Gå til innhold

Ben & Jerrys

Fremhevede innlegg

Skrevet

Half Baked er favoritten (av de de har i Norge) Har spist flere i USA som jeg liker bedre.

Jeg ønsker meg Skinny Cow til Norge, men regner ikke med det skjer med det første:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten kjøpt den med kokos, som ligger i fryseren min akkurat nå. Skal spise "bittelitt" senere.. ;)

Ooo, kokos, hva heter den? :wow:

Skrevet

Er det virkelig så godt at det er verdt å betale SÅÅÅ mye for en knøttliten boks med is?

Jeg har hatt lyst til å prøve B&J, men prisen gjør at jeg klarer å styre meg... :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Cookie dough og Cheesecake er mine favoritter <3

Skrevet

Fairly nuts var kjempegod :) Phish food er en solid annenplass

Skrevet

Ok, har nettopp prøvd min første ben & jerrys, den med cookie dough. Den smakte kun vanlijeis jo, kjempeskuffet

Skrevet

Cherry Garcia!! :laugh: omnomnomnom...

Phish Food er også digg (og fiskene er så søte), men den er også ganske kvalmende. Cookie Dough har jeg aldri skjønt greia med - to biter også er det mer enn nok for min del.. :klo:

Skrevet

Coconutterly fair :)

Takker. :)

Skrevet

Er det virkelig så godt at det er verdt å betale SÅÅÅ mye for en knøttliten boks med is?

Jeg har hatt lyst til å prøve B&J, men prisen gjør at jeg klarer å styre meg... :sjenert:

Jeg er veldig prisbevisst, men jeg syns at når det kommer til mat, er det bedre å betale mer for kvalitet og god smak. Og Ben og Jerrys er absolutt den beste isen jeg har smakt.

Gjest annemor30
Skrevet

Strawberry cheese cake;-) JA,DET er verdt pengene;-)

Skrevet

Chocolate Fudge Brownie og Strawberry Cheesecake er mine favoritter!

Skjønner ikke hvordan noen kan si at det er så dyrt for disse isboksene, når ble 50-60 kr DYRT? Hadde det vært en tom boks kunne jeg skjønt det, men det er jo en halv liter is oppi....

Skrevet

Skjønner ikke hvordan noen kan si at det er så dyrt for disse isboksene, når ble 50-60 kr DYRT? Hadde det vært en tom boks kunne jeg skjønt det, men det er jo en halv liter is oppi....

Ja, når det er så lite i boksen i forhold til andre bokser med dobbelt så mye innhold og lavere pris så er det dyrt mener jeg.

Men for all del, jeg kan jo endre mening om jeg noen gang skulle prøvd ;)

Skrevet (endret)

Joda, og for samme pris kan du få 2 liter god is fra Hennig-Olsen ;) Så ja, jeg syns Ben & Jerrys er dyrt, men jeg syns også den er god, så av og til er det den isen jeg kjøper.

Favoritten er forresten Phish Food.

:heks:

Endret av Brunhilde
Skrevet

Hurra for laktoseintoleranse....

Skrevet

Hurra for laktoseintoleranse....

...og hurra for KeruTabs og dem de funker for (vet de ikke virker like godt på alle, dessverre). ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...