Nerdemamma Skrevet 28. oktober 2012 #1 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg er på utkikk etter et lite juletre i plast som guttungen kan ha på rommet sitt. Jeg vil ikke ha et ekte et, for jeg vil dette skal vare i noen år, og slippe dryssing på gulvet hans. Jeg har vært innom butikker som europris og plantasjen, men finner bare kunstige i tre i stor størrelse, typisk stue størrelse. Og på nettet finner jeg også bare store, og ikke minst dyre! Det trenger ikke se så veldig ekte ut, bare størrelsen er korrekt Noen som vet om andre butikker enn europris og plantasjen som kan finne på å ha slike? Jeg vet det er tidlig men de har allerede de store ute. Og jeg liker å være tidlig ute med slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexaa Skrevet 28. oktober 2012 #2 Del Skrevet 28. oktober 2012 Har du sett på ebay? Du får det nok enda billigere der også vi betalte en tusenlapp for et medium tre. Trur kanskje det var 1.30 ellerno. Absolutt ikke verdt pengene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerdemamma Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 28. oktober 2012 Nei, har ikke sjekket ebay. Merker jeg er litt skeptisk til å handle der Tok en titt nå og fant ingenting egentlig. Kanskje jeg ikke er noe flink til å browse ebay Tenker at det må være maks en meter høyt. Så et ganske lite et ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 28. oktober 2012 #4 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hva med dette fra Clas Ohlson? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerdemamma Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hva med dette fra Clas Ohlson? Hmmmm, ja kanskje det. Vil gjerne bruke egen juletrepynt da. Men det er absolutt det beste alternativet jeg har sett så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 28. oktober 2012 #6 Del Skrevet 28. oktober 2012 Er størrelsen grei, eller kunne du egentlig tenke deg litt større? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerdemamma Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 28. oktober 2012 Mellom 60 og 100 cm er helt supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 28. oktober 2012 #8 Del Skrevet 28. oktober 2012 Når det kommer litt nærmere mot jul så kommer julevarene inn for fult i butikker. Vent heller til november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 28. oktober 2012 #9 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg vet Jysk hadde noen i fjor, kanskje de har i år også? Europris har jo også pleid å ha, kan det være at det bare ennå er litt tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badeand Skrevet 28. oktober 2012 #10 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg kjøpte et i fjor på skeidar Fulgte med lys til det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2012 #11 Del Skrevet 28. oktober 2012 De har på IKEA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 28. oktober 2012 #12 Del Skrevet 28. oktober 2012 Vi kjøpte et på ca 50 cm på den lokale Floriss-butikken i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lypsyl1 Skrevet 28. oktober 2012 #13 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Hmmmm, ja kanskje det. Vil gjerne bruke egen juletrepynt da. Men det er absolutt det beste alternativet jeg har sett så langt Sjekk om du kan ta av pynten som er på, og bruke din egen. Har selv noe lignende og det kan jeg på mitt. Må bare passe på at det ikke er tung dekorasjon og at lysene som følger med ikke erstattes av noe som ikke er godkjent til bruken. For høy watt kan skape brann. Endret 29. oktober 2012 av Lypsyl1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol. Skrevet 30. oktober 2012 #14 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Vi har det fra Clas Ohlson over her. Har bare brukt lysene og stjernen som fulgte med treet, resten er kastet og erstattet med små minijulekuler som jeg tror jeg kjøpte på IKEA for noe år siden. Veldig koselig. Edit: Gikk inn på linken nå, og så at de har forandret tilbehøret en del fra jeg kjøpte det for noen år siden. Lysene vi har er med stikkontakt og er ganske fine, og pyntet var noen simple rød sløyfer den gangen. Jeg ville uansett supplert med flere kuler. Ser ikke så stusselig ut da. Endret 30. oktober 2012 av sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnt Skrevet 2. november 2013 #15 Del Skrevet 2. november 2013 Bohus! De har masse i butikk nå, som ser veldig ekte og fyldig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 22. november 2013 #16 Del Skrevet 22. november 2013 gammel tråd men hva med dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå