Gå til innhold

Hun på SATS Bislett.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var ikke på trening idag. :(

Klarte å google meg frem til hvem hun er, og ingenting tyder på at hun har kjæreste. :) Viser seg også at hun er 2 år eldre enn meg, ikke at det er noen hindring for min del. Nå gleder jeg meg rett og slett til neste gang jeg ser henne på trening! :)

TS

Anonym poster: a4e609320a2e7f1da7bcf1d3c20b3217

Du kan jo legge henne til på facebook eller noe sånt da?

Så kanskje dere kommer i snakk der også? :klemmer:

Skrevet

Du kan jo legge henne til på facebook eller noe sånt da?

Så kanskje dere kommer i snakk der også? :klemmer:

Det er jo selvfølgelig en mulighet, men vil ikke det virke lit "rart"? Da er det jo ganske åpenbart at jeg har googlet meg frem til hvem hun er. Vil ikke ødelegge noe! :)

TS

Skrevet

Så henne ikke idag heller. :( Skal si det frister å legge henne til på facebook.... :P

Skrevet

Så henne ikke idag heller. :( Skal si det frister å legge henne til på facebook.... :P

TS

Skrevet

Jaja, da ble fristelsen for stor og jeg la henne til på facebook. Sendte også en melding. :) Hvorfor er dette så sinnsykt skummelt?!

TS

Skrevet

Nå fikk jeg melding om at hun er opptatt.... :( Hvorfor er jeg forfulgt av uflaks?! Nå orker ikke mer... Jeg orker rett og slett ikke mer.... :(

TS

Gjest Fleecejakke
Skrevet

Kanskje hun leste tråden her inne og innså at du var en stalker? Jeg hadde blitt vettaskremt av å lese dette om meg selv.

• Liker 6
Skrevet

Kanskje hun leste tråden her inne og innså at du var en stalker? Jeg hadde blitt vettaskremt av å lese dette om meg selv.

Så jeg er en stalker fordi jeg liker ei jente? Og fordi jeg gravde fram selvtillit nok til å ta kontakt med henne? Er det virkelig så rart at jeg kikker etter henne på trening når jeg er der? Er det definisjonen på en stalker? Trener minimum 4 ganger i uka uavhengig av hvem som er der jeg. Hva ville så du gjort annerledes? Jeg for min del klarer kun å fokusere på ei jente av gangen, og det er svært sjeldent jeg finner ei jeg liker godt nok til at jeg MÅ ta kontakt.

Det har uansett gått opp for meg at jeg aldri kommer til å finne noen, så tror ikke du bør bekymre deg for at jeg skal "stalke" deg.

TS

• Liker 1
Gjest -Ninni-
Skrevet

Det hadde ikke jeg blitt! :biggrin: Han skriver jo at hun er nydelig, og resten av tråden bærer jo preg av en fyr som er helt betatt. Det er jo helt fantastisk. Jeg synes ikke TS krysser noen stalker-grenser.

Synd at hun var opptatt da, men da fikk du jo iaf vite det før du fyret deg enda mere opp. Kanskje det er flere søte damer på SATS? (spesielt etter denne tråden :ler: )

• Liker 11
Gjest -Ninni-
Skrevet

Så jeg er en stalker fordi jeg liker ei jente? Og fordi jeg gravde fram selvtillit nok til å ta kontakt med henne? Er det virkelig så rart at jeg kikker etter henne på trening når jeg er der? Er det definisjonen på en stalker? Trener minimum 4 ganger i uka uavhengig av hvem som er der jeg. Hva ville så du gjort annerledes? Jeg for min del klarer kun å fokusere på ei jente av gangen, og det er svært sjeldent jeg finner ei jeg liker godt nok til at jeg MÅ ta kontakt.

Det har uansett gått opp for meg at jeg aldri kommer til å finne noen, så tror ikke du bør bekymre deg for at jeg skal "stalke" deg.

TS

Du er ingen stalker! Synes du er søt jeg. Kudos til deg for at du tok kontakt, flere burde lære av det og ikke være så forferdelig redd for å drite seg ut. Og ikke gi opp!

• Liker 12
Skrevet

Fikk du navnet hennes da? Eller var det du som letet frem alt? Hvis det siste er tilfelle hadde jeg sagt jeg var opptatt uansett, haha :P

Anonym poster: 3004ab8e670c23f12972e9587a858826

• Liker 1
Skrevet

Synes du er kjempesøt jeg :)

Hadde blitt supersmigret om jenta hadde vert meg!

Hadde vi snudd litt på dette, og det hadde vert ei jente som skrev innlegget , så hadde alle heiet på henne etc

Og TS , du finner noen,garantert :blomst:

• Liker 2
Skrevet

Ts, beklager, det var surt :(

Det eneste jeg kanskje kan tenke meg til at var litt over streken er at du googlet deg frem til hvem hun var.

Om en fyr plutselig visste hva jeg het uten at jeg hadde sagt noe spesielt selv, og lagt meg til på facebook, hadde jeg kanskje blitt litt på vakt..

Men men, er hun opptatt så er hun det, ikke ta det så tungt. :)

Anonym poster: 51d5bdfa2d6728634d851a1312f0c657

• Liker 3
Skrevet

Kanskje litt i overkant å legge henne til på facebook når det er basert på info du har googlet deg fram til. Blir kanskje litt for mye...

Annonse
Skrevet

Nå fikk jeg melding om at hun er opptatt.... :( Hvorfor er jeg forfulgt av uflaks?! Nå orker ikke mer... Jeg orker rett og slett ikke mer.... :(

TS

Fordi en fremmed kvinne som du ikke kjenner viste seg å være opptatt? :)

Gi deg selv honnør for at du var modig nok til å ta kontakt. Det er noe de færreste hadde gjort.

Men hvordan fant du ut hvem hun var gjennom Google? Visste ikke du navnet hennes? Hvorfor kunne ikke du bare fortsette å bygge på det du alt hadde begynt på i det virkelige liv uten å stresse?

Det kan hørest litt voldsomt ut slik du forteller det.

:(

• Liker 6
Skrevet

Det hadde ikke jeg blitt! :biggrin: Han skriver jo at hun er nydelig, og resten av tråden bærer jo preg av en fyr som er helt betatt. Det er jo helt fantastisk. Jeg synes ikke TS krysser noen stalker-grenser.

Synd at hun var opptatt da, men da fikk du jo iaf vite det før du fyret deg enda mere opp. Kanskje det er flere søte damer på SATS? (spesielt etter denne tråden :ler: )

Det hender det dukker opp noen, men det er alt annet enn lett å sjekke opp noen på trening. Bedre hvis det er noen man ser om og om igjen.

Du er ingen stalker! Synes du er søt jeg. Kudos til deg for at du tok kontakt, flere burde lære av det og ikke være så forferdelig redd for å drite seg ut. Og ikke gi opp!

Takk for støtten, men jeg ser ikke noe poeng lenger. Når man kun møter motgang så kommer man til slutt til et punkt hvor man ikke har mer å gi.

Fikk du navnet hennes da? Eller var det du som letet frem alt? Hvis det siste er tilfelle hadde jeg sagt jeg var opptatt uansett, haha :P

Anonym poster: 3004ab8e670c23f12972e9587a858826

Fikk fornavn, hva hun jobber som og utdannelse m.m. Hun har et ganske spesielt yrke, så det var første treff på google. Skjønner jo at det var dumt gjort.

Synes du er kjempesøt jeg :)

Hadde blitt supersmigret om jenta hadde vert meg!

Hadde vi snudd litt på dette, og det hadde vert ei jente som skrev innlegget , så hadde alle heiet på henne etc

Og TS , du finner noen,garantert :blomst:

Takk for det. :)

Ts, beklager, det var surt :(

Det eneste jeg kanskje kan tenke meg til at var litt over streken er at du googlet deg frem til hvem hun var.

Om en fyr plutselig visste hva jeg het uten at jeg hadde sagt noe spesielt selv, og lagt meg til på facebook, hadde jeg kanskje blitt litt på vakt..

Men men, er hun opptatt så er hun det, ikke ta det så tungt. :)

Anonym poster: 51d5bdfa2d6728634d851a1312f0c657

Uansett hvor langt vi har kommet i prosessen så blir jeg rett og slett helt knust. Det er et eller annet som skjer når jeg liker noen som gjør at jeg knytter meg til denne personen på et vis. Lurer på om det må være noe veldig galt med meg. Jeg er virkelig ikke laget for dette her.

Kanskje litt i overkant å legge henne til på facebook når det er basert på info du har googlet deg fram til. Blir kanskje litt for mye...

Ja, jeg sendte henne en melding nå på facebook og beklaget det. Synes igrunn det var det eneste riktige å gjøre.

Gi deg selv honnør for at du var modig nok til å ta kontakt. Det er noe de færreste hadde gjort.

Men hvordan fant du ut hvem hun var gjennom Google? Visste ikke du navnet hennes? Hvorfor kunne ikke du bare fortsette å bygge på det du alt hadde begynt på i det virkelige liv uten å stresse?

Fordi jeg er en helt håpløs person og takler virkelig ikke de følelsene som kommer når jeg liker noen. Da klarer jeg ikke å slutte å stresse. Som jeg sa i et tidligere svar så virker det som om det er noe alvorlig galt med meg.

TS

Skrevet

Fordi jeg er en helt håpløs person og takler virkelig ikke de følelsene som kommer når jeg liker noen. Da klarer jeg ikke å slutte å stresse. Som jeg sa i et tidligere svar så virker det som om det er noe alvorlig galt med meg.

TS

Helt håpløs er du nok ikke. Bare ved å ta kontakt i det virkelige liv har du gjort noe 90% av den mannlige befolkning ikke tør. Snu det til noe positivt. :)

Jeg og andre menn (og sikkert kvinner) kjenner oss igjen i det du skriver. Det er lett å bli overivrig når man møter noen, men du må rett og slett være disiplinert og tenke litt rasjonelt.

I denne situasjonen var det ingen grunn til å begynne å søke henne opp når du visste at du kom til å møte henne igjen før eller senere. Det du beskriver er en lett form for stalking og jeg skjønner om hun synest det i det minste kanskje var litt weird og desperat.

Sannsynligvis kan du lære noe av det.

:)

• Liker 2
Skrevet

Fikk fornavn, hva hun jobber som og utdannelse m.m. Hun har et ganske spesielt yrke, så det var første treff på google.

TS

Gjest Katten.
Skrevet

Bare jeg som umiddelbart begynte å tenke på denne?

Utover det, TS, jeg synes du har vært særdeles skummel i din pågang. Tålmodighet er en dyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...