AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #21 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg må bare si noen sprøtt som skjedde med meg... Når jeg røykte (hver dag), hadde jeg plettfri hud, uten noen kviser. En måned etter jeg sluttet helt fikk jeg en hel haug, og det har fortsatt ikke gitt seg og det er flere år siden. Vet ikke om det har noen sammenheng, men det er litt sært.. skulle tro det var omvendt. Jeg vil ikke begynne å røyke igjen selv om altså (fysj)!! Anonym poster: 508aa014fccdbae6821e825052b1cd2d
Gjest gressløk Skrevet 29. oktober 2012 #22 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har aldri røyka hasj selv, men tenker at det du spiser når du "muncher" sikkert har mindre /dårligere næringsinnhold/sammensetning enn annen mat du spiser, noe som igjen gjør at du spiser "dårligere", alt i alt. Kroppen din får bare tomme kalorier den ikke får brukt til så mye. I perioder der jeg har spist mye mer usunn mat enn "sunn" mat, så går jeg også ned. Det er ikke unormalt.
Kosemose Skrevet 29. oktober 2012 #23 Skrevet 29. oktober 2012 TS jeg stenger tråden nå. Ingen her har sett deg og kan vite om kommentarene du får skyldes vrangforestillinger eller at du faktisk har endret deg. Og vi kan heller ikke vite noe om hvorfor endringene eventuelt har oppstått. Hvis du lurer på kostholdet ditt bør du ta det opp med lege, helsesøster eller lignende. En annen ting er at jeg ikke ønsker en glorifiseringstråd rundt det å røyke hasj, eller promotering av hasjrøyking. Hasj er et illegalt stoff i norge og da ønsker jeg ikke en tråd som er full av argumenter for hvorfor det er lurt å røyke hasj, eller hvorfor hasj er bedre enn alkohol. Kosemose, mod
Fremhevede innlegg