Gå til innhold

Styggeste man kan kalle noen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du er det styggeste man kan kalle eller si til ei dame og hva er det styggeste man kalle eller si til en mann?

Anonym poster: c11b1f8e77c3bbab6cdd357635156a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Darthoven

Til dame; Di forpulte horefitte av ei rævpult downerhøne.

Til mann; Din homsete pikk-knullesatan av ei forpult degradert tilbakestående innavla horemor/sauefar

Endret av Darthoven
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dame; Di forpulte horefitte av ei rævpult downerhøne.

Til mann; Din homsete pikk-knullesatan av ei forpult degradert tilbakestående innavla horemor/sauefar

:ler::laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dame: Stygg/feit/løs

Til mann: Taper/mammadalt/jomfru

Anonym poster: 7ecd64fad782af2194156edb97e4c458

Anonym poster: 7ecd64fad782af2194156edb97e4c458

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes du er det styggeste man kan kalle eller si til ei dame og hva er det styggeste man kalle eller si til en mann?

Anonym poster: c11b1f8e77c3bbab6cdd357635156a75

Vyrdelege avlsmerr, i kvart fall i Vågå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du er det styggeste man kan kalle eller si til ei dame og hva er det styggeste man kalle eller si til en mann?

I begge tilfeller: "Nei, ikke i kveld kjære".

Anonym poster: 07be3acea844a140e270c01a09e42a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dame: Feit over ræva, lukter vondt, stygg nese, stygt smil. Sier man noe av dette sårer man garantert.

Til mann: Femi gutteprinsesse, spørre om hvor mange han har pult foran mange mennesker når man vet at han er jomfru(spesielt hvis han er voksen), stygt fleskeansikt, si at han er en svekling med damerompe og damehender.

Anonym poster: fdf85dfe9481ebfab3357d3f6c6eaf48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hva synes du er det styggeste man kan kalle eller si til ei dame og hva er det styggeste man kalle eller si til en mann?

Anonym poster: c11b1f8e77c3bbab6cdd357635156a75

kommer ikke på noe stygge kallenavn, men for menn ville det være utrolig stygt å si at han har liten pikk

for damer: Du er stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Til dame; Di forpulte horefitte av ei rævpult downerhøne.

Til mann; Din homsete pikk-knullesatan av ei forpult degradert tilbakestående innavla horemor/sauefar

hehe. Den var kreativ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære samboer presterte å si ''halla fitta'' til meg idag, og jeg bare :sjokk: Hva faen kalte du meg!!??? Derpå han svarer; ''Vel, man sier jo ''Halla balla'' til gutter, man må vel ha noe tilsvarende til jenter?''. :fnise: Han skjønte vel tilslutt at han kanskje ikke skulle ha byttet ut balla med fitta :nei:

Jenter/damer; hore, løstøs, felleshull, madrass, fitte

Gutter/menn; kuk, ''hæstkuk'', forpulte drittsekk

Kommer sikkert på flere en dag jeg er provosert/forbanna :engel:

Anonym poster: c046063ff7993ef3a6ceaebd9605a8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Dust, når noen kaller meg dust og virklig mener det, får jeg enten veldig dårlig samvittighet(viss jeg vet jeg har vært en dust) eller så blir jeg sur fordi jeg mener jeg ikke forjtener å bli kalt det.

At noen kaller meg en bedriten morrapuler, bryr jeg meg ikke om, men når noen er virklig sure på meg og sier at jeg er en dust, da merker jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Min kjære samboer presterte å si ''halla fitta'' til meg idag, og jeg bare :sjokk: Hva faen kalte du meg!!??? Derpå han svarer; ''Vel, man sier jo ''Halla balla'' til gutter, man må vel ha noe tilsvarende til jenter?''. :fnise: Han skjønte vel tilslutt at han kanskje ikke skulle ha byttet ut balla med fitta :nei:

Jenter/damer; hore, løstøs, felleshull, madrass, fitte

Gutter/menn; kuk, ''hæstkuk'', forpulte drittsekk

Kommer sikkert på flere en dag jeg er provosert/forbanna :engel:

Anonym poster: c046063ff7993ef3a6ceaebd9605a8c2

hæstkuk er jo et kompliment..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Dust, når noen kaller meg dust og virklig mener det, får jeg enten veldig dårlig samvittighet(viss jeg vet jeg har vært en dust) eller så blir jeg sur fordi jeg mener jeg ikke forjtener å bli kalt det.

At noen kaller meg en bedriten morrapuler, bryr jeg meg ikke om, men når noen er virklig sure på meg og sier at jeg er en dust, da merker jeg det.

hva om noen kaller deg dust på en vennskapelig måte. Kanskje slo du en litt morsom men litt teit spøk og så fniser man og sier ååhh dust altsåå:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Er da veldig individuelt? Tror alle har ting som de kan bli kalt som stikker skikkelig.

Hvis du sier en mann har liten penis så treffer du ganske mange menn.

Vet ikke helt med kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er da veldig individuelt? Tror alle har ting som de kan bli kalt som stikker skikkelig.

Hvis du sier en mann har liten penis så treffer du ganske mange menn.

Vet ikke helt med kvinner.

å bli kalt feit eller stygg må vel være det verste for kvinner, eller at man kommenterer noe en har komplekser for generelt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæstkuk er jo et kompliment..

Det trodde jeg også, helt til jeg flyttet sørover :P

Anonym poster: c046063ff7993ef3a6ceaebd9605a8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...