Gå til innhold

"Hjem" på NRK1


stikkelsbær

Anbefalte innlegg

det er bare en episode igjen. skjønner ikke helt handlingen. men må liksom se på det fordet siden jeg ikke bor så langt fra Vestfossen

Anonym poster: b2d2099e225e0070b950ad9d5ec25371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt all kritkken NRK Drama har fått. Må jo være en av tidenes dårligste avslutninger på en serie.

Jeg sitter her og skjønner ikke bæra..... Hva i svarte skjedde?

Anonym poster: 076b06c57f21a239040f0fd65ac4d5e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble selvfølgelig forstyrret de siste minuttene- Hva skjedde?

Anonym poster: de9a9fbcc95bcc6200fe9c550613c361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skuffet over avslutninga, ja. Likte serien godt, men hadde forventet noe mer oppklarende mot slutten. Greit nok hvis det kommer en sesong til, men såvidt jeg vet er det ikke planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så slutten nå, det var jo dødsteit.

Anonym poster: de9a9fbcc95bcc6200fe9c550613c361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skuffet over avslutninga, ja. Likte serien godt, men hadde forventet noe mer oppklarende mot slutten. Greit nok hvis det kommer en sesong til, men såvidt jeg vet er det ikke planlagt.

Såvidt jeg vet har de allerede begynt å spille inn en ny sesong. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet har de allerede begynt å spille inn en ny sesong. :-)

Sesong to er vel ferdig spilt også! Kiwin skulle nemlig ikke pusses opp før den var spilt inn og den hadde nyåpning for litt siden!

Ja men da er saken en helt annen! Bra noen holder seg mer oppdatert enn meg :mrgreen:

Noen som tilfeldigvis vet sånn cirka når den skal sendes? Snakker vi neste høst liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen alle dere som så på: hva skjedde da? Fikk den ikke med meg i kveld. :(

Du kan jo se det på nett-tv?

Men jeg kan uansett prøve å oppsummere så godt jeg kan:

Endre "flyttet fra" Annika for å ta en pause (ned i kjelleren?), Christian dro for å krysse grønland på ski eller noe sånt. Det var generelt dårlig stemning i familien der. Det siste vi så av Oda var at hun "gjeta" kyrne til familien ned til byen. Kyrne hadde han der Olav kjøpt i starten av episoden, uten at jeg skjønte hvorfor. Det virka et øyeblikk som han ville ha Oda "tilbake" men så skjedde det et eller annet og de ble sure på hverandre så Oda stjal altså kyrne. Trine satte seg på et tog og virka generelt veldig emo, og så slutta det.

Det var kortversjonen, kanskje noen andre vil supplere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://tv.nrk.no/serie/hjem/mkdp45000809/sesong-1/episode-8

Annika og familien skriver problemene sine ned på lapper, og begraver dem i hagen. Men vanskelighetene forsvinner ikke. Endre tviler på ekteskapet med Annika. En fortvilet Oda må se at kyrne på hjemgården blir auksjonert bort. Trine er noe ufrivillig blitt Alexandras dansetrener, men hennes litt for ærlige tilbakemelding sårer Alexandra. Annika reagerer, og det ender i en stor krangel mellom de tre søstrene

Anonym poster: de9a9fbcc95bcc6200fe9c550613c361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...