Gå til innhold

Hun på SATS Bislett.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, du er en stalker fordi du lager tråd på KG, googler henne og leter henne opp på Facebook.

Du har en rar definisjon av stalking, men det er ok.

TS

Anonym poster: a4e609320a2e7f1da7bcf1d3c20b3217

• Liker 3
Skrevet

Nei, fordi alle er det. Hver eneste jente jeg noen sinne har likt har enten vært opptatt eller uinteressert. For det meste det første.

TS

Vi er mange single jenter på treningssenter også, TS.. :)

Anonym poster: 188e81e0af647a3efd392e1f9f155df5

• Liker 3
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Nå kommer snart yellow taxi og sier du kan ha aspergers. Så kommer rskre og sier at på bygda lyt dei ikkje ha slike problema.

:fnise:

Jeg tror faktisk aldri jeg har sagt det til noen her inne. Men jeg har forsvart folk som har sagt det når de har blitt møtt med at "det er umulig å se for seg en diagnose ut fra litt skrift" eller at "det er skadelig med alt diagnose styret", - for de påstandene er fullstendig grunnløse og de har jeg sett meg mektiv lei av.

Skrevet

Da får du fake det. Skap deg regler for hvor mye kontakt du tillater deg selv å ta.

Å spille spill er ikke et godt råd. Om TS føler for å ta kontakt, så gjør han det. Hvis han skal gå rundt og late som at han ikke er så interessert som han er, er direkte tåpelig og noe små fjortiser gjør.

Jenta avviste TS fordi hun hadde kjæreste\eller var uinteressert, hun avviste ikke ham fordi han tok kontakt.

Anonym poster: d10a377919467ec85ef6080f029afc06

• Liker 2
Skrevet

Takk for komplimentet og de hyggelige tilbakemeldingene.

TS

Bare ta det med ro du, brukeren er mest sannsynlig ikke vant til å få oppmerksomhet fra gutter, og når noen tar kontakten blir hun vettskremt. Jeg har blitt kontakter av gutter på facebook flere ganger etter at jeg har presentert meg selv (det gjorde jo jenta på treniungssenteret også), og jeg syns da ikke det er creepy.. Fortsetter han å skrive, godtar ikke et nei og forfølger meg på nettet eller treningsstudioet, DA kan du si at han er creepy, men dette er da virkelig ikke så ille.

Skrevet

Nei, du er en stalker fordi du lager tråd på KG, googler henne og leter henne opp på Facebook.

Det er flerfoldige jenter her som skriver at de har møtt en gutt de liker, vil vite navnet, når de har fått navnet, søker de etter gutten på facebook. Det er da helt vanlig, vet ikke om du har levd under en stein om du tror at å søke på facebook er stalker-tendenser.

Google "stalker", så får du den ordentlige definisjonen på en stalker, for dette er bare latterlig.

• Liker 3
Skrevet

Det er flerfoldige jenter her som skriver at de har møtt en gutt de liker, vil vite navnet, når de har fått navnet, søker de etter gutten på facebook. Det er da helt vanlig, vet ikke om du har levd under en stein om du tror at å søke på facebook er stalker-tendenser.

Google "stalker", så får du den ordentlige definisjonen på en stalker, for dette er bare latterlig.

Googler du stalker så kommer du hit, samme med psykopat :lol:

Anonym poster: 51d5bdfa2d6728634d851a1312f0c657

Gjest Katten.
Skrevet

Å spille spill er ikke et godt råd. Om TS føler for å ta kontakt, så gjør han det. Hvis han skal gå rundt og late som at han ikke er så interessert som han er, er direkte tåpelig og noe små fjortiser gjør.

Jenta avviste TS fordi hun hadde kjæreste\eller var uinteressert, hun avviste ikke ham fordi han tok kontakt.

Det handler ikke om å spille et spill, men å legge begrensninger på seg selv - når man faktisk vet at man har en tendens til å bli head over heels umiddelbart.

• Liker 2
Skrevet

Bare ta det med ro du, brukeren er mest sannsynlig ikke vant til å få oppmerksomhet fra gutter, og når noen tar kontakten blir hun vettskremt. Jeg har blitt kontakter av gutter på facebook flere ganger etter at jeg har presentert meg selv (det gjorde jo jenta på treniungssenteret også), og jeg syns da ikke det er creepy.. Fortsetter han å skrive, godtar ikke et nei og forfølger meg på nettet eller treningsstudioet, DA kan du si at han er creepy, men dette er da virkelig ikke så ille.

Signerer den selv om jeg ikke skal skryte på at det er mange som har tatt kontakt med meg gjennom facebook. Men alltid hyggelig med oppmerksomhet.

Anonym poster: 1d0962bd79005867c8e10d6f81bda4fb

Skrevet

Det handler ikke om å spille et spill, men å legge begrensninger på seg selv - når man faktisk vet at man har en tendens til å bli head over heels umiddelbart.

Det å spille HTG handler jo nettopp om det å sette begresninger på seg selv.

