Gå til innhold

Aprilis hverdag


Aprilis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi får vel komme oss ut en tur før det verste at regnet kommer. Men det spørs om lillesnupp kommer til å sove, for hun sov fra 18.30 til 05 å så videre til kl 08 etter litt mat. Har virkelig funket å gi henne velling på kvelden. Da sover hun som en stein :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sterke smerter om jeg ikke bruker pilla.. de første par dagerne vet jeg virkeligikke hhvor jeg skal gjøre av meg. Og skikkelig vondt i korsryggen ved eggløsning. Og ikke så rent liten blødning heller. :sukk:

Er veldig fornøyd med pilla da

Har blitt mye bedre.men kan jo ikke gå på pilla i all evighet heller.

Nei har aldri fått opp de greiene på instaweather...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det er noe møkk den mensen. Hadde skikkelige sterke smerter før jeg begynte på prevensjon jeg også, men det har blitt mye bedre.

Har du oppdatert instaweather?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke merket noen bedring etter svangerskapet dessverre.. noen gjør jo det.

Jeg prøvde appen nå og d funka :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke merket noen bedring etter svangerskapet dessverre.. noen gjør jo det.

Jeg prøvde appen nå og d funka :hoppe:

Så bra at den funka :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merket stor endring på mensfronten etter svangerskap.

Aldri vært plaget av noen smerter, men noen ganger i året fikk jeg feber og diare den første dagen i perioden. Det har forsvunnet helt, sammen med at mensen ble mindre og varte kortere.

Snodig at det kan endres slik.

Pring ser jeg for meg at er fryktelig klønete, man må få det inn- og ut uten at det sitter fast eller må... etterlyses.

Han jeg deler husstand med skulle til legen for halvannet år siden for og eh... ta saken i egene hender... men merkelig nok har han ikke funnet plass i kalenderen enda. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjekt om de mannfolka bare kan klippe strengen altså.. men da må man jo vite helt sikkert at man ikke vil ha flere barn. :jepp:

God helg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke P-ringen var noe stress. Setter den inn og tar den ut etter tre uker. Den forsvinner ikke oppi der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesnupp er håpløs for tiden :fnise: hun har blitt en racer i å rulle fra rygg til mage, men å rulle tilbake....nei, det har vi glemt hvordan vi gjør. Så da blir hun kjempefrustrert når hun ligger på magen. Hvis jeg hjelper henne tilbake til ryggen så tar det to sekunder så er hun tilbake på magen igjen :ler:

Men det verste er vel at lillesnupp gulper så voldsomt når hun ligger på magen, for jeg klarer jo ikke å holde henne i ro lenge nok til at maten har sunket nok ned i magen :roll:

Men det positive er jo at hun blir supersliten og sovner som en stein når hun skal ha duppene sine :ler:

I dag skal vi på babysang i kirka. Blir nok koselig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann. Hehe. Aktiv lita jente :)

Kos dere på babysang :klem:

Jeg har nok ikke tid til å treffe noen kjente denne gangen :lol:

Jeg tenkte litt mer på å generelt hilse til trønderne fra meg ;) hilse fra en trønder til en annen :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babysangen i går var kjempekoselig :jepp: Masse skjønne babyer og mødre. Lillesnupp syntes derimot det var litt skummelt innimellom med alle de små menneskene :ler: Hun ble litt skeptisk da hun lå på matta sammen med noen av de andre babyene og de kom for nære :fnise:

Føler meg for en gangs skyld uthvilt. Vi la oss kl 22 i går og kjære ga lillesnup mat da hun våknet 4:30 i dag tidlig. Så jeg har sovet fra 22 - 7:30. Skal ærlig innrømme at det er superdeilig å ha en baby som sovner 18:30-19 hver kveld og sover til 3:30 - 4:30 før hun skal ha mat og som sovner igjen og sover til ca 07-07:30.

I dag skal vi bare sulle litt her hjemme på dagtid før vi skal bort til noen venner i ettermiddag og være over til i morgen. Var og kjøpte reiseseng fra babybjørn her en dag. Tenkte egentlig at vi skulle ha den billigste reisesenga, men den er jo så sinnsykt tung og lang når den er pakket sammen, så vi får den ikke inn i bilen samtidig med vogna :ler: Den fra babybjørn er kjempelett, har madrass og er superenkel å sette opp og sammen. Kan kanskje ikke bruke den like lenge, men den er kjempefin å bruke som lekegrind etterhvert :nigo:

Nå er det noen som vil ha frokost her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var det mandag igjen....tiden går så alt for fort.

I helgen har vi vært hos noen venner, noe som betyr mye skravling og film som igjen betyr lite søvn på oss voksne :ler: Men lillesnupp har sovet godt og lenge i reisesenga si da. For aller første gang sovnet hun med en gang, uten at vi trengte å gå inn på soverommet for å gi henne smokken ørten antall ganger :)

Nå har vi nettopp vært ute og gått en tur i regnet. Lillesnupp sovnet som en stein i vogna og sover fortsatt :)

Måtte innom butikken en tur for å handle inn noen småting til jeg kanskje får besøk av en venninne i morgen. Hun har termin om noen uker, og mens jeg gikk tur fikk jeg meldign om at hun nå er på sykehuset. Var ikke noe alvorlig, men det kan hende at hun må tilbake i morgen. Det er så spennende når det nærmer seg termin, for da kan det skje når som helst :nigo:

Apropo at tiden går så fort...jeg kan ikke helt skjønne at lillesnupp nå snart er 6 måneder! Tror aldri at jeg har følt at tiiden har gått så fort noen gang. Jeg har vært hjemme med henne i 6 måneder og jeg har nesten ikke kjedet meg en eneste dag. Slitsomt ja, kjedelig nei.

Men jeg er ufattelig glad for at jeg skal være hjemme sammen med henne i enda 8 månder :)

Nå skal jeg finne frem en kopp :kaffekopp: og faktisk se på sjakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på babykino og sett Flåklypa. Koselig film :jepp:

Etterpå gikk jeg og en kollega tur, så jeg og lillesnupp har vært på farten i hele dag.

Man må nyte det fine været nå mens man kan. Begynte å bli kaldt da vi gikk hjemover og det var glatt på veien. Men så lenge snøen holder seg borte skal jeg bare være glad :)

Nå er det hjemmelaget brownies. Kjære kom hjem og bare MÅTTE bake :ler: Passer bra når det er tv-kveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er rommet til lillesnupp snart klart for innflytting. Det skal bli deilig både for henne og oss at hun sover på eget rom. Jeg våkner bare av at hun rører en finger om natta, hun blir urolig når vi kommer inn om kvelden eller når kjære snorker og kjære...han sover :ler:

I tillegg blir det deilig å få tilbake soverommet slik at det går an å lese litt før man legger seg til å sove og faktisk kunne ha litt kjærestetid uten å tenke på om lillesnupp våkner :sjenert:

Lillesnupp sover endelig. hun sliter litt med å sovne på dagtid når vi er inne, så jeg har måttet bysse henne i søvn. Ute på tur sovner hun i vogna heldigvis.

Opp med rompa og få ferdig soverommet til lillesnupp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...