Gjest BettyBoop Skrevet 28. oktober 2012 #21 Skrevet 28. oktober 2012 Det trodde jeg også, helt til jeg flyttet sørover Anonym poster: c046063ff7993ef3a6ceaebd9605a8c2 søringan altså. De skjønner jo ingenting
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #22 Skrevet 28. oktober 2012 søringan altså. De skjønner jo ingenting Anonym poster: c046063ff7993ef3a6ceaebd9605a8c2
Lutetium 71 Skrevet 28. oktober 2012 #23 Skrevet 28. oktober 2012 hæstkuk er jo et kompliment.. Om ikke kompliment, så ihvertfall ikke veldig stygt. Jeg har jo en kuk, så det er mer over i faktaopplysninger. Og jeg er ikke engang nordfra.
Gjest Gunfreak Skrevet 28. oktober 2012 #24 Skrevet 28. oktober 2012 hva om noen kaller deg dust på en vennskapelig måte. Kanskje slo du en litt morsom men litt teit spøk og så fniser man og sier ååhh dust altsåå Tror faktisk jeg aldri har blitt kalt dust uten at det var seriøst. Nå har jeg ikke så mye kontakt med gammle venner lenger, så har egentlig bare en venn jeg snakke med ofte(nesten daglig) og vi har et noe mer fargerikt spåk med hverandre, når vi tuller og sier "stygge" ting om hverandre pleier det å involvere flere fargerike ord som ofte inkluderer referaner til incest, beatilaity og slike festige ting. Det korste ordet vi bruker mot hverandre er tølper, det er sånn vi ofte hilser på hverandre, "sånn der er du din treige tølper"
Gjest BettyBoop Skrevet 28. oktober 2012 #25 Skrevet 28. oktober 2012 Tror faktisk jeg aldri har blitt kalt dust uten at det var seriøst. Nå har jeg ikke så mye kontakt med gammle venner lenger, så har egentlig bare en venn jeg snakke med ofte(nesten daglig) og vi har et noe mer fargerikt spåk med hverandre, når vi tuller og sier "stygge" ting om hverandre pleier det å involvere flere fargerike ord som ofte inkluderer referaner til incest, beatilaity og slike festige ting. Det korste ordet vi bruker mot hverandre er tølper, det er sånn vi ofte hilser på hverandre, "sånn der er du din treige tølper" hehe såpass ja
Myosotis Skrevet 28. oktober 2012 #27 Skrevet 28. oktober 2012 Er da veldig individuelt? Tror alle har ting som de kan bli kalt som stikker skikkelig. Hvis du sier en mann har liten penis så treffer du ganske mange menn. Vet ikke helt med kvinner. Å bli kalt stygg kommer ganske høyt på lista vil jeg tro. Men mye værre å bli kaldt mann. Hadde iallefall foretrukket å blitt kaldt både stygg, løs, feit og unintelligent fremfor mandig. (no offence til menn)
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. oktober 2012 #28 Skrevet 28. oktober 2012 Dust, når noen kaller meg dust og virklig mener det, får jeg enten veldig dårlig samvittighet(viss jeg vet jeg har vært en dust) eller så blir jeg sur fordi jeg mener jeg ikke forjtener å bli kalt det. At noen kaller meg en bedriten morrapuler, bryr jeg meg ikke om, men når noen er virklig sure på meg og sier at jeg er en dust, da merker jeg det. Nei, du misforstår hva dust betyr http://ikkepedia.org/wiki/Dust hehehe
Gjest Gunfreak Skrevet 28. oktober 2012 #29 Skrevet 28. oktober 2012 Nei, du misforstår hva dust betyr http://ikkepedia.org/wiki/Dust hehehe Viss det er sant, ville forholdet broren min hadde med meg være helt anderledes enn jeg trodde. Fordi han er den som kalte meg dust mest, men viss det betyr Deilig, Uimotståelig, Sexy og Tiltrekkende, Tror jeg han hadde et unaturlig forhold til meg 1
Gjest Lurifix Skrevet 28. oktober 2012 #30 Skrevet 28. oktober 2012 Nei, du misforstår hva dust betyr http://ikkepedia.org/wiki/Dust hehehe Alle jenter som har vært hyggelig mot meg har også kalt meg dust. 1
orgus Skrevet 28. oktober 2012 #31 Skrevet 28. oktober 2012 Til dame: Stygg/feit/løs Til mann: Taper/mammadalt/jomfru Anonym poster: 7ecd64fad782af2194156edb97e4c458 Anonym poster: 7ecd64fad782af2194156edb97e4c458 Jomfru? 1
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 28. oktober 2012 #32 Skrevet 28. oktober 2012 Skjøge, sklie, slimgrotta, glufsa, hore, skløtte, fittetryne 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå