Gjest Brit Elin Skrevet 1. mars 2004 #1 Del Skrevet 1. mars 2004 Begynner snart i ny jobb, skift arbeid 06.00 til 14.00 en uke og 14.00 til 22.00 en uke. Lønna er 150 kr med skifttillegg på 15 kr timen. Det jeg lurer på er om dette skifttillegget gjelder begge skifta eller bare kveldsskiftet? Noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 1. mars 2004 #2 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva jeg har vært borti får man skifttillegg for den tiden man jobber ubekvemt. Gjerne fra kl. 21/22 (tror det er 17 i det offentlige). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 3. mars 2004 #3 Del Skrevet 3. mars 2004 Vet ikke om det kan sammenlignes, men når man jobber turnus får man kveld-/natt-tillegg mellom kl 17 og kl 06. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2004 #4 Del Skrevet 3. mars 2004 Der jeg jobber får vi bare skifttillegg når vi jobber skift - altså utenom ordinær arbeidstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 5. mars 2004 #5 Del Skrevet 5. mars 2004 Du får nok tillegget kun den uka du jobber 14 til 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #6 Del Skrevet 6. mars 2004 Der jeg jobber har noen et fast månedlig skifttilegg, og noen et kveldstillegg for hver time de jobber etter kl. 16. Men det gjøres sikkert litt forskjellig fra sted til sted, så hvis du er usikker på hvordan opplegget er på din arbeidsplass er nok den eneste måten å få et sikkert svar på å spørre sjefen din eller andre på din arbeidsplass som skal ha peiling på denslags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 7. mars 2004 #7 Del Skrevet 7. mars 2004 Vi har et fast skiftillegg for en uke med feks nattskift, eller en helg med nattskift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå