Gå til innhold

Var det noen som fridde i går...?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste på tekst tv om noen som fridde via kanal24 og i tillegg så jeg noen som gjorde det på nyhetene på Nrk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som var på samme fest som meg på lørdag gjorde det - i full offentlighet - litt over klokka 12 :ler:

Hun fikk ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere hørt at om en mann sier nei til et frieri på denne dagen så må han gi jenta 12 par hansker! :hoho:

Det betyr jo at å fri på denne dagen er en "vinn/vinn" situasjon, får du ikke mannen så får du hansker til enhver anledning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!!

Jeg fridde i går! Lykkelig etter et romantisk døgn. Det ble tusen ganger bedre enn jeg hadde drømt om. Jeg er bare så inmari glad for at jeg gjorde det!

...Og endelig kan jeg begynne bryllupsplanlegging som jeg har drømt om leeeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!!

Jeg fridde i går! Lykkelig etter et romantisk døgn. Det ble tusen ganger bedre enn jeg hadde drømt om. Jeg er bare så inmari glad for at jeg gjorde det!

...Og endelig kan jeg begynne bryllupsplanlegging som jeg har drømt om leeeenge.

Gratulerer! :D Så flott!

og... :velkommen: til oss på KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ja, jeg fridde i går - og fikk ja! Lykkelig, fornøyd og klar til å forberede meg på ekteskapet! :hjerter2:

Det var en flott opplevelse som jeg kommer til å tenke tilbake på med et stort smil om munnen...

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...