Gjest hmmmm Skrevet 1. mars 2004 #1 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei. Har tatt grev.test i dag, og det er en skyggestrek på testen. Den er veldig, veldig svak, men jeg ser at det er en strek loddrett på cb. Den er så svak at det ikke er mulig å se om den er blå eller ikke. Er dette bare noe som forekommer uten at man trenger å være gravid, eller er det på en måte "forstadiet" til svak positiv...? :-? Med andre ord, kan en skyggestrek kun være noe lureri eller er det et tegn på tidlig graviditet. Jeg skjønner at jeg ikke kan få et svar på om jeg er gravid fra noen av dere, men er det noen som har erfaringer? På forhånd takk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne M. Skrevet 2. mars 2004 #2 Del Skrevet 2. mars 2004 Dette kan så absolutt være en svak positiv test... Men du burde snart ta en ny test, allerede i dag eller imorgen, vil den evt. vise mye sterkere hvis du er gravid... Mvh Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollapinnsvin Skrevet 3. mars 2004 #3 Del Skrevet 3. mars 2004 Har du testet igjen, gjest? (nysgjerrig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmmmm Skrevet 3. mars 2004 #4 Del Skrevet 3. mars 2004 Heisann. Takk for svar!!! :-) Har testet igjen, men den var desverre helt hvit, så er nok ikke gravid... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollapinnsvin Skrevet 4. mars 2004 #5 Del Skrevet 4. mars 2004 Æsj, så synd. Lykke til på neste forsøk! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmmmm Skrevet 4. mars 2004 #6 Del Skrevet 4. mars 2004 Takk for det!!!! :-) :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå