Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2002 #1 Del Skrevet 31. mai 2002 I dag er det verdens røykfrie dag... Tok meg en røyk kl. 08.30 jeg. Huff! Får prøve å holde meg i hele dag, da i hvert fall! Noen som bryr seg om dette og trosser suget? *sukker for manglende selvbeherskelse* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 31. mai 2002 #2 Del Skrevet 31. mai 2002 Har vært røykfri i 5 dager!!! Og har ikke tenkt å gi meg i dag... For første gang på 13 år er også jeg med! Gjett om jenta er stolt!!! -Tar en dag i gangen, (-for ikke å få helt panikk ved tanken på aldri og røyke igjen) så får vi satse på at jeg klarer å holde ut i helga også... PS! Når jeg kan klare det, kan alle!!! Ha en fortreffelig røykfri dag Rioja 1212[ Dette Innlegg er endret av: Rioja den 2002-05-31 08:59 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta Skrevet 2. juni 2002 #3 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeghar røykt like mye som jeg pleier idag, bryr meg ikke med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå