Gå til innhold

Ben & Jerrys

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Fuck slankinga!

Jeg er blitt hekta på en is fra Ben&Jerrys som heter Raspberry Brownie! Fås denne på boks? Jeg har kun fått den i "fersk-is"-kaféer, men ikke funnet den på butikker som selger denne isen. Har jeg bare uflaks og at de er tom hver gang jeg er for å se etter den, eller finnes den ikke på boks?? :(

Har forresten kjøpt den med kokos, som ligger i fryseren min akkurat nå. Skal spise "bittelitt" senere.. ;)

Også synes jeg New York Chocolate Fudge er ganske så snasen! :)

Hva er din favorittsmak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den med brownies :D

Skrevet

Det er bare disse som selges på boks i Norge. Jeg liker Jamaican Me Crazy, men den selger de ikke i Norge. Phish Food er også god! Chocolate Fudge Brownie og Cookie Dough er oppskrytte. Fler har jeg ikke smakt (men har lyst til å smake Baked AlasKa og Cherry Garcia).

Gjest HunterLady
Skrevet

Det er bare disse som selges på boks i Norge. Jeg liker Jamaican Me Crazy, men den selger de ikke i Norge. Phish Food er også god! Chocolate Fudge Brownie og Cookie Dough er oppskrytte. Fler har jeg ikke smakt (men har lyst til å smake Baked AlasKa og Cherry Garcia).

:( Bad news. Den Raspberry Brownie må du iallefall smake dersom du er på kaféen dems. Den er himmelsk deilig!

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg liker den med brunikkbiter og kakedeig! Husker ikke hva den heter. :-)

Skrevet

Den fantes på boks før... Og den er min favoritt også.

Skrevet

Cookie dough?
Skrevet

Tror Cherry Garcia må være favoritten ellers kommer både Fairly Nuts og Baked Alaska høyt oppe på lista. Baked Alaska er dessverre kun å få tak i på isbar nå. Fikk kjøpt den i beger i butikk en gang bare...

Skrevet

:( Bad news. Den Raspberry Brownie må du iallefall smake dersom du er på kaféen dems. Den er himmelsk deilig!

Notert!

Skrevet

Tror favoritten må være phish food, men jeg har ikke smakt alle sortene.

Skrevet

Half baked, kanskje?

Baked Alaska er det da ikke lenge siden jeg så? Synes ikke den er så god. Half baked er definitivt min favoritt. Ellers er Chunky monkey også god. :sikle:

Anonym poster: 7ffd9b8a72a850f892d95ecb7b432d43

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Har hatt alle bortsett fra cherry garcia og strawberry cheesecake=) Det er to til som finnes i norge som ikke er på den lista, og det er karamel sutra og dough-ble whammy. Tror det er Karamel sutra, coconutterly fail, pish food og new york super fudge chunk som er på toppen av lista, men så er jo chocolate macadamia, og half baked veldig gode, og baked alaska, og den ene som fantes før, vanilla toffee crunch....

Nei, det er vanskelig å velge.

Skrevet

Baked Alaska, uten tvil! Og den har jeg da sett at de har flere steder her i butikker :)

Gjest NozMonster
Skrevet

du får ta turen til oslo Hunter, til der man får kjøpt B&J-is i maaaaange varianter, B&J-milkshake, Kaffevarianter med B&J-is oppi og diverse andre festligheter.

Skrevet

du får ta turen til oslo Hunter, til der man får kjøpt B&J-is i maaaaange varianter, B&J-milkshake, Kaffevarianter med B&J-is oppi og diverse andre festligheter.

Det får man på Kvadrat også :)

Personlig så liker jeg den derre cheescake best :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg har bare smakt Cookie Dough og likte isen veldig godt.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg bor ved Kvadrat, så har masse stæsj her også! ;)

Men jeg vil absolutt til Oslo en tur snart likevel. Dere har så mange andre ting som vi ikke har her! :D

Gjest NozMonster
Skrevet

Det får man på Kvadrat også :)

Personlig så liker jeg den derre cheescake best :)

Jeg bor ved Kvadrat, så har masse stæsj her også! ;)

Men jeg vil absolutt til Oslo en tur snart likevel. Dere har så mange andre ting som vi ikke har her! :D

aaah... det var jo bra å høre at den har spredd seg :)

jasså? hva er det dere mangler? (... men det er kanskje ikke noe B&J-greier, så bare overse dette om det ikke passer inn i tråden din :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...