mia83 Skrevet 3. mai 2013 #401 Del Skrevet 3. mai 2013 Ja man venner seg fort til str på telefonen Hun tar seg allerede til rette ja Blir nok ei sta lita jente som vet hva hun vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mai 2013 #402 Del Skrevet 4. mai 2013 jeg så en ting i byen her om dagen og kom til og tenke på deg, eller rettere sagt; På vesla. Eh... har du en adresse du kan dele med deg så det går ann og sende en liten ting? Det var sååå søtt at noen må få det, og du er den eneste jeg kjenner nå som skal ha baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #403 Del Skrevet 4. mai 2013 jeg så en ting i byen her om dagen og kom til og tenke på deg, eller rettere sagt; På vesla. Eh... har du en adresse du kan dele med deg så det går ann og sende en liten ting? Det var sååå søtt at noen må få det, og du er den eneste jeg kjenner nå som skal ha baby. Hva?! Nå fikk jeg både frysninger på hele kroppen og tårer i øynene du er vel bare hærlig Marianne! Sender deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #404 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg og lillesnupp har vært alene hjemme siden i går morges (bortsett fra et par timer da kjære var innom etter jobb før han dro igjen). Kom meg på svømming i går og det begynner nå å bli tyngre altså. Men skal bruke opp klippekortet hvor det bare er seks klipp igjen. Svømmehallen stenger for sommeren i slutten av mai, så da får jeg ikke svømt mer likevel før lillesnupp kommer. Blir spennende å se hvor mye jeg faktisk orker å trene den siste måneden, for det har plutselig blitt mye tyngre og det skal lite til før jeg får kynnere og ligamentsmerter. Men nå den siste uken har det virkelig vært mye liv i magen og liv til alle døgnets tider Da jeg kom hjem i går lå det brev fra Nav i postkassen. De hadde mottatt permisjonspapirer /inntektsopplysninger fra arbeidsgiver, så Nav må ha min permisjonssøknad inn før 17.mai for at arbeidsgiver ikke skal få avslag på refusjon. Så plutselig fikk jeg to uker kortere tid på meg enhver jeg hadde tenkt. Men vi har jo egentlig kabalen klar, så det er bare å fylle inn søknaden. Men jeg var glad jeg leste på Nav sin facebookside i går, for der fikk jeg svar på noen punkter jeg lurte på. Var mange som lurte på,akkurat det samme punktet i søknaden som meg, noe som viser at skjemaet deres er litt utydelig ift hva man skal fylle ut. Men nå tror jeg at søknaden skammelig riktig lov å håpe I dag har jeg fått hengt opp gardiner på barnerommet og jeg har ordnet vugga. Klarte ikke vente lengre har ikke vasket sengetøyet o.l, det tenkte jeg gjøre når jeg går ut permisjon. Men jeg bare måtte legge på sengetøyet og pynte vogga, og det ble sååå fint. Tenk at det skal ligge en baby oppi der om ikke lenge Resten av dagen kommer nok til å bli brukt til å sløve og gjøre noen småting. Vi har mye som skal bæres ned i kjelleren, men det er ikke så mye av det jeg kan bære ned ettersom det er så tungt. Og å gå 4 etasjer ned med tunge ting flere ganger er vel ikke det lureste. Men noe må jeg vel kunne få ned. Kjære er på vei hjem fra en kompis. Siste helga hvor guttaboys bare kunne være gutta og drikke og kose seg med brunspriten sin før lillesnupp kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #405 Del Skrevet 5. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. mai 2013 #406 Del Skrevet 7. mai 2013 Så koselig Aprilis! Det er så fint med vugge! Du må fortelle meg hva du får i posten da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #407 Del Skrevet 9. mai 2013 Så koselig Aprilis! Det er så fint med vugge! Du må fortelle meg hva du får i posten da. Spent på hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #408 Del Skrevet 9. mai 2013 Fridag og gråværsdag. Men det passer meg egentlig bra, for formen er ikke på topp i dag. Mandag var en tung dag med mye vondt, men tirsdag og i går hadde jeg masse energi igjen. Meeen i dag er formen laber igjen; vondt i hodet og generelt slapp og dårlig. Vanskelig å sette fingeren på hvordan dårlig jeg er. Men det skjer nok bare mye i kroppen. I går var lillesnupp helt i hundre. Var i bevegelse nesten hele dagen, men roet seg da jeg la meg for natta. Heldigvis litt roligere i dag. Dagen i dag kommer nok til å bli brukt til å sortere litt babyting på gjesterommet, for