svima Skrevet 15. mars 2002 #21 Del Skrevet 15. mars 2002 må bare le av dette (særlig innledningen).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #22 Del Skrevet 15. mars 2002 De på KG som starter flest tråder her er faktisk Milla og Vinga og til dels SexySadie. Av disse er toppen 2 av 10 innlegg interesante.Resten er rett og slett sløsing av plass. Synes det virker som om disse tre har et ekstremt behov for oppmerksomhet. Kan kanskje forklare Vingas 100% innlegg på Seksualitet. Skjerp dere!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten Skrevet 15. mars 2002 #23 Del Skrevet 15. mars 2002 Mere blod, mere blod!!!!!!!! Hi hi hi..... _________________ Katten [ Dette Innlegg er endret av: Katten den 2002-03-15 13:54 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Katten den 2002-03-15 13:55 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #24 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg gjør som Milla og sexysadie- skriver akkurat det jeg har lyst til Her har du mere blod Katten..... Jeg og Milla krangler ikke, er nok bare litt skarpe av og til begge to Milla- du er ei grepa dame, liker deg, mot min vilje 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svima Skrevet 15. mars 2002 #25 Del Skrevet 15. mars 2002 hihi katten, her har du: BLOD-BLOD-BLOD... god underholdning er det jo uansett.. go småbitcher!!!!!!!!! *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. mars 2002 #26 Del Skrevet 15. mars 2002 Nå klarer jeg ikke å dy meg lenger. Denne tråden må nok være den TEITESTE tråden på hele KG. Jeg ser også at den er vanvittig mye besøk. Milla er helt klart popuær, derfor slår tanken meg at noen er sjalua.? Vel, jeg klarte ikke å holde meg unna denne gangen heller, men skjønner ikke at dere gidder å bruke energi på mennekser som man ikke kjenner og som i hvert fall ikke er til fare for menneskeheten - ehhh tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. mars 2002 #27 Del Skrevet 15. mars 2002 Til dere alle sammen: I denne turbulente tid..har en kvinne behov for 4dyr;En Mink i skapet;en Tiger i sengen;En Jaguar i garasjen og en sau til å betale for alt sammen....God helg! (PS:Jeg synes Milla er genial jeg!!(Dere andre også forsåvidt)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 21. mars 2002 #28 Del Skrevet 21. mars 2002 Men hvor i all verden er Milla blitt av da? Har ikke sett henne her på ukesvis! Milla! Kom tilbake!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #29 Del Skrevet 31. mars 2002 Det er jo bare Milla selv som klikker seg inn og ut maaaaange ganger. Så ser det ut som veldig mange har vært innom der. Smart, ikke sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 31. mars 2002 #30 Del Skrevet 31. mars 2002 Og så lar vi Milla være i fred, hun er fri til å komme og gå som hun vil! "Personlige meldinger" betyr at enkeltpersoner kan gi hverandre meldinger her, det betyr IKKE at noen få skal gi seg til å diskutere andre brukere! Tråden lukkes. ..og fortsatt god påske _________________ Hege(Misha) 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-03-31 13:07 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg