Gå til innhold

"Hjem" på NRK1


stikkelsbær

Anbefalte innlegg

...hadde premiere i går.

Jeg likte det skikkelig godt, jeg. Var noen smårare scener, men stort sett bra skuespill synes jeg. Jeg liker tematikken, og det fine vinterlandskapet. :)

Noen flere som så på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja den var fin.. Syntes så innmari synd på Oda at jeg fikk helt vondt.. Kommer til å fortsette å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte serien jeg, og kommer til å følge med. Satte meg til å se serien kun fordi det hadde vært så mye reklame for den i lokalavisen, og ble ikke skuffet, heller overrasket.

Endret av Almera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott serie.

Men historien om langrennstjerna synes jeg blir helt feil. Fullstendig urealistisk. Men litt morsomt likevel.

Anonym poster: 076b06c57f21a239040f0fd65ac4d5e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke en stor fan av denne serien og karakterene i den. Særlig langrennstjerna og moren synes jeg blir bare urealistiske og dumme. Moren er nærmest en karikatur synes jeg; overspilt. Blir bare irritert når det kommer scener med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skjønte ikke helt slutten på dagens episode. Hvorfor var det Trine som hadde fått smykket etter Annika sin mor? Var det meningen at vi skulle lure på om de hadde samme mor allikevel? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skjønte ikke jeg heller! Men sitter og irriterer meg over scener hvor de passerer samme stede flere ganger på en kjøretur, og flere ganger på samme veien! Og hvertfall når de skulle til gardermoen og kjørte mot Eikern, det er jo helt feil vei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å gi den en liten sjanse. Men når hun flyr rundt med hest i Hokksund sentrum som om det var en westernfilm ble det for mye for meg. En liten flik av realisme kunne de jo hatt. Irriterer meg og over at nrk ikke greier å lage egne konsepter når det gjelder slike serier. McKlouds daughters er ikke heller det aller beste av tv, men var ihvertfall hakket bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hest i hokksund? Når var det?

Har bare sett hu med hest i Vestfossen jeg, og overraskende mange ganger har jeg sett det :P

*kremt*Vestfossen var det ja. Thanks. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å gi den en liten sjanse. Men når hun flyr rundt med hest i Vestfossen sentrum(edit;redigert) som om det var en westernfilm ble det for mye for meg. En liten flik av realisme kunne de jo hatt. Irriterer meg og over at nrk ikke greier å lage egne konsepter når det gjelder slike serier. McKlouds daughters er ikke heller det aller beste av tv, men var ihvertfall hakket bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lokalkjente er jo denne drepen! Blokker og store banker i hokksund liksom (der Trine tog toget til) hihihi! De er jo såvidt en by!

Helt enig!!

Krematoriet Ida besøkte er forresten krematoriet på Haslum i Bærum. Definitivt ikke Drammen krematorium...

Anonym poster: 36234b897bc936a5ef997ca0960d6534

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker serien, jeg! Klarer ikke å tenke på den som helt realistisk, men det er kanskje derfor jeg liker den så godt også. Litt absurd, litt urealistisk, samtidig som den er veldig folkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns historien virker springende og litt uferdig hist og pist. Skuespillerprestasjonene kunne bydd på litt mere innlevelse hos enkelte og jeg har irritert meg lenge over at den stakkars hesten aldri får hverken ly, stell, mat eller vann. Jeg ser på og skal fortsette med det, men er jammen ikke helt overbevist om noe som helst der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange episoder er denne serien? Synes den er koselig, men de blir ike ferdige liksom. Skifter scener så fort. Og hvorfor kasta hun jenta sausen over Oda? Visste hun at de hadde vært sammen da? Har typen fortalt det til henne? Det virket litt rart.

Anonym poster: a06474d1d7edc88010b026802dcedc10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...