Asa Skrevet 27. oktober 2012 #21 Skrevet 27. oktober 2012 Half Baked er favoritten (av de de har i Norge) Har spist flere i USA som jeg liker bedre. Jeg ønsker meg Skinny Cow til Norge, men regner ikke med det skjer med det første:)
Ambivalent Skrevet 28. oktober 2012 #22 Skrevet 28. oktober 2012 Har forresten kjøpt den med kokos, som ligger i fryseren min akkurat nå. Skal spise "bittelitt" senere.. Ooo, kokos, hva heter den?
daemonia Skrevet 28. oktober 2012 #23 Skrevet 28. oktober 2012 Er det virkelig så godt at det er verdt å betale SÅÅÅ mye for en knøttliten boks med is? Jeg har hatt lyst til å prøve B&J, men prisen gjør at jeg klarer å styre meg... 2
Gjest Luna123 Skrevet 28. oktober 2012 #24 Skrevet 28. oktober 2012 Ooo, kokos, hva heter den? Coconutterly fair
Adhara Skrevet 28. oktober 2012 #25 Skrevet 28. oktober 2012 Cookie dough og Cheesecake er mine favoritter <3
lizzie88 Skrevet 28. oktober 2012 #26 Skrevet 28. oktober 2012 Fairly nuts var kjempegod Phish food er en solid annenplass
MalloryK Skrevet 1. november 2012 #27 Skrevet 1. november 2012 Ok, har nettopp prøvd min første ben & jerrys, den med cookie dough. Den smakte kun vanlijeis jo, kjempeskuffet
Strixvaria Skrevet 1. november 2012 #28 Skrevet 1. november 2012 Cherry Garcia!! omnomnomnom... Phish Food er også digg (og fiskene er så søte), men den er også ganske kvalmende. Cookie Dough har jeg aldri skjønt greia med - to biter også er det mer enn nok for min del..
Rubies_ Skrevet 1. november 2012 #30 Skrevet 1. november 2012 Er det virkelig så godt at det er verdt å betale SÅÅÅ mye for en knøttliten boks med is? Jeg har hatt lyst til å prøve B&J, men prisen gjør at jeg klarer å styre meg... Jeg er veldig prisbevisst, men jeg syns at når det kommer til mat, er det bedre å betale mer for kvalitet og god smak. Og Ben og Jerrys er absolutt den beste isen jeg har smakt.
Gjest annemor30 Skrevet 1. november 2012 #31 Skrevet 1. november 2012 Strawberry cheese cake;-) JA,DET er verdt pengene;-)
Gjest Gaby Skrevet 3. november 2012 #32 Skrevet 3. november 2012 Chocolate Fudge Brownie og Strawberry Cheesecake er mine favoritter! Skjønner ikke hvordan noen kan si at det er så dyrt for disse isboksene, når ble 50-60 kr DYRT? Hadde det vært en tom boks kunne jeg skjønt det, men det er jo en halv liter is oppi....
daemonia Skrevet 3. november 2012 #33 Skrevet 3. november 2012 Chocolate Fudge Brownie og Strawberry Cheesecake er mine favoritter! Skjønner ikke hvordan noen kan si at det er så dyrt for disse isboksene, når ble 50-60 kr DYRT? Hadde det vært en tom boks kunne jeg skjønt det, men det er jo en halv liter is oppi.... Ja, når det er så lite i boksen i forhold til andre bokser med dobbelt så mye innhold og lavere pris så er det dyrt mener jeg. Men for all del, jeg kan jo endre mening om jeg noen gang skulle prøvd
Brunhilde Skrevet 3. november 2012 #34 Skrevet 3. november 2012 (endret) Chocolate Fudge Brownie og Strawberry Cheesecake er mine favoritter! Skjønner ikke hvordan noen kan si at det er så dyrt for disse isboksene, når ble 50-60 kr DYRT? Hadde det vært en tom boks kunne jeg skjønt det, men det er jo en halv liter is oppi.... Joda, og for samme pris kan du få 2 liter god is fra Hennig-Olsen Så ja, jeg syns Ben & Jerrys er dyrt, men jeg syns også den er god, så av og til er det den isen jeg kjøper. Favoritten er forresten Phish Food. Endret 3. november 2012 av Brunhilde
Gjest Emera Skrevet 3. november 2012 #36 Skrevet 3. november 2012 Hurra for laktoseintoleranse.... ...og hurra for KeruTabs og dem de funker for (vet de ikke virker like godt på alle, dessverre).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå