sjokoladebiter og karamell). Den er knallgod! Jeg liker den best når jeg kan dele den med bestekompisen min og vi spiser rett fra boksen med hver vår skje. icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Milla!

Royal Irish Cream og Mövenpick Mango Madness Sorbet er snadder.

Jeg er ellers glad i vaniljeis og friske jordbær!

mvh

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tristessa

Mövenpicks Mango sorbet er en av de beste isene som finnes! Den med karamell er også knallgod... Mmmm, får vann i munnen nå jeg... icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...