Gjest Katten.
Skrevet

Er jo ikke snakk om å leke hard to get, men heller faktisk begrense seg slik at man ikke oversvømmer motparten med kontakt. Det tjener ingen på.

• Liker 2
Skrevet

Hard to get er mer eller mindre et kalkulert spill. Å slappe av, vise interesse, men la ting utvikle seg naturlig enten det er i et raskt eller rolig tempo er noe helt annet.

Det er rett og slett naturlig. Og om det ikke er naturlig, så må en mann ta grep slik at det blir naturlig.

:tongue:

• Liker 1
Skrevet

Møtte hun igjen på SATS idag forresten. Virket som om hun synes det var utrolig kleint. Hun minnet egentlig litt om struts som gjemmer hodet i sanda. Jeg ser jo henne jo selv om hun bevisst prøver å unngå det! Doh.. :P Vi møttes på halvveien en gang da hun skulle dit jeg var og jeg skulle dit hun kom fra. Jeg smilte lurt til henne for å vise at jeg ikke synes det var kleint, men fikk bare steinansiktet tilbake. Nuvel, hun er jo ganske nydelig da. :P

Skrevet

Ts:

Hadde en gutt jeg likte gjort det du gjorde hadde jeg falt pladask! Jeg kunne ønske flere gutter var litt mer frempå. Hadde en gutt jeg ikke hadde likt hadde det allikevel gjort dagen min litt bedre. Det er ikke noe sykt i det hele tatt med måten du går frem på. Hvis man vil noe sted i livet må man ta ansvar selv.

Og dere andre: Som om dere ikke googler folk dere er nysgjerrige på!!!

Håper du dukker opp på min sats :rodmer:

Anonym poster: e2f0155c870cd7f695754baa478f313b

• Liker 9
Skrevet

Ts:

Hadde en gutt jeg likte gjort det du gjorde hadde jeg falt pladask! Jeg kunne ønske flere gutter var litt mer frempå. Hadde en gutt jeg ikke hadde likt hadde det allikevel gjort dagen min litt bedre. Det er ikke noe sykt i det hele tatt med måten du går frem på. Hvis man vil noe sted i livet må man ta ansvar selv.

Og dere andre: Som om dere ikke googler folk dere er nysgjerrige på!!!

Håper du dukker opp på min sats :rodmer:

Anonym poster: e2f0155c870cd7f695754baa478f313b

Hyggelig å høre. :)

TS

Annonse
Skrevet

Vet, men traff på en nesten like pen jente i dag, bare synd at hun begynte på jobb da min vakt sluttet. Krysser fingrene for at hun jobber neste uke så får vi håpe at denne jenta både er singel,oppegående og liker meg.

Hun var ikke på jobb, fant en tredje jente, men hun var mer interessert i en annen. Fjerdejenta liker meg faktisk svært godt, men her er ikke jeg så interessert.

Skrevet

Jeg hater gutter som absolutt må sjekke opp jenter på trening.. En liknende ting hendte med meg en gang. Hver gang jeg trene var det en bestemt fyr som alltid glodde og prøvde å fange blikket mitt - jeg så som regel desperat ned i gulvet eller andre steder. En dag tok han mot til seg og kom på maskinen jeg satt og spurte om han kunne gå imellom og da begynte han selvfølgelig sjekkingen. Jeg har fortrengt det meste av dette men det endte med en avisning fordi jeg var overhodet ikke interessert. Ikke for at det var noe i veien med fyren men jeg orker ikke noe sånt på treningssenteret.

Ja og det ødela treningen på det stedet. Hver gang vi møtte på hverandre sprang han til en side av senteret og jeg til en annen og vi begge latet som vi ikke så hverandre. Er så unødvendig spør du meg... Og hadde han lagt meg til på facebook tror jeg at jeg blokkert ham umiddelbart uten å svare... fysj...

Anonym poster: bb8e6bb6d6a121f0503ea5bb028c7721

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det var veldig bra at du tok kontakt og innledet samtale med henne, men det var unødvendig å kontakte henne på facebook. Men det er jo ikke noe å ta på vei for etterpå, for nå har du lært det til en annen gang med en annen jente. Ettersom jenta tydelig nå føler seg litt ukomfortabel, så synes jeg kanskje du kan trene på et annet senter de nærmeste ukene. (Ikke at du MÅ, men det er jo bra å ta litt hensyn.)

Mange av oss single jenter synes det er bra at en gutt tar kontakt, når vi liker gutten. Men en jente kan være opptatt eller ikke like gutten på den måten, så derfor må gutten ta det rolig og føle seg frem også, så det ikke oppstår kleine situasjoner.

Det som kan være smart for deg nå, er å fokusere på noe helt annet enn jenter en stund. En hobby eller spesiell interesse. På den måten blir ikke jenter så altoppslukende for deg, men heller et positivt innslag, som det skal være.

Anonym poster: 94c373a87b9cd3d3a3b2d58fe7547973

• Liker 2
Skrevet

Den jenta høres interesant ut, jeg tror jeg skal prøve meg på henne også

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...