Gå til innhold

Milla...


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Må si jeg er meget nysgjerrig på hvorfor du poster så mange tråder. Aner meg jo at det fryder deg å se at alle svarer på dem fordi du er Milla, for jeg synes ærlig talt ikke mange av trådene dine er noe interessante. Men det er min mening... (og den er like viktig som alle andres) icon_lol.gif

Du skryter av deg selv på en måte som får meg til å le høyt, og jeg gidder ikke å kaste bort energi på å gremme meg, selv om det er fristende icon_wink.gif

Nå har jeg selv svart på noen av innleggene dine, men ikke fordi du er MILLA. Bare fordi jeg selv har interesse av det.

Måtte bare få sagt dette.

Jeg legger meg aldri ned og kryper for noen som helst, slik som enkelte her inne gjør..................... (uten å nevne navn)

Jeg har vært her lenge nok til å ha fått med meg din forrige "periode" på KG (gamle-forumet) og jeg undrer meg sterkt over at du var savnet, men nå som du er her- velkommen tilbake uansett icon_lol.gif

Håper bare jeg slipper å lese flere teite BB tråder icon_rolleyes.gif

For DA!!!!!...kommer jeg og tar deg!! icon_lol.gificon_biggrin.gif

Ps. Til de som måtte lure, jeg har ALDRI sendt mail til Milla.

Ha en god dag.....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vinga! Har du ikke andre ting å ta deg til enn å irritere deg over andres meninger?

Om Milla ønsker å lage masse nye tråder,så er må hun få gjøre det!

Det jeg begynner å bli lei av er folk som deg som ikke kan dy seg til å sende slike personlige mellinger.

Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg i køen bak deg, Vinga! Helt greit med sterke meninger, men ikke kom her å lag kvalme... Det ødelegger hele stemninga!

-MissS- (Som forøvrig heller aldri har sendt trusselmail til Milla)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg burde kanskje starte en tråd om bleiepriser også icon_biggrin.gif

Ærlig talt, folk kan sende meg så mange personlige meldinger de vil, jeg synes det bare er hyggelig så lenge det ikke er trusler.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange andre enn Milla som starter mange tråder, og for andre kan de trådene være totalt uinteressante, men det er vel ikke verre enn å la være å se på dem? Eller er det kanskje sånn at folk åpner en tråd bare fordi den er fra Milla, bare for å se "hva det er hun sier denne gangen" og irritere seg litt? icon_wink.gif

Lionda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle må da få lov til å starte så mange tråder de selv vil, og også være så provoserende de selv vil. Diskuterer man sak og ikke person er vel det meste greit synes jeg.

Ang. personlige meldinger er det vel bedre at folk får ut sine frustrasjoner/meninger her enn at det kommer som innlegg i tråder som omhandler helt andre ting..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må helt ærlig innrømme at jeg nok "må" innom en tråd startet av Milla, som Lionda sier; for å se hva hun skriver denne gangen!! icon_biggrin.gif

Men alle som har vært med litt på KG VET jo at mye av det Milla sier sier hun nettopp for å provosere! Det har hun jo aldri lagt skjul på heller.

Så dersom vi VET det, og allikevel lar oss provosere, så kan vi på en måte takke oss selv kan vi ikke?

Synes det er helt greit jeg, er jeg i humør til å bli provosert, leser jeg og svarer på Millas kverulering. Er jeg ikke i humør til det så hopper jeg enten over trådene hennes eller humrer litt over alle som lar seg provosere! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Synes Millas innlegg gir et friskt pust her inne jeg... icon_smile.gif Hvis alle hadde ment det samme og bare jattet med, hadde diskusjonene her inne vært langt fra like morsomme og interessante som de er pr. i dag. Dere som ikke liker innleggene kan vel bare ignorere dem?

Lily

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinga:

Hvis du er så uinteressert i Milla og hennes tråder, hvorfor starter du da en egen tråd om henne? Du burde jo i så fall bare overse henne?

Dessuten starter du ganske mange tråder selv, og jeg synes ikke nødvendigvis at de er de mest interessante heller.

Og for dere som synes at Milla ødelegger stemningen på forumet:

Overse henne da!!! Det er like mye dere som fyrer oppunder, som bidrar til den ampre stemningen.

Selv kan jeg til tider være sinnsykt uenig med den unge damen fra Kongsberg, men jeg holder meg for god til å sutre over at hun ødelegger her inne. INGEN klarer å ødelegge hvis dere ikke bidrar til det selv !!!!!!

_________________

...Lula...1212[ Dette Innlegg er endret av: Lula den 2002-02-28 14:47 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som ikke jatter med Milla, men prøver å svare henne seriøst uansett hvilket nick hun bruker.

Når hun spør om antrekk skal hun ha et svar på lik linje med alle andre. Når hun som Oppgitt Kvinne skisserer sine planer for sin venninne som er brud -må det jo være lov å si at man ikke er enig i framgangsmåten.

Det at man ved å være uenig i Milla blir stemplet som harry og ufix sier jo bare noe om hvor seriøst folk tar vennlig mente råd... Dem om det -det må jo være lovlig å være uenige i sak! Det som dessverre har vært en trend i enkelte av disse trådene er at det blir personene framfor saken som blir diskutert. Der kan vi alle bli flinkere...

Alle har rett på et svar, og svaret bør ikke være farget av at man misliker spørreren.

Jeg har heller ikke sendt Milla fan-mail av noe slag icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til Vinga

Ta en kikk på en del av dine egne innlegg som du har startet her inne i det nye forumet, så ser du sikkert fort at de ikke er blandt de mest interresante for mange de heller.

Man skriver eller spør om det man føler for, og man svarer kun på det man gidder å svare på.

Milla har lik rett til å gjøre dette som alle andre her inne, selv om hun ikke har Vinga som sitt nick

Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sorry. Visste ikke at det var bare for dere to....icon_wink.gif

eller er du bare litt fornærmet for at du får en smule kritikk tilbake??? icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Okay Vinga, nå har du vel blåst ut endel damp. Men det er jo en grunn til at trådene jeg starter endel opp med over 1000 treff og nærmere 100 svar, synes det er kjempegøy jeg, det er jo derfor vi all poster, for å få svar.

Om jeg er ett fenomen vet jeg ikke om jeg er enig i, jeg er jo en høyst reell person av kjøtt og blod.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sorry at jeg blander meg inn...men nå får dere gi dere da!! er dere i krigshumør om dagen eller????? det er da mye hyggeligere at vi prøver å være koselige mot hverandre slik at det blir koselig å være her icon_smile.gif

klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg er PMS-fri så jeg vil ikke ha det på meg. Jeg skjønner ikke engang hva PMS går ut på, jeg merker ingenting.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Vinga

Pleier aldri blande meg inn i andres tråder på personlige meldinger, men jeg kunne ikke motstå fristelsen.

Det er et ordtak som heter at det er farlig å sitte i glasshus og kaste stein.

Til Milla

Keep on the good work. KG ville ikke vært det samme uten.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...