Gå til innhold

Milla...


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

De på KG som starter flest tråder her er faktisk Milla og Vinga og til dels SexySadie.

Av disse er toppen 2 av 10 innlegg interesante.Resten er rett og slett sløsing av plass.

Synes det virker som om disse tre har et ekstremt behov for oppmerksomhet.

Kan kanskje forklare Vingas 100% innlegg på Seksualitet.

Skjerp dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten

icon_evil.gif

icon_razz.gif Mere blod, mere blod!!!!!!!! icon_razz.gif

icon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Hi hi hi..... icon_biggrin.gif

_________________

Katten

[ Dette Innlegg er endret av: Katten den 2002-03-15 13:54 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Katten den 2002-03-15 13:55 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg gjør som Milla og sexysadie- skriver akkurat det jeg har lyst til icon_biggrin.gif

icon_evil.gificon_evil.gificon_evil.gif Her har du mere blod Katten..... icon_evil.gificon_evil.gificon_evil.gif

Jeg og Milla krangler ikke, er nok bare litt skarpe av og til begge to icon_biggrin.gif

Milla- du er ei grepa dame, liker deg, mot min vilje icon_wink.gificon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi katten, her har du:

BLOD-BLOD-BLOD...

god underholdning er det jo uansett..

go småbitcher!!!!!!!!!

*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Nå klarer jeg ikke å dy meg lenger. Denne tråden må nok være den TEITESTE tråden på hele KG. Jeg ser også at den er vanvittig mye besøk. Milla er helt klart popuær, derfor slår tanken meg at noen er sjalua.?

icon_biggrin.gif Vel, jeg klarte ikke å holde meg unna denne gangen heller, men skjønner ikke at dere gidder å bruke energi på mennekser som man ikke kjenner og som i hvert fall ikke er til fare for menneskeheten - ehhh tror jeg. icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Til dere alle sammen:

I denne turbulente tid..har en kvinne behov for 4dyr;En Mink i skapet;en Tiger i sengen;En Jaguar i garasjen og en sau til å betale for alt sammen....God helg!

(PS:Jeg synes Milla er genial jeg!!(Dere andre også forsåvidt))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Men hvor i all verden er Milla blitt av da? Har ikke sett henne her på ukesvis! Milla! Kom tilbake!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Det er jo bare Milla selv som klikker seg inn og ut maaaaange ganger. Så ser det ut som veldig mange har vært innom der. Smart, ikke sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så lar vi Milla være i fred, hun er fri til å komme og gå som hun vil!

"Personlige meldinger" betyr at enkeltpersoner kan gi hverandre meldinger her, det betyr IKKE at noen få skal gi seg til å diskutere andre brukere!

Tråden lukkes.

..og fortsatt god påske icon_smile.gif

_________________

Hege(Misha)heiajente.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-03-31 13:07 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...