rommet skal bli brukt i morgen. Så vi må i alle fall få gjort plass slik at gjesten kan få sove der inne ellers null planert dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #409 Del Skrevet 9. mai 2013 Får litt småpanikk når jeg ser på tickeren min.... 54 dager igjen til termin! Det er ikke lenge igjen, og hun kan jo faktisk komme før også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #410 Del Skrevet 9. mai 2013 Falske rier i flere timer er slitsomt Kan se ut som om det ikke blir så mye fremover. Tredje gangen dette nå skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. mai 2013 #411 Del Skrevet 9. mai 2013 Uffda.. kanskje greit å være forsiktig da ja. Ja hun kan jo komme før tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #412 Del Skrevet 10. mai 2013 Uffda.. kanskje greit å være forsiktig da ja. Ja hun kan jo komme før tiden! Vi får vel bare være kreative Håper ikke hun kommer alt for tidlig før hun egentlig skal. Men kjenner at det nå begynner å gå opp for meg at vi faktisk skal ha barn. Det tar litt tid før det synker inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #413 Del Skrevet 10. mai 2013 Kjære har tatt seg fri fra jobb i dag og ligger og snorker ved siden av meg her. Han har tatt seg fri ettersom vi skal ut på shopping med lillesøsteren hans. Lillesøsteren er en ordentlig attpåklatt,så det er stor stas å dra på shopping med storebror (og meg) og med eget "bankkort" som hun fikk i julegave av oss. Lillesnupp har så vidt våknet.har i alle fall "sagt fra" om at hun er der inne. vel snart på tide å komme seg opp,dekke på frokostbordet og lage cappuccino/latte å så etterhvert komme seg avgårde. God helg til de som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #414 Del Skrevet 11. mai 2013 Ble shopping i går og nå er det jaggu meg ikke mye igjen som står igjen å shoppe før lillesnupp kommer. Bare småting til "fødebagen". Har funnet ut at jeg ikke gidder å kjøpe så mye ammeklær, satser på at amme-bh og vanlige singletter går bra. Så da må jeg bare komme meg ut å shoppe en del tøyelige singletter, joggebukse, en amme-bh og ammeinnlegg i ull, så er jeg så og si klar Fytti katta...nå er det ikke lenge igjen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #415 Del Skrevet 12. mai 2013 Søndag og hjemme alene. Egentlig litt deilig og jeg har allerede fått gjort en del; bytte på senga, satt på to maskiner med klær, ryddet soverommet og kjøkkenet og ryddet på plass en haug med vasket klær. Kommer nok til å bruke resten av dagen på å gjøre småting og å slappe av. Er i mye bedre form nå som jeg har hatt fri noen dager. Men nå er det ikke mer enn 17 arbeidsdager igjen før permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. mai 2013 #416 Del Skrevet 12. mai 2013 Wow ikke lenger? Det går så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #417 Del Skrevet 13. mai 2013 Wow ikke lenger? Det går så fort! Det går kjempefort. Merker det veldig på magen også, for den bare vokser og vokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #418 Del Skrevet 13. mai 2013 Er så øm i ribbeina nå at det gjør vondt nesten uansett om jeg står, går eller ligger. Hadde et lite håp er i helgen om at lillesnupp endelig hadde tatt til fornuften og flyttet på seg, men nå er hun tilbake til der hun har ligget i mange, mange uker. Så det har ikke blitt all verden med søvn i natt, men opp og på jobb må man vel for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. mai 2013 #419 Del Skrevet 13. mai 2013 Auda... håper hun flytter seg snart da. Uansett ikke mange arbeidsdager igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #420 Del Skrevet 13. mai 2013 Kom meg gjennom arbeidsdagen. Får det så sinnsykt travelt på slutten av dagen, så jobber nesten alltid over. Men prøver å komme meg avgårde senest 10min etter at jeg egentlig er ferdig da. Hadde null lyst til å dra på svømming i dag, men fant ut at hvis jeg skal få brukt opp de siste fem klippene jeg har før de stenger før sommeren, så måtte jeg dra i dag også. Så da dro jeg da men det er jo veldig godt etterpå, både for kropp og samvittighet Ute regner det, så det blir bare å sitte inne å,kose seg i kveld. Har kjøpt inn jordbær, så tipper på at det blir jordbær og banansmoothie i